Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η όμορφη διχρωμία του αμαξώματος τραβάει τα βλέμματα, με τον ήχο από την διπλή εξάτμιση να συμπληρώνει το όμορφο σύνολο.

Απίστευτα σταθερό και τρομακτικά γρήγορο σε πολύ κλειστές στροφές, με το τιμόνι να μεταφέρει κάθε εντολή του οδηγού στο δρόμο με απόλυτη αμεσότητα.

Όπως και στο εξωτερικό του, έτσι και ο εσωτερικός διάκοσμος συνεχίζει το παιχνίδι μεταξύ μαύρου και κόκκινου.

Το bucket κάθισμα με επένδυση Alcantara προσδίδει απόλυτη άνεση και σιγουριά ακόμα και όταν τα g είναι αρκετά.

Αν και δίπορτο, οι πίσω επιβάτες θα έχουν αρκετό χώρο, ειδικά για τα κεφάλια τους.

48 ώρες πίσω από το τιμόνι του Peugeot 208 GTi

Διαβάστηκε από 11930 αναγνώστες - 8/1/2018

Πήραμε στα χέρια μας τα κλειδιά του εντυπωσιακού γαλλικού μοντέλου με τους 208 ίππους. Πόσα μπορείς να καταλάβεις σε δύο μέρες για ένα αυτοκίνητο; Τι μας εντυπωσίασε και πως τα πάει αυτός ο πύραυλος;

Αμέσως μόλις πήρα στα χέρια μου τα κλειδιά για το εντυπωσιακό δίχρωμο 208,όντας ακόμα αρκετά νωρίς,  σκέφτηκα πως χρειάζομαι έναν καφέ για να ξεκινήσει πραγματικά ιδανικά αυτή η μέρα. Πόση ώρα μπορεί να περιμένεις για έναν καφέ take away; 3, το πολύ 4 λεπτά; Πραγματικά μου φάνηκε αιώνας, καθώς μέχρι να ετοιμαστεί η παραγγελία μου κοιτούσα το παρκαρισμένο πύραυλο ο οποίος μου φώναζε..οδήγησε με.

Αποκλείεται να μην το..χαζέψεις.
Κοιτώντας αποσβολωμένος από την κόκκινη-μαύρη διχρωμία του, έπιασα τον εαυτό μου να χαζεύει τις μαύρες (ματ) 18άρες ζάντες και να αναρωτιέμαι, πόσο θα ακούγεται αυτό το λιοντάρι από την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Αμέσως μόλις κάθισα στη θέση του οδηγού, το bucket κάθισμα με επένδυση Alcantara, αγκάλιασε το κορμί και συνειδητοποίησα πως τίποτα δεν θα μου χαλάσει την μοναδική αυτή αίσθηση ασφάλειας και άνεσης.

Όπως και στο εξωτερικό του, έτσι και ο εσωτερικός διάκοσμος  συνεχίζει το παιχνίδι μεταξύ μαύρου και κόκκινου, μόνο που τώρα, το βλέμματα κεντρίζουν οι ραφές.  Η χαμηλή θέση οδήγησης, μαζί με το μικρό τιμόνι, σου δίνουν την sport αίσθηση που επιθυμείς, ενώ ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, σου επιτρέπει να μαθαίνεις όλες τις ζωτικές πληροφορίες χωρίς να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο.

Γύρισα επιτέλους το κλειδί και άκουσα τον 1600άρη κινητήρα να βρυχάται, με την εξάτμιση να φέρνει τα τέλεια επίπεδα decibel στα αυτιά μου. Αμέσως συνειδητοποιείς πως έχεις 208 άλογα έτοιμα για κάθε χρήση. Για περίπου 2 λεπτά άκουγα τον κινητήρα, δεν άγγιξα ποτέ το ραδιόφωνο και απλά επέλεξα τον χάρτη στην οθόνη του ταμπλό, για να επιλέξω μία διαδρομή. Και έτσι λοιπόν ξεκίνησα την περιπλάνηση εντός της Αττικής.

Φορτωμένο για να σε πάει όσο και όπου θες.
Σφικτές αναρτήσεις,  4 πίστονα φρένα της Brembo με δίσκους 323 χλστ. και ελαστικά της Michelin (Pilot Super Sport) συνθέτουν τον ανόθευτο σπορ χαρακτήρα του 208. Το γκάζι έχει μηδενική υστέρηση στην απόκριση του και η ροπή είναι φανερή, καθώς θα σε κολλήσει στο κάθισμα απευθείας.  Σε ανοιχτό δρόμο επιλέγεις 6η και πας χαλαρά και σταθερά, ενώ εάν επιχειρήσεις προσπέραση( που θα την επιχειρήσεις), κατεβάζοντας σε 4η είσαι έτοιμος. Επειδή όμως όταν παίρνεις GTi, δεν πας μόνο ευθεία, οι στροφές στο ανέβασμα της Πεντέλης ήταν ο επόμενος στόχος.

Απίστευτα σταθερό και τρομακτικά γρήγορο σε πολύ κλειστές στροφές, με το τιμόνι να μεταφέρει κάθε εντολή του οδηγού στο δρόμο με απόλυτη αμεσότητα. Το μόνο που σου χαλάει την απόλαυση, είναι οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων που από τη μία κάνουν το αυτοκίνητο να κοπανάει αρκετά και από την άλλη είναι επικίνδυνες όταν στρίβεις με πολλά χιλιόμετρα. Πάντως σε σημεία που η άσφαλτος είναι ιδανική, δεν φοβάσαι λεπτό! Το χαρακτηριστικό των Rallye εκδόσεων, που θέλει το πίσω μέρος να συμμετέχει στα παιχνίδια μέσω του φρένου, είναι πιο έντονο από ποτέ. Μιλάμε για ένα γνήσιο Peugeot.


Εντός της πόλης, τα κεφάλια που γύρισαν ήταν πολλά. `Αλλα λόγω της μοναδικής διχρωμίας, άλλα λόγω του ήχου, και πολλά λόγω του ότι δεν βλέπεις συχνά 208 GTi. Σε αυτό βέβαια παίζει ρόλο και τιμή που αγγίζει τα 26.900 ευρώ αλλά και την κατανάλωση που είχα τη «τύχη» να μετρήσω και ο ίδιος, αγγίζοντας τα 9.5λτ./100χλμ.

Μετά από αρκετή ώρα οδήγησης, ήταν η ώρα να δοκιμάσουμε την κάμερα για το παρκάρισμα, η οποία διαθέτει πολύ καλή ανάλυση και βοηθητικές γραμμές. Μόλις έσβησα τον κινητήρα σκεφτόμουν μονάχα ένα πράγμα. Πότε θα έρθει η ώρα να το ξαναβάλω μπροστά. Για την ώρα όμως χρειαζόμουν ένα μικρό διάλειμμα μιας και οι δρόμοι στην Αθήνα δεν ενδείκνυνται για γρήγορη οδήγηση σε μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Πως τα πήγε τελικά;
Η μοναδική ιδιότητα του να καταφέρνει να προσαρμόζεται οδηγικά σε αυτό που θες κάθε φορά, το fun to drive ύφος του, η ταχύτητα του και η εκπληκτική οδική συμπεριφορά του, το κάνει να μην έχει αντίπαλο στην κατηγορία του. Τελικά δεν χρειάζεσαι 2 μέρες για να βγάλεις συμπεράσματα, για το συγκεκριμένο μοντέλο, μια στιγμή αρκεί.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις