Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Diesel SUV με 34.000 ευρώ: Ford Kuga ή Peugeot 3008;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Diesel SUV με 34.000 ευρώ: Ford Kuga ή Peugeot 3008;

Διαβάστηκε από 15541 αναγνώστες - 9/3/2022

Δύο SUV με diesel μοτέρ, ξεχωριστή εμφάνιση και μεγάλους χώρους είναι το Ford Kuga και το Peugeot 3008, τα οποία έχουν παραπλήσια τιμή, γύρω στις 34.000 ευρώ. Συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα και βλέπουμε ποιο κερδίζει και σε ποιον τομέα.

Η «μάχη» των diesel SUV: Ford Kuga VS Peugeot 3008

Τα SUV με diesel κινητήρες ήταν ανέκαθεν μία δημοφιλής επιλογή, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης που έχουν τα συγκεκριμένα μοτέρ, αλλά πλέον, πολλές εταιρείες αποσύρουν τα μοτέρ πετρελαίου από τη γκάμα των μοντέλων τους.

Δύο ευρύχωρα και όμορφα SUV με ποιοτικό «αέρα» και έκδηλο τεχνολογικό στοιχείο είναι το Ford Kuga και το Peugeot 3008, τα οποία προσφέρονται με πετρελαιοκινητήρες. Η ώρα της σύγκρισης έφτασε. Ποιο αποτελεί την καλύτερη επιλογή;

Αυτόματο Ford Kuga με 33.928 ευρώ, χειροκίνητο Peugeot 3008 με 34.300 ευρώ

Το Ford Kuga πετρέλαιο με τον EcoBlue κινητήρα 120 ίππων είναι διαθέσιμο με τιμή από 33.928 ευρώ, στην έκδοση ST-Line. Ο πετρελαιοκινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, και στον βασικό εξοπλισμό συναντούμε ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, προβολείς ομίχλης και πίσω φανάρια LED, εμπρός φώτα με LED στη μεσαία σκάλα και αλογόνου στη μεγάλη με αυτόματη λειτουργία, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, sport ανάρτηση, συρόμενα πίσω καθίσματα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment με σύστημα πλοήγησης και εικόνα από camera οπισθοπορείας, επιλογή διαφορετικών οδηγικών  προφίλ, keyless σύστημα εισόδου με κουμπί εκκίνησης, cruise control, αισθητήρες φωτός και βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αποτροπής σύγκρουσης με camera και αυτόματο φρενάρισμα.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Ford Kuga 1,5 EcoBlue 120 PS AT ST-Line 33.928 ευρώ
Peugeot 3008 1,5 BlueHDi 130 PS MT Active Plus 34.300 ευρώ
Από την άλλη πλευρά, το Peugeot 3008 diesel κοστίζει 34.300 ευρώ στο πακέτο εξοπλισμού Active Plus, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Όσοι επιθυμούν αυτόματο σασμάν, θα πρέπει να αποχωριστούν 36.900 ευρώ, προκειμένου να αποκτήσουν το 3008 diesel με 8αρι αυτόματο κιβώτιο. Στην συγκεκριμένη έκδοση βρίσκουμε ως standard οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα infotainment με πλοήγηση 3D, προβολείς LED, ηχομονωτικά κρύσταλλα στις εμπρός πόρτες, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αναδιπλούμενους καθρέπτες, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα με camera, radar, νυχτερινή λειτουργία και ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, camera οπισθοπορείας 180 μοιρών, και αισθητήρες φωτός και βροχής.

Κομψό και δυναμικό το Ford Kuga, εντυπωσιακό το Peugeot 3008

Κομψό και δυναμικό το Ford Kuga, εντυπωσιακό το Peugeot 3008

Εξωτερικά, το Ford Kuga διακατέχεται από κομψές καμπύλες, που του χαρίζουν εκλεπτυσμένη και ταυτόχρονα δυναμική εμφάνιση. Εμπρός, στο κέντρο κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα στον προφυλακτήρα, εκατέρωθεν της οποίας συναντούμε τα φανάρια που είναι «τραβηγμένα» προς τα πίσω και δίνουν μία sport εικόνα στο SUV με σήμα το Μπλε Οβάλ. Στο πλάι οι επιφάνειες είναι μυώδεις, ενώ πίσω τα φώτα είναι μακρόστενα και δίνουν μία «νότα» πολυτέλειας στο Ford Kuga. Ο προφυλακτήρας που φιλοξενεί ένα διαχύτη, καθώς και η αεροτομή πάνω από το πίσω παρμπρίζ, ενισχύουν το δυναμισμό που αποπνέει το αυτοκίνητο. Η απόσταση από το έδαφος είναι 19 εκατοστά.



Κοιτάζοντας το Peugeot 3008, παρατηρούμε πως οι σχεδιαστές της εταιρείας του έχουν στοιχεία που παραπέμπουν στον… βασιλιά της ζούγκλας. Το DNA του Λέοντα είναι εμφανές, αφού τα εμπρόσθια εντυπωσιακά φώτα ημέρας θυμίζουν κυνόδοντες, ενώ τα πίσω φώτα έχουν στοιχεία που μοιάζουν με νυχιές λιονταριού. Αλλα χαρακτηριστικά που συναρπάζουν είναι η εμφάνιση της μάσκας εμπρός, που δίνει την εντύπωση πως «σβήνει» σταδιακά στον προφυλακτήρα. Το αμάξωμα είναι μυώδες, και ο SUV χαρακτήρας του μοντέλου είναι επιπλέον τονισμένος από τα περιμετρικά προστατευτικά. Τέλος, η απόσταση από το έδαφος είναι 21,9 εκατοστά.

Εσωτερικό: Κερδίζει στα σημεία το design του Peugeot 3008, συρόμενο πίσω κάθισμα το Ford Puma

Εσωτερικό: Κερδίζει στα σημεία το design του Peugeot 3008, συρόμενο πίσω κάθισμα το Ford Puma

Η καμπίνα του Ford Kuga μας υποδέχεται με μια γνώριμη εικόνα, η οποία διακατέχεται από τα σχεδιαστικά στοιχεία της οικογένειας του Μπλε Οβάλ. Η οθόνη αφής που δεσπόζει το κέντρο του ταμπλό έχει διάσταση 8 ίντσες και δίνει την εντύπωση πως «αιωρείται». Συνολικά στο εσωτερικό του Kuga υπάρχει ένας ποιοτικός και premium «αέρας», απόρροια των μαλακών υλικών με τη στιβαρή συναρμολόγηση.
Όσον αφορά τους χώρους, το Ford Kuga μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 141 εκατοστά, και ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω είναι 6,2 εκατοστά. Το SUV διαθέτει συρόμενο πίσω κάθισμα, χάρη στο οποίο ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ μπορεί να κυμανθεί από 475 λίτρα έως 645 λίτρα, ενώ αντίστοιχα ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω είναι από 7 έως 19 εκατοστά, αναλόγως της θέσης του καθίσματος.



Περνώντας στην καμπίνα του Peugeot 3008, εντυπωσιαζόμαστε από την πρώτη ματιά. Το ταμπλό θυμίζει αεροπλάνο, αφού έχει άκρως οδηγοκεντρικό σχεδιασμό με διακόπτες αεροπορικού τύπου. Το τιμόνι είναι μικρό, χωρίς να ενοχλεί, ενώ ακριβώς από πάνω βρίσκεται ο υπερυψωμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων Peugeot i-Cockpit 12,3 ιντσών, με στροφόμετρο που ακολουθεί την αντίθετη φορά του ρολογιού. Ψηλά στο ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 10 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός χειρίζεται το infotainment αλλά και τον κλιματισμό.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Ford Kuga 1,5 EcoBlue 120 PS AT ST-Line 475-645 λίτρα 141 εκ. 7-19 εκ. 6,2 εκ.
Peugeot 3008 1,5 BlueHDi 130 PS MT Active Plus 520 λίτρα 143 εκ. 15,5 εκ. 4,5 εκ.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Peugeot 3008 έχει την πιο φαρδιά καμπίνα για τους πίσω επιβάτες, πλάτους 143 εκατοστά. Ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω είναι 15,5 εκατοστά, και ο χώρος για τα κεφάλια τους 4,5 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 520 λίτρα. Παράλληλα, το γαλλικό SUV έχει πολλούς και πρακτικούς χώρους για μικροαντικείμενα και στην καμπίνα, όπως για παράδειγμα κάτω από τον τεμπέλη της κεντρικής κονσόλας, ο οποίος μάλιστα είναι ψυχόμενος.

Πιο γρήγορο το Peugeot 3008 και καίει λιγότερο, πιο fun to drive το Ford Kuga

Πιο γρήγορο το Peugeot 3008 και καίει λιγότερο, πιο fun to drive το Ford Kuga

Το Ford Kuga διαθέτει το EcoBlue μοτέρ 1500 κυβικών, με ισχύ 120 άλογα και 300 Nm ροπή. Ο εν λόγω κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και επιταχύνει το SUV από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 12 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 177 χλμ/ώρα, ενώ η πραγματική κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι 7,2 λτ/100 χλμ.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Ford Kuga 1,5 EcoBlue 120 PS AT ST-Line 33.928 ευρώ
Peugeot 3008 1,5 BlueHDi 130 PS MT Active Plus 34.300 ευρώ
Ο πετρελαιοκινητήρας του Peugeot 3008 είναι επίσης 1,5 λίτρου, και αποδίδει 130 άλογα. Το κιβώτιο ταχυτήτων στη βασική έκδοση είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, και η κίνηση, όπως και στο Ford, μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Το diesel Peugeot 3008 ολοκληρώνει την διαδικασία της επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,9 δευτερόλεπτα, και σε μικτό κύκλο ο κινητήρας καταναλώνει 6,7 λίτρα/100χλμ. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή είναι 192 χλμ/ώρα.



Το Ford Kuga βασίζεται επάνω στη νέα πλατφόρμα C2 της εταιρείας, χάρη στην οποία είναι ελαφρύτερο αλλά και πιο φαρδύ από το προκάτοχό του. Αυτό καθιστά το SUV με σήμα το Μπλε Οβάλ ως ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας, με συμπεριφορά που θυμίζει περισσότερο Focus. Το αυτοκίνητο υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού, η ρύθμιση της ανάρτησης περιορίζει τις κλίσεις, συμβάλλοντας περισσότερο στον fun to drive χαρακτήρα, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις στην άνεση. Το τιμόνι προσφέρει εξαιρετική αίσθηση, ειδικά στην επιλογή του «Sport» προγράμματος.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα Κατανάλωση
Peugeot 3008 1,5 BlueHDi 130 PS MT Active Plus 130 10,9 δλ. 6,7 λτ/100 χλμ
Ford Kuga 1,5 EcoBlue 120 PS AT ST-Line 120 12 δλ. 7,2 λτ/100 χλμ
Ο τρόπος που έχει σχεδιαστεί το ταμπλό του Peugeot 3008, σε συνδυασμό με το αριστερό κάθισμα που μπορεί να κατέβει αρκετά χαμηλά αλλά και το μικρό, τετραγωνισμένο τιμόνι, προδιαθέτουν τον οδηγό να κινηθεί αρκετά σβέλτα. Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται, αφού η ανάρτηση καταφέρνει να προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης χωρίς όμως να δίνει κλίσεις στο αμάξωμα. Για την ακρίβεια, οι τελευταίες… απουσιάζουν, και η δυναμική συμπεριφορά του γαλλικού SUV είναι άριστη σε δρόμους με στροφές, αν και δεν φτάνει αυτή του Kuga. Στον αντίποδα, η ανάρτηση είναι πιο άνετη.
 
Αυτόματο Ford Kuga ή χειροκίνητο Peugeot 3008!
Πιο ευρύχωρο το Kuga, πιο γρήγορο το 3008
Πιο εντυπωσιακό το Peugeot 3008 με εσωτερικό που κερδίζει στα σημεία.
Πιο fun to drive το Kuga αλλά καίει μισό λίτρο πιο πολύ.
Είναι SUV, είναι diesel, είναι ποιοτικά. Ποιο από τα δύο θα έπαιρνες;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε