Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ποιοτικά το Astra είναι από τις κορυφαίες περιπτώσεις της κατηγορίας και αυτό είναι κάτι που αντιλαμβάνεται ο οδηγός και οι επιβάτες από την πρώτη στιγμή στην καμπίνα.

Το Astra, εφοδιάζεται με ένα πολύ καλό μοτέρ, με μέγιστη τιμή ροπής που πάει σε ανώτερη κατηγορία κυβισμού (300 Nm) και αρκεί για να δώσει καλές επιδόσεις στο Astra, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί και είναι ιδιαίτερα οικονομικό.

Το Astra εφοδιάζεται από την πρώτη του έκδοση με τον συγκεκριμένο κινητήρα, με 6 αερόσακους, κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες αλλά και σύστημα infotainment, με οθόνη αφής 7 ιντσών και σύνδεση Bluetooth, AUX και USB.

Με την ελαφρώς χαμηλότερη τιμή μεταξύ των τριών και χωρίς να υστερεί σημαντικά λόγω της χαμηλότερης απόδοσης του κινητήρα –που είναι και μικρότερης χωρητικότητας- το Auris είναι μια ολοκληρωμένη λύση οικογενειακού αυτοκινήτου.

Με τον 1.400άρη D-4D κινητήρα, τους 90 ίππους και τα 205 Nm της ροπής, το μοντέλο της Toyota στέκεται αξιοπρεπώς απέναντι στον ανταγωνισμό, χάρη κυρίως στο μικρότερο (συγκριτικά) βάρος του.

Ο βασικός εξοπλισμός της έκδοσης με το diesel μηχανικό σύνολο, περιλαμβάνει τους κλασσικούς για Auris 7 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα σε όλες τις πόρτες των επιβατών και ηλεκτρικούς καθρέπτες.

Με 7 αερόσακους και το Golf αλλά και μια σειρά από συστήματα ασφαλείας πέραν του ESP και του ABS με το Brake Assist, το Golf κάνει πιο εύκολα και ασφαλή τα ταξίδια.

Το Golf με τον 1.600άρη TDI κινητήρα του εμφανίζεται να είναι το πιο γρήγορο από τα τρία. Οι 115 ίπποι του συνδυάζονται με την καλή κλιμάκωση στο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων και κάνουν το diesel Golf ιδιαίτερα ικανό σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις του στο δρόμο.

Ο κλιματισμός και τα ηλεκτρικά παράθυρα, μαζί με τους ηλεκτρικούς καθρέπτες είναι στο πακέτο, ενώ πλήρες είναι και το multimedia σύστημα που βρίσκουμε στο Golf, με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών με radioMP3, θύρα USB και υποδοχή για κάρτα SD αλλά και Bluetooth σύνδεση τηλεφώνου.

Δε θα βρεις μικρομεσαίο καλύτερο από αυτά

26/7/2017

Αυτά τα τρία μικρομεσαία κάνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις και όχι άδικα. Ποιο είναι όμως το καλύτερο; Συμφωνείτε ή θεωρείτε ότι υπάρχει κάποιο που τα ξεπερνάει;

Οι πρώτοι των μικρομεσαίων diesel

Οι πρωταθλητές στις πωλήσεις των αυτοκινήτων της μικρομεσαίας κατηγορίας, είναι τα Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf. Στις diesel εκδόσεις τους, έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο.
 
 
Είναι τα τρία κορυφαία σε πωλήσεις μικρομεσαία, για τα οποία μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως η αξία τους είναι αναγνωρισμένη. Τα Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf με τους βασικούς diesel κινητήρες τους, δίνουν λύσεις σε όλες τις ανάγκες του οικογενειάρχη που κάνει και πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Για τις περιπτώσεις αυτές, για όσους θέλουν την πιο οικονομική μετακίνηση, θα μπορούσαμε να πούμε πως τα τρία μοντέλα που παρουσιάζουμε, είναι τα «βασικά». Όσο και αν από τον πλήρη εξοπλισμό τους και όχι μόνο, δεν προκύπτει κάτι τέτοιο μια και τα τρία έχουν ενδιαφέροντα στοιχεία, τόσο σε ότι αφορά την ασφάλεια των επιβατών, όσο και σε ότι αφορά την άνεσή τους.
 
 

 
Opel Astra 1.6 CDTI 110ps από 20.000 ευρώ

Η πρόταση της Opel στην συγκεκριμένη κατηγορία, δείχνει να μην έχει αντίπαλο. Το Astra, εφοδιάζεται με ένα πολύ καλό μοτέρ, με μέγιστη τιμή ροπής που πάει σε ανώτερη κατηγορία κυβισμού (300 Nm) και αρκεί για να δώσει καλές επιδόσεις στο Astra, ενώ την ίδια στιγμή μπορεί και είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Με μέση κατανάλωση τα 3,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, το Astra «συμπιέζει» το κόστος της μετακίνησης σε επίπεδα που μόνο τα diesel αυτοκίνητα της μικρότερης κατηγορίας μπορούν να κινηθούν. Ποιοτικά το Astra είναι από τις κορυφαίες περιπτώσεις της κατηγορίας και αυτό είναι κάτι που αντιλαμβάνεται ο οδηγός και οι επιβάτες από την πρώτη στιγμή στην καμπίνα. Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά τον εξοπλισμό του, το Astra εφοδιάζεται από την πρώτη του έκδοση με τον συγκεκριμένο κινητήρα, με 6 αερόσακους, κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες αλλά και σύστημα infotainment, με οθόνη αφής 7 ιντσών και σύνδεση Bluetooth, AUX και USB.

 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά 1.6CDTi
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 110/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,4
CO2 (γρ./χλμ.) 90
Βάρος (κιλά) 1.379
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 370





Toyota Auris 1.4 D-4D 90ps από 19.700 ευρώ

Το Auris δεν βρίσκεται τυχαία στη κορυφή των ταξινομήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2017. Με την ελαφρώς χαμηλότερη τιμή μεταξύ των τριών και χωρίς να υστερεί σημαντικά λόγω της χαμηλότερης απόδοσης του κινητήρα –που είναι και μικρότερης χωρητικότητας- το Auris είναι μια ολοκληρωμένη λύση οικογενειακού αυτοκινήτου. Με τον 1.400άρη D-4D κινητήρα, τους 90 ίππους και τα 205 Nm της ροπής, το μοντέλο της Toyota στέκεται αξιοπρεπώς απέναντι στον ανταγωνισμό, χάρη κυρίως στο μικρότερο (συγκριτικά) βάρος του. Ο βασικός εξοπλισμός της έκδοσης με το diesel μηχανικό σύνολο, περιλαμβάνει τους κλασσικούς για Auris 7 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα σε όλες τις πόρτες των επιβατών και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Από εκεί και πέρα, μια σειρά από βοηθήματα για τον οδηγό, κάνουν τη ζωή του πιο εύκολη και τις διαδρομές πιο ασφαλείς, μια και περιλαμβάνουν ειδοποιήσεις για επικείμενες συγκρούσεις, για ακούσια αλλαγή λωρίδας, κλ.π. Το σύστημα multimedia περιλαμβάνει radioCD, με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 και θύρες σύνδεσης AUX αλλά και USB.

 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
1.4 D-4D
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.364
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 90/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,4
CO2 (γρ./χλμ.) 89
Βάρος (κιλά) 1.200
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 360





VW Golf 1.6 TDI 115ps από 21.200 ευρώ

Το Golf με τον 1.600άρη TDI κινητήρα του εμφανίζεται να είναι το πιο γρήγορο από τα τρία. Οι 115 ίπποι του συνδυάζονται με την καλή κλιμάκωση στο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων και κάνουν το diesel Golf ιδιαίτερα ικανό σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις του στο δρόμο. Είναι το ακριβότερο από τα τρία και έχει πολύ εξοπλισμό ασφαλείας για να δικαιολογήσει το γεγονός. Με 7 αερόσακους και το Golf αλλά και μια σειρά από συστήματα ασφαλείας πέραν του ESP και του ABS με το Brake Assist, το Golf κάνει πιο εύκολα και ασφαλή τα ταξίδια. Διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης κατά την επιτάχυνση αλλά και αντίστοιχα, άλλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών στο κατέβασμα, ενώ και το διαφορικό του είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Ο κλιματισμός και τα ηλεκτρικά παράθυρα, μαζί με τους ηλεκτρικούς καθρέπτες είναι στο πακέτο, ενώ πλήρες είναι και το multimedia σύστημα που βρίσκουμε στο Golf, με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών με radioMP3, θύρα USB και υποδοχή για κάρτα SD αλλά και Bluetooth σύνδεση τηλεφώνου.


 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
1.6ΤDI
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 115/3.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,8
CO2 (γρ./χλμ.) 99
Βάρος (κιλά) 1.286
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 380




Opel Astra η καλύτερη πρόταση για οικογένεια και ταξίδια

Οδηγώντας διαδοχικά και τα τρία και έχοντας κατά νου τι είναι αυτό που χρειάζεται περισσότερο η συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστών, εκτιμούμε πως το Opel Astra προσφέρει το καλύτερο «πακέτο». Είναι ευρύχωρο, με πολύ καλό κινητήρα που του δίνει –εκτός από τις επιδόσεις- τη δυνατότητα να είναι ιδιαίτερα οικονομικό, ειδικά στα ταξίδια αλλά και ένα σύνολο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνάει τις προσδοκίες. Το Astra δεν υστερεί ποιοτικά απέναντι στις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας, ενώ βρίσκουμε αρκετά πετυχημένη και την τιμολογιακή του τοποθέτηση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις