2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Alfa Romeo Tonale VS Volvo XC40 με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 7326 αναγνώστες - 1/2/2023
Ας δούμε τις διαφορές που έχει η Alfa Romeo Tonale από το Volvo XC40 όσον αφορά στην πραγματική κατανάλωση, στις επιδόσεις και στην ευρυχωρία, καθώς και τις αναλυτικές βαθμολογίες που απονέμονται στα αυτοκίνητα σε κάθε τομέα.
Μάρκα/Μοντέλο | Alfa Romeo Tonale | Volvo Xc40 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6 | 8,8 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 7 | 6,3 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 8,3 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 786 | 857 | ||||||
Κατανάλωση | 72% | 74% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,5 | 14,2 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,2 | 4,8 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,42 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 500 | 452 | ||||||
Χώροι | 74% | 73% | ||||||
Είδος | Mild hybrid | Βενζίνη | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1468 | 1477 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 129 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 240 | 245 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,23 | 11,3 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7 | 8,8 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 68% | 60% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 8 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | 2 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 78% | 78% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,53 | 4,44 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | 1,86 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,6 | 1,65 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,64 | 2,7 | ||||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 55 | 54 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 15,6 | 20,5 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1600 | 1655 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1468 | 1477 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 129 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5750 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 240 | 245 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | 1500 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,7 | 35,1 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,9 | 7,4 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 135 | 166 |
Σε αστικό κύκλο η Alfa Romeo Tonale καταναλώνει σχεδόν 3 λτ/100 χλμ λιγότερα από το Volvo XC40. Το ιταλικό SUV έχει ήπια υβριδικό μηχανικό σύνολο, με τον ηλεκτροκινητήρα να μπορεί να δώσει ώθηση αποκλειστικά με ρεύμα σε συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων όπως η εκκίνηση από το φανάρι ή το παρκάρισμα, κάτι που μειώνει αρκετά την κατανάλωση εντός πόλης.
Από την άλλη πλευρά, το Volvo XC40 «καίει» 0,7 λτ/100 χλμ λιγότερα στο ταξίδι.
Περνώντας στην ευρυχωρία, η Alfa Romeo Tonale έχει κατά 48 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και 1,3 εκατοστά περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το Volvo XC40 ωστόσο έχει 1,6 εκατοστά παραπάνω διαθέσιμα για τα κεφάλια των πίσω, με το κάθισμα να είναι 4 εκατοστά πιο πλατύ.
Στον τομέα των επιδόσεων, η Alfa Romeo Tonale είναι αισθητά ταχύτερη τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Για τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα η Tonale χρειάζεται 1,1 δλ. λιγότερα, ενώ στις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα το ιταλικό SUV είναι κατά 1,8 δλ. πιο σβέλτο, κάτι που το κάνει καλύτερο στο προσπέρασμα.
Βγαίνοντας από την άσφαλτο, το Volvo XC40, που απέχει 5 εκατοστά περισσότερα από το έδαφος συγκριτικά με την Alfa Romeo Tonale, είναι πιο «φιλικό» στις ήπιες εκτός δρόμου περιηγήσεις.
Όσον αφορά τις εγγυήσεις, τόσο αυτή της Alfa Romeo, όσο και αυτή της Volvo διαρκεί 5 χρόνια.