autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδική συμπεριφορά: 3 διαφορετικοί τύποι για να διαλέξεις

Διαβάστηκε από 12135 αναγνώστες - 10/5/2018

Το Crossland X έχει περισσότερο SUV χαρακτήρα από τα τρία, αφού κάθεσαι κατάτι ψηλότερα, τη στιγμή που στο Stonic η γεύση είναι πιο κοντά σε ένα συμβατικό χάτσμπακ. Το Arona είναι κάπου ανάμεσα. Χωρίς αμφιβολία το Arona δείχνει λίγο πιο ώριμο, πιο προσεγμένο σε κύλιση και καλύτερο σε άνεση από πλευράς ανάρτησης. Δεν φέρνει πολύ θόρυβο από την άσφαλτο -ακόμα και κακή- περνά με άνεση πάνω από λακκούβες και γενικά έχει έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Η λογική στο Stonic είναι διαφορετική με μια πιο σπορτίφ διάθεση θα τολμούσαμε να πούμε. Αυτό φαίνεται κατευθείαν από τη ρύθμιση της ανάρτησης η οποία είναι αρκετά σφικτή για την κλάση.

Σε δρόμο με ανωμαλίες το Stonic αντιδρά λίγο απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, εν μέρει και λόγω της μεγάλης ζάντας της έκδοσης Uptown. Ωστόσο, το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής, η ευελιξία στην πόλη, οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις και τα εξαιρετικά φρένα μας άρεσαν ιδιαίτερα. Από την πλευρά του το Arona, ως αυθεντικό SEAT όχι απλώς δε δημιουργεί παράπονα αλλά προκαλεί χαμόγελα με το κέφι του σε ορεινές διαδρομές.  Το κράτημα είναι εξαιρετικό, η υποστροφή έρχεται πολύ φυσιολογικά και προοδευτικά, ενώ τα φρένα κάνουν σωστή δουλειά. Στην πόλη δεν προβληματίζει στο ελάχιστο.

Από την άλλη, το Crossland X επιδεικνύει πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά τόσο σε αίσθηση, όσο και σε συμπεριφορά με την σχετικά σφιχτή του ανάρτησή, να απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες και να μην επιτρέπει το αμάξωμα να παίρνει κλίσεις διατηρώντας την πρόσφυσή του ακόμα και υπό συνθήκες γρήγορης οδήγησης. Έτσι παρά το ύψος του το Crossland X, παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο, χωρίς να κλονίζεται από ανέμους και παράλληλα ο οδηγός του λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση για τα τεκταινόμενα στο δρόμο από το σύστημα διεύθυνσης. 

Σε συνθήκες πόλης κρύβει τον όγκο του, ενώ ο μικρός περιορισμός της περιμετρικής ορατότητας που θέτουν οι πίσω κολώνες, απαλείφεται  χάρη στην πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας. Η αποτελεσματικότητα των φρένων όμως δεν είναι αντίστοιχη των άλλων δύο.

Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 190 χλστ. για το Arona, στα 183 χλστ. για το Stonic με 17άρες ζάντες όπως εδώ και στα 153 χλστ. για το Crossland X.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ