Οι μεγαλύτερες μάχες γίνονται ανάμεσα σε αδέρφια. Αυτό ισχύει και στην κόντρα μεταξύ του Peugeot 208 και του Citroen C3 που ακολουθεί.
Το C3 είναι λίγο μεγαλύτερο με εξαίρεση το χώρο για τα γόνατα που έχει προβάδισμα το 208
Πρόκειται για δύο μοντέλα στα οποία θα μετακινηθούν με άνεση τέσσερις επιβάτες χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις μιας και τα δύο είναι αρκετά ευρύχωρα με μικρές διαφορές ανάμεσά τους. Αυτές οι μικρές διαφορές ευνοούν το C3 καθώς πετυχαίνει μεγαλύτερα νούμερα σε όλες τις μετρήσεις που αφορούν τους εσωτερικούς χώρους με εξαίρεση το πλάτος του πίσω καθίσματος και το χώρο για τα γόνατα. Όσον αφορά το πλάτος πίσω ο διαθέσιμος χώρος είναι πρακτικά ο ίδιος καθώς η διαφορά των δύο μοντέλων είναι στο 1 χλστ. υπέρ του 208. Εκεί που το 208 έχει μεγαλύτερη διαφορά είναι στο διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα των πίσω καθώς το C3 έχει 65 χλστ. ενώ το 208 έχει 70 χλστ.
Το C3 είναι 76 κιλά πιο βαρύ και γιΆ αυτό καταναλώνει περισσότερο καύσιμο
Το C3 και το 208 μιας και είναι «αδέρφια» προερχόμενα από την ίδια οικογένεια μοιράζονται και τον ίδιο κινητήρα στις βασικές τους εκδόσεις. Πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό σύνολο με χωρητικότητα 1.200 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 82 ίππους και 118 Nm ροπής. Ωστόσο, στο C3 η κατανάλωση είναι στα 4.7 λτ./100 χλμ. ενώ στο 208 στα 4.5 λτ./100 χλμ. και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το C3 είναι πιο βαρύ αφού ζυγίζει 1.051 κιλά τη στιγμή που το 208 ζυγίζει 975 κιλά.
To 208 έχει καλύτερες επιδόσεις με εξαίρεση το 80-120 χλμ./ώρα και την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα
Το αυξημένο βάρος του C3 έχει αντίκτυπο και στις επιδόσεις του καθώς στην κλασσική μέτρηση του 0-100 χλμ./ώρα το μικρό της Citroen χρειάζεται 13.2 δλ. ενώ το μικρό της Peugeot ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 12.5 δλ. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο όπου το C3 χρειάζεται 12.7 δλ ενώ το 208 είναι 0.3 δλ. γρηγορότερο μιας και χρειάζεται 12.4 δλ. Αντίθετα, στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με 5η σχέση στο κιβώτιο το C3 παίρνει προβάδισμα καθώς ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 20.6 δλ. έναντι των 22.2 δλ. του 208. Το τελευταίο «ματς» αυτής της κόντρας το κερδίζει το C3 το οποίο ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 36.9 μ. ενώ το 208 θα σταματήσει σε 38.6 μ.
Το 208 αξίζει τα λεφτά του καθώς περιλαμβάνει πολύ καλύτερο εξοπλισμό
208: 12.900 C3: 11.950
Στον τομέα του εξοπλισμού το 208 βάζει «γκολ από τα αποδυτήρια» αφού μπορεί το κόστος του να είναι σχεδόν 1.000 ευρώ υψηλότερο αλλά ο εξοπλισμός που περιλαμβάνει είναι πολύ μεγαλύτερης αξίας. Στον εξοπλισμό αυτόν περιλαμβάνεται οθόνη αφής για το σύστημα multimedia το οποίο περιλαμβάνει και navigation. Επίσης, το 208 εξοπλίζεται με κάμερα οπισθοπορείας η οποία διευκολύνει πολύ τη διαδικασία του παρκαρίσματος καθώς και με σύστημα το οποίο μετατρέπει το αυτοκίνητο σε Wi-Fi hotspot με 60 GB διαθέσιμα. Από την άλλη το C3 έχει όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές ευκολίες και επιπλέον διαθέτει θύρα USB και Bluetooth ώστε να συνδέονται κάθε είδους φορητές συσκευές.