Η Fabia λέει όχι στο diesel και εμείς από την γκάμα βενζίνης, δοκιμάζουμε τον 3κύλινδρο 1.000άρη TSI με απόδοση 95 άλογα και 160 Nm ροπής. Από τα νούμερα και μόνο καταλαβαίνεται πως όλη η προσοχή έχει στραφεί στην οικονομία και όχι στις επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, το 0-100 έρχεται σε 10.8 δευτ. η τελική αγγίζει τα 184 χλμ./ώρα.με την κατανάλωση να μην ξεπερνάει ακόμα και υπό μεγάλη πίεση εντός πόλης τα 5.8 λτ./100χλμ. . Το κιβώτιο είναι 5άρι με μακριές διαδρομές και ίσως χρειαστεί κατέβασμα μέχρι και 2 σχέσεων για προσπέρασμα σε αντίξοες συνθήκες. Οι 16άρες ζάντες με 215/45 ελαστικά την έκδοσης Monte Carlo δίνουν το κάτι παραπάνω και οδηγικά στο αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, η Fabia είναι πλήρως διαχειρίσιμη και προβλέψιμη, ενώ το τιμόνι είναι πολύ καλό σε αίσθηση. Καλή πλευρική στήριξη των καθισμάτων, άνετο πέρασμα πάνω από λακκούβες και αυξημένη πρόσφυση συνθέτουν ένα τρίπτυχο απόλαυση για τις εντός πόλης μετακινήσεις. Να σημειώσουμε την στάνταρ παρουσία δίσκων πίσω και την αξιοσημείωτη απόδοση-αντοχή του συστήματος πέδησης.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Skoda Fabia 1,0TSI 95ps Monte Carlo |
---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 999/3 |
Καύσιμο | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 95/5.000 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 160/1.800 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 10.8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 184 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 4,6 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 104 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 479-588 |
Τιμή από | 12.980 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr