Και τα 3 μοντέλα χρησιμοποιούν περιορισμένου κυβισμού turbo κινητήρες άμεσου ψεκασμού στοχεύοντας να συνδυάσουν την αυξημένη απόδοση με συγκρατημένη κατανάλωση. Κοινό επίσης χαρακτηριστικό είναι η απουσία υστέρησης απόκρισης και το γερό τράβηγμα από πολύ χαμηλά. Από εκεί και πέρα , η A 200 καταφέρνει να έχει την καλύτερη απόδοση με 156 άλογα και έχει ένα μικρό προβάδισμά στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (8,0 δλ.). Το A3 Sportback εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ελαφριά πλατφόρμα MQB και έτσι τα 150 άλογα από τον πιο πολιτισμένο και πιο εύηχο 1,5 TFSI κινητήρα το κρατούν κοντά στην επιτάχυνση από στάση (8,2 δλ). Το πιο άμεσο σε απόκριση ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του δίνει το προβάδισμα στις ρεπρίζ. Ο 1,5 TFSI των 150 ίππων διαθέτει τεχνολογία αυτόματης απενεργοποίησης των δύο από τους 4 κυλίνδρους (όταν δεν απαιτείται πλήρες φορτίο) με εμφανή αποτελέσματα στην κατανάλωση η πραγματική μέση τιμή της οποίας δείχνει πιο συγκρατημένη (μέση εργοστασιακή 4,9 λτ./100 χλμ.). Αντιθέτως η πιο βαριά και λιγότερη δυνατή BMW (136 ίπποι από τον 3κύλινδρο 1,5 TwinPower Τurbo κινητήρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε επιδόσεις (9,2 για τα 0-100), ενώ και η κατανάλωση είναι υψηλή φλερτάροντας με τα 9,0 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της όμως είναι εξαιρετικό και πραγματικά «τύφλα» να έχουν τα άλλα δύο 7τάχυτα διπλού συμπλέκτη.
Copyright © 2024 - autoagora.gr