Έπρεπε να κάνουμε τρία test για να καταφέρουν να βρουν πάνω από τις μισές βλάβες! Το πρώτο συνεργείο της VW δεν μπόρεσε να βρει το 68% των βλαβών, στο Audi (μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο) απέτυχαν να βρούν το 51%, ενώ το δεύτερο test στη VW είχε ποσοστό αποτυχίας 44%.
Εύρεση βλαβών: Δεν βρήκαν ούτε τις μισές στα 2 πρώτα test Audi και VW, βρήκε το 56% η VW με τη δεύτερη φορά.
Στο πρώτο test το συνεργείο της Audi απέτυχε να βρει το 51% των βλαβών, ενώ το εξουσιοδοτημένο της VW τα πήγε ακόμα χειρότερα, αφού δεν βρήκαν το 68%!
Στον επανέλεγχο της VW, σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, οι μηχανικοί τα πήγαν λίγο καλύτερα μιας και βρήκαν το 56% των βλαβών.
Οι 30 ελέγχοι που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες |
|
|
|
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος. |
Audi ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 51% των βλαβων |
VW 1η επίσκεψη ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 68% των βλαβων |
VW 1η επίσκεψη ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 44% των βλαβων |
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές, |
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης, |
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά) |
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης, |
Στάθμη λαδιών κινητήρα, |
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων, |
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων, |
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη, |
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά) |
Δίσκους και θερμουίτ φρένων, |
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων, |
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι, |
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών, |
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων, |
Φώτα και φλας, |
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας, |
Πόρτες, |
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά) |
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση, |
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας, |
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας, |
Για τα test συνεργείων χρησιμοποιήσαμε ένα Audi A3 δωδεκαετίας, ένα VW Golf οκταετίας και ένα VW Polo δεκαετίας, για να υπάρχουν κάποιες φυσιολογικές φθορές. Τα test έγιναν στο διάστημα Δεκεμβρίου- Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου.Ποιοτικό κομμάτι: Το 2 πρώτα συνεργεία «έπιασαν» το 50%, το τρίτο το 85%
Audi: Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα στην Audi ήταν η έλλειψη χώρου αναμονής, που σίγουρα δεν συμβαδίζει με τον Premium χαρακτήρα της μάρκας. Επίσης, δεν μας έδωσαν χαρτί ελέγχου, παρά μόνο μας έκαναν μια προφορική ενημέρωση.
Στα θετικά ήταν το άμεσο κλείσιμο του ραντεβού, το test drive του αυτοκινήτου πριν μας παραδοθεί, καθώς και το έγγραφο με τις ζημιές που βρήκαν οι τεχνικοί, αναφέροντας και το κόστος επισκευής τους. Να αναφέρουμε επίσης ότι δεν υπάρχει σύστημα τηλεφωνικού follow up στους πελάτες της.
VW: Περνώντας στην VW, αμφότερα τα συνεργεία μας έδωσαν αναλυτικό χαρτί με τις ζημιές που βρήκαν και τα κόστη επισκευής αυτών, ωστόσο μόνο το δεύτερο μας έδωσε έγγραφο με τους ελέγχους που πραγματοποίησε. Ο χώρος αναμονής των συνεργείων ήταν καλός, αλλά μετά το service έγινε test drive μόνο στη δεύτερη περίπτωση. Παρόλα αυτά, ούτε η VW ήρθε σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας μετά το πέρας των εργασιών. Στο 2o test σε συνεργείο της VW μας έδωσαν αναλυτικό χαρτί ελέγχου με το τι ελέγξανε, πράγμα που μέχρι στιγμής το έχουν κάνει μόνο 4 συνεργεία (από τα 40 που έχουμε ελέγξει από την αρχή των tests).
Ποιοτικός έλεγχος |
AUDI |
VW 1η επίσκεψη |
VW 2η επίσκεψη |
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
Χαρτί ελέγχου |
OXI |
OXI |
ΝΑΙ |
Χαρτί με Ζημιές |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
Χώρος αναμονής & Συνεργείου |
OXI |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
Test Drive |
ΝΑΙ |
OXI |
ΝΑΙ |
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ |
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία |
ΌΧΙ |
ΌΧΙ |
ΌΧΙ |
Τηλ. επικοινωνία μετά το Service |
OXI |
OXI |
OXI |
Συνολική Βαθμολογία |
50% |
50% |
85% |
Επεξήγηση του κάθε ποιοτικού ελέγχου
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού: Αξιολογούμε την ευκολία με την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού (αν δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μακρινή ημερομηνία service).
Στην πράξη: Δεν δυσκολευτήκαμε να κλείσουμε ραντεβού ούτε στην Audi ούτε στη VW.
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει έντυπο με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στη διάρκεια του service.
Στην πράξη: Η Audi και το πρώτο συνεργείο της VW δεν μας έδωσαν έντυπο με τα σημεία που ελέγχθηκαν. Στον επανέλεγχο της VW μας δόθηκε χαρτί.
Αναφορά προβλημάτων: Κατά την διάρκεια του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγχους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κάποιες φθορές. (Για τις ανάγκες του service εμείς πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές). Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό έντυπο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστασης τους.
Στην πράξη: Και τα τρία συνεργεία μας έδωσαν χαρτί με τις ζημιές που εντοπίστηκαν στα αυτοκίνητα.
Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.
Στην πράξη: Η Audi δεν είχε χώρο αναμονής, κάτι που λειτουργεί αρνητικά για την εμπειρία πελάτη, μιας και ο ιδιοκτήτης δεν έχει τι να κάνει μέχρι να ολοκληρωθεί το service. Αμφότερα τα συνεργεία της VW είχαν.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
Στην πράξη: Οι τεχνικοί έκαναν δοκιμή των αυτοκινήτων μετά το πέρας του service στο συνεργείο της Audi και στο δεύτερο συνεργείο της VW.
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός: Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του service και των ελέγχων.
Στην πράξη: Τόσο στην Audi, όσο και στη VW οι τεχνικοί ήταν αναλυτικοί και αφιέρωσαν χρόνο για να ασχοληθούν μαζί μας.
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία:. Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν μέσα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα).
Στην πράξη: Δεν υπήρξε απρόβλεπτη ταλαιπωρία σε κανένα εκ των τριών tests.
Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service: Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ΟΚ.
Στην πράξη: Καμία από τις δύο εταιρείες δεν μας κάλεσε για να μάθει αν μείναμε ικανοποιημένοι από την επίσκεψη μας στο συνεργείο τους.
Σε 3ο τεστ στην VW μας πήρανε χαμπάρι
Αξίζει να αναφέρουμε πως κάναμε και τρίτη επίσκεψη σε
συνεργείο της VW, αυτή τη φορά στην
Karenta στο Μαρούσι. Εκεί μας πήραν χαμπάρι. Ενώ στα προηγούμενα τεστ το ραντεβού κλείστηκε αμέσως, εδώ μας το καθυστέρησαν 2 βδομάδες, λέγοντας μάλιστα ότι θα μας ενημερώσουν αυτοί για το πότε θα γίνει το service, ενδεικτικό ότι προσπαθούσαν να προετοιμαστούν σωστά. Αποφασίσαμε όμως να πάμε. Θέλαμε να δούμε αν παρόλο που θα ήταν πολύ προσεκτικοί, αν θα τα καταφέρνανε. Και τα κατάφεραν,
βρήκανε το 100% των βλαβών, καθώς και 5 βλάβες ακόμα που δεν γνωρίζαμε ούτε εμείς, ούτε ο ιδιοκτήτης. Αφού κατέβασαν μάλιστα το αυτοκίνητο από το αναβατόριο και το έκαναν test drive, γύρισαν πίσω, το σήκωσαν ξανά και το «ξεψάχνισαν» πάλι, γιατί όπως είπαν «άκουσαν κάτι στο test drive». Μπράβο τους.
Όμως αν μπορούν να βρούνε όλες τις βλάβες, γιατί δεν τις βρίσκουνε σε όλους τους πελάτες;
Αφού μπορούν, γιατί δεν βρίσκουν όλες τις βλάβες σε όλους τους ελέγχους;
Η τελευταία επίσκεψη μας, μόλις λίγες μέρες πριν γράψουμε αυτό το test, ήταν σε συνεργείο της Karenta, που όπως σας αναφέραμε τα βρήκανε όλα,
όταν καταλάβανε πως είμαστε από το Autoagora. Ακόμα και αυτά που δεν ξέραμε. Δεν είναι όμως αυτή η λύση, να λέτε από Autoagora για να γίνεται στο 100% η δουλειά που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν. Από την άλλη έδειξαν, για αυτό και πήγαμε παρόλο που μας πήρανε χαμπάρι, πως μπορούν να κάνουν καλά την δουλειά τους. Γιατί δεν την κάνουνε λοιπόν; Τι τους εμποδίζει;.
Διαβάστε επίσης:
» 2 πολύ μεγάλα ονόματα, δεν βρήκαν ούτε το 20% των βλαβών και πάτωσε η BMW.
» Mercedes: Δεν βρήκαν κάποια βλάβη παραπάνω από την Ford (66%-66%)
» Audi: Και 310 ευρώ και τίποτα παραπάνω από το Μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο