Η 5η γενιά του Micra λογίζεται ως η ολική επαναφορά της Nissan στην κατηγορία των μικρών αφού εκτός του πολύ καλού του χαρακτήρα, είναι εκσυγχρονισμένο και σύμφωνο με τα νέα δεδομένα της κατηγορίας, θέτοντας μάλιστα και το ίδιο αρκετά από αυτά. Με την προσθήκη του νέου 1.000άρη turbo κινητήρα, δείχνει πως δεν πρόκειται να μείνει με σταυρωμένα χέρια απέναντι στον ανταγωνισμό, και πως το turbo ήρθε για να μείνει!
Όσο αναφορά την κατανάλωση, το Micra τα καταφέρνει περίφημα καθώς το αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο βοηθάει πολύ ώστε να πετυχαίνει μια από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας. Η Nissan υπόσχεται πως το μικρό της μοντέλο χρειάζεται μόλις 5.0 lt. καυσίμου για κάθε 100χλμ.
Οι χάρες όμως του Micra δεν σταματάνε εκεί. Είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας καθώς έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά που δίνει έμφαση στην αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το αυτοκίνητο ενώ ποιοτικά βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας.
Θα ικανοποιήσει ακόμα και αυτούς που αναζητούν χώρους στην συγκεκριμένη κλάση καθώς θα μεταφέρει με άνεση 4 επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους.
Μοντέλο | MICRA |
---|---|
Version | 1.0Τ 117 PS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 999 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 3999 |
Πλάτος | 1935 |
Υψος | 1455 |
Μεταξόνιο | 2525 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 300 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1001 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 999 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 117 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 5250 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 180 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 1.750 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma GEN-E. Με 23.900¤* και 8 χρόνια εγγύηση.
Copyright © 2025 - autoagora.gr