Μόνιμο θέμα συζήτησης των αγοραστών ενός μεταχειρισμένου ανταλλακτικού, είναι η ιστορία πίσω από αυτό. Που βρέθηκε, πως αγοράστηκε από τον έμπορο και σε τι κατάσταση ήταν το αυτοκίνητο, απ το οποίο λύθηκε.
Την τελευταία 15ετια, ο μεγαλύτερος όγκος ανταλλακτικών που βρίσκονται στα καταστήματα, είναι από εισαγωγές εξωτερικού. Οι μάνδρες αυτοκινήτων και ανταλλακτικών σε όλη την Ευρώπη, έχουν γίνει κάτι σαν τα δικά μας Super Market, μόνο που εκεί βρίσκεις ότι ζητήσεις στον χώρο του αυτοκινήτου και όχι μαρούλια και τυριά! Ο σωστός επαγγελματίας θα κάνει συχνά ταξίδια στο εξωτερικό για την παραγγελία και αγορά ενός φορτίου που θα εισάγει στην χώρα μας. Οι πιο σύνηθες χώρες είναι η Ιταλία, η Γαλλία, αλλά και το Βέλγιο με την Τσεχία. Αν γυρίσουμε αρκετά χρόνια πίσω, η Γερμανία είχε τον πρώτο ρόλο στις εισαγωγές, αλλά πλέον δεν είναι καθόλου συμφέρουσα επιλογή για τους εμπόρους, και οικονομικά αλλά και ποιοτικά, αφού ίδιας και απαράμιλλης ποιότητας μεταχειρισμένα ανταλλακτικά βρίσκουν και σε Γαλλία – Ιταλία.
Eνα μικρό κομμάτι της αγοράς προμηθεύετε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και τροπέτα, από τα Ελληνικά διαλυτήρια. Με το μέτρο της απόσυρσης, αρκετές χιλιάδες αυτοκινήτων έχουν βρεθεί στις μάντρες, κι έτσι υπάρχει πάντα και αυτή η επιλογή. Η αλήθεια είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, δεν επιλέγει τα Ελληνικά διαλυτήρια, καθώς υπάρχει πιθανότητα να βρουν παλαιάς χρονολογίας και τεχνολογίας αυτοκίνητα, με σοβαρά προβλήματα λειτουργίας, αφού σαν Έλληνες δεν έχουμε ακόμα την συνείδηση καλής συντήρησης του αυτοκινήτου μας. Εδώ να προσθέσουμε την παγίδα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι ανταλλακτικών όταν αγοράζουν από Ελλάδα. Εγκυμονεί μεγάλος κίνδυνος να «λύσουν» το αυτοκίνητο ή τροπέτο που αγόρασαν και να το βρουν γεμάτο ανταλλακτικά χαμηλής ποιότητας. Σε αυτή την περίπτωση η χασούρα τους είναι μεγάλη και γι αυτό επιλέγουν (ορθά) την εισαγωγή από το εξωτερικό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr