autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ζάντες αλουμινίου: Αναβάθμιση ουσίας ή απλά εφέ;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ζάντες αλουμινίου: Αναβάθμιση ουσίας ή απλά εφέ;

19/6/2022

Γνωρίζατε ότι οι ζάντες αλουμινίου μπορούν να βελτιώσουν ακόμα και την απόδοση των φρένων; Δείτε γιατί δεν πρόκειται για μία αναβάθμιση που προσφέρει απλά και μόνο αισθητική βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης.

Πριν από μερικά χρόνια, οι ζάντες αλουμινίου ήταν ένα «premium» στοιχείο στον τομέα της αυτοκίνησης. Ακόμα και στις μεγαλύτερες κατηγορίες, υπήρχαν βασικές εκδόσεις από τις οποίες απουσίαζε αυτό το αξεσουάρ. Σήμερα, οι ζάντες αλουμινίου υπάρχουν στον στάνταρ εξοπλισμό των περισσότερων μοντέλων της αγοράς, με εξαίρεση τις βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων πόλης. Σίγουρα σε αισθητικό επίπεδο, οι ζάντες αλουμινίου έρχονται να αναβαθμίσουν συνολικά την εικόνα ενός αυτοκινήτου. Τα πλεονεκτήματά τους όμως δε σταματούν εκεί, αφού ασκούν θετική επιρροή και σε περισσότερους τομείς. Ας τους δούμε αναλυτικότερα.

Κοινοποίησέ το »


Είναι γνωστό ότι κατά τη μελέτη και ανάπτυξη ενός μοντέλου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλό επίπεδο. Ειδικά στα αυτοκίνητα με «sportive» χαρακτήρα γίνεται πραγματικός αγώνας ώστε να εξοικονομηθεί ακόμα και ένα κιλό, αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που χρησιμοποιούνται εξωτικά υλικά, όπως τα ανθρακονήματα, το τιτάνιο και το μαγνήσιο. Το ίδιο ισχύει και για τις ζάντες αλουμινίου, οι οποίες τοποθετούνται στο αυτοκίνητο και αυτομάτως εξοικονομούν αρκετά κιλά. Βέβαια, στην περίπτωση των ζαντών, το όφελος ακόμα και μερικών κιλών είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Αυτό συμβαίνει γιατί πρόκειται για ένα εξάρτημα που ανήκει στην ομάδα της μη αναρτώμενης μάζας.



Με τον όρο μη αναρτώμενη μάζα αναφερόμαστε σε όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου που βρίσκονται μετά την ανάρτηση και έρχονται σε πιο «άμεση» επαφή με το οδόστρωμα. Για παράδειγμα, τα ελαστικά, οι ζάντες και οι δισκόπλακες, είναι αξεσουάρ που ανήκουν στην μη αναρτώμενη μάζα, ενώ όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα (κινητήρας, διαφορικό, σασμάν) αποτελούν την αναρτώμενη μάζα. Οι μηχανικοί, λοιπόν, τονίζουν ότι η εξοικονόμηση ακόμα και ελάχιστων κιλών από την μη αναρτώμενη μάζα του οχήματος είναι αρκετή ώστε να «μεταμορφώσει» την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις