autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ

    Διαβάστηκε από 28833 αναγνώστες - 2/9/2019

    Ήταν το Audi Q3 πριν από μερικούς μήνες, αυτό με το μικρότερο μέγεθος στην κατηγορία, και τώρα είναι ένα από τα μεγαλύτερα, καθώς τα οκτώ εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο κάνουν τη διαφορά. Στο μπροστινό μέρος ξεπερνά χαλαρά τη BMW και τη Volvo, προσφέροντας επίσης και τα καλύτερα καθίσματα με μια ευχάριστα χαμηλή θέση και την πιο ευγενή ατμόσφαιρα, παρόλο που η ποιότητα φαίνεται να είναι ελαφρώς λιγότερο εκλεπτυσμένη από τον προκάτοχό του. Στο πίσω μέρος, ο χώρος συμβαδίζει πλέον με τη λογική. Παρόλο που οι ψηλοί τύποι θα βρουν στο X1 λίγο περισσότερο χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα, τα καθίσματα στο Audi μπορούν να μετακινηθούν εμπρός πίσω, και έτσι μπορείς να τοποθετήσεις την πλάτη ακόμα πιο άνετα.



    Στη BMW τα στενά καθίσματα στερούνται χώρου, κάθεσαι ψηλά δηλαδή στο αυτοκίνητο, και το εύχρηστο κιβώτιο iDrive κάνει καλά την δουλειά του. Στο Volvo θέλεις να κάθεσαι μπροστά.. Όλα είναι ευχάριστα και παρόλο που η λειτουργία σε στυλ tablet δεν τα καταφέρνει τέλεια, αισθάνεσαι άνετα εδώ. Στο πίσω μέρος δυστυχώς η κατάσταση είναι διαφορετική. Οι επιβάτες έχουν το λιγότερο χώρο στη διάθεση τους από τα τρία, κάθονται πέντε εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος απ ότι στο Audi και τη BMW, η πλάτη έχει μόνο μία θέση και μπορεί μόνο να χωριστεί σε δύο τμήματα, αλλά πρακτικά αυτό γίνεται από το πορτ μπαγκάζ. Η Audi και η BMW που έχουν διαιρούμενα καθίσματα 40: 20: 40, προσφέρουν μέγιστο χώρο αποθήκευσης (σχεδόν 200 λίτρων παραπάνω), από τον όμορφο Σουηδό. Το XC40 έχει το cruise control στη στάνταρντ έκδοση, φέρνει αισθητήρες στάθμευσης  και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού και σπάνια χάνει σχεδόν τους οδηγούς ή τις επιλογές στο διαδίκτυο. Αυτό αντικατοπτρίζει την ηλικία του X1, που δεν λειτουργεί με το Google Android και δεν γνωρίζει ούτε την κάμερα 360 μοιρών, ούτε το συναγερμό βοηθείας για την κίνηση...



    Ποιο είναι πιο ευρύχωρο λοιπόν?
    Ο διαθέσιμος χώρος του Q3 είναι πολύ πλούσιος. Κανείς δεν προσφέρει τόσο χώρο μπροστά, ενώ στο πίσω μέρος το Audi είναι σχεδόν στα επίπεδα του BMW. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ είναι γενναιόδωρο με χωρητικότητα από 530 έως 1525 λίτρα.

    Κινητήρας-Επιδόσεις
    H Audi έχει τον μοναδικό τετρακύλινδρο της παρέας, απόλυτα ταιριαστός με το Q3. Ήσυχος και ομαλός σε λειτουργία, σπάει το φράγμα τον δέκα δευτερολέπτων στο 0-100 χλμ/ώρα και οδηγεί ευχάριστα στον αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο, η μετάδοση έχει μερικές ιδιορρυθμίες.. 
    Από τις 5000 στροφές ξεκινάει ο 1.5άρης κινητήρας των 150 ίππων να μουγκρίζει, ενώ το καλό DSG καθυστερεί πριν αρχίσει να επεμβαίνει. Στο Volvo, o τρικύλινδρος με τους 156 ίππους διαθέτει την περισσότερη δύναμη στα χαρτιά, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από τους συναδέλφους του... Πάνω απ ΅όλα, η μικρή αδυναμία εκκίνησης κάτω από τις 2000 στροφές, παρεμποδίζει την αμέριστη ώθηση. Ένας τρικύλινδρος 1.5 λίτρων βρίσκεται επίσης στο X1, αλλά με 140 ζωηρούς ίππους και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Έτσι, η BMW πετάγεται στο sprint πάντα μπροστά, αλλάζει πρόθυμα και επίσης παραμένει και το πιο οικονομικό με 7,9 λίτρα κατανάλωσης
    Με 1475 κιλά, το X1 είναι το πιο ελαφρύ, κάτι που μεταφράζεται σε σπορ συμπεριφορά στις στροφές και σε ξεκούραστο cruising στην εθνική. Το X1 σαρώνει χωρίς κόπο κάθε είδους επιφάνεια, ενώ ταυτόχρονα παρέχει σταθερότητα και κομψή άνεση. 



    Το Audi είναι σαφώς αφοσιωμένο στη σπορ οδήγηση, καταπίνει το δρόμο και δεν διαταράσσεται ακόμη και όταν περνάει από απότομες στροφές. Ωστόσο, η ανάρτηση του Q3 είναι πιο σφιχτή, με αποτέλεσμα να μεταφέρονται οι κραδασμοί στην πλάτη του οδηγού. Ενοχλητικό είναι και το σούπερ ασφαλές ESP, όμως το Q3 δεν χάνει τον διασκεδαστικό του χαρακτήρα. Η Volvo δεν θέλει να ξυπνήσει σε πρώτη φάση τις performance φιλοδοξίες..
    Ένα μάλλον ελαφρύ στην αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, και μια άνετη ανάρτηση προσκαλούν σε cruising καταστάσεις, ενώ η αποτελεσματική ανάρτηση μόνο σε πολύ κακές πλαγιές θα δυσαρεστηθεί.


    Συμπέρασμα
    Λειτουργικά, ο χώρος εργασίας στο X1 εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους, ενώ το Volvo παραμένει η φθηνότερη επιλογή. Το ολοκαίνουργιο Q3 είναι λίγο μπροστά και από τους δύο και είναι η πρόταση μας για όσους θέλουν να διαφέρουν.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ