autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

VW Polo GTi

Διαβάστηκε από 8322 αναγνώστες - 4/9/2018

Η σπορ εκδοχή του αγαπημένου μικρού, κρύβει έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 200 ίππων και βαζει πραγματικά φωτιά στην άσφαλτο.

Εμφάνιση-σχεδίαση
Όπως είναι λογικό, δεν κραυγάζει για το sport dna του, παρά επιλέγει να παίξει με λεπτομέρειες και αυτό είναι κάτι που μόνο μπράβο αξίζει. Αυτά που προδίδουν πως πρόκειται για την πιο δυναμική έκδοση της γκάμας, είναι  η κόκκινη γραμμή στην κυψελωτή γρίλια εμπρός, ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διπλή απόληξη της εξάτμισης και ζάντες 17 ιντσών. Μη ψάξετε το «Polo» γραμμένο πίσω μιας και θα βρείτε μόνο το λογότυπο GTI. Old school.

Εσωτερικό-χώροι
Η εικόνα γνώριμη από τις απλές εκδόσεις Polo όσον αφορά την γενική διαμόρφωση, γνώριμη από τις Golf GTI εκδόσεις σε ότι αφορά sport λεπτομέρειες. Σε αυτές βρίσκουμε κόκκινες ραφές, καρό καθίσματα, λογότυπα στο τιμόνι και χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Μαλακό υλικό θα βρούμε σε μεγάλο τμήμα του ταμπλό, προσεγμένη συναρμολόγηση και πολύ καλό φινίρισμα εξασφαλίζουν ιδιαίτερη αντοχή στον χρόνο. Ο εξοπλισμός με τη σειρά του είναι πλούσιος με πολλές τεχνολογίες και βοηθήματα: έλεγχο νεκρής γωνίας, φρένο έκτακτης ανάγκης, αισθητήρα προσοχής του οδηγού, Front Assist για έλεγχο του δρόμου εμπρός , ενημέρωση του οδηγού για πιθανή επικίνδυνη κατάσταση και ακολούθως για ενεργοποίηση των φρένων κλπ..   
Στον τομέα των χώρων, η έκδοση GTI δε διαφέρει από πλευράς χώρων έναντι των πιο απλών εκδοχών του Polo, το οποίο σημαίνει άνεση και άπλετοι χώροι για 4. Το το πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 305 λίτρα και είναι μικρότερο από των υπόλοιπων εκδοχών της γκάμας κατά 50 λτ.

Οδική συμπεριφορά: Παίζει την πίεση στα δάχτυλα
Έχεις 200 άλογα και 320 Nm ροπής. Πώς τα διαχειρίζεσαι; Εύκολα. Ένα πολύ καλά στημένο αμάξι που πατάει πάνω σε μια πιο σφικτά ρυθμισμένη, σπορ ανάρτηση με μειωμένη απόσταση 15 χλστ. από το έδαφος. Διαθέτει  τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Eco, Comfort και Individual) με τα τιμόνι, γκάζι και κιβώτιο να επηρεάζονται ανάλογα.  Στον δρόμο έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ευελιξία σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και ένα άριστο τιμόνι που έχει άμεση ανταπόκριση και πλούσια πληροφόρηση. Στα συν και ο ήχος, ειδικά στη Sport επιλογή προφίλ οδήγησης. Βέβαια, το βασικό όπλο παραμένει το πληθωρικό μοτέρ των 2,0 λίτρων το οποίο δεν έχει κενά σε κανένα άκρο του στροφόμετρου και μπορεί να δώσει πολύ γρήγορο τέμπο.

Συμπέρασμα
Στον τομέα των επιδόσεων, του στησίματος και της αίσθησης στον δρόμο, του βγάζουμε το καπέλο. Η παρουσία όμως του 2λιτρου κινητήρα βενζίνης ,με το τωρινό σύστημα φορολογίας και την τιμή του καυσίμου μας βάζει εν μέρει σε δεύτερες σκέψεις παρά την πολύ καλή τιμή του. Δεν μπορείς να τα έχεις και όλα βέβαια.



 

Τομέας VW Polo Gti
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.984/4
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς 200
Ροπή 320
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/DSG/εμπρός
Star/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα 6.6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 237
Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 5.9
Εκπομπές C02 134

   

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ