autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Για το VW Golf η βασική του έκδοση, είναι αυτή με τον χιλιάρη TSI που αποδίδει 85 ίππους

Με τους 7 αερόσακους της βασικής έκδοσης, είναι και το Golf σε αυτή την ολιγομελή υπο- ομάδα των αυτοκινήτων της κατηγορίας που έχουν τόσους

Σημειώνουμε την ύπαρξη του κλιματισμού και των ηλεκτρικών παραθύρων εμπρός και πίσω

Με 105 ίππους και 170 Nm ροπής, οδηγώντας το Opel Astra δεν πιστεύεις πως είναι χιλιάρι

Έκπληξη είναι και η συμπεριφορά του σε ότι έχει να κάνει με την κατανάλωση της βενζίνης, με τα 4,3 λίτρα

Το Astra κερδίζει τις εντυπώσεις με τους 6 αερόσακους και τον κλιματισμό, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω αλλά και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες

Η βασική έκδοση του Toyota Auris είναι αυτή που εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 1,33 λίτρων που αποδίδει 99 ίππους

Με τους 7 αερόσακους να είναι το σημαντικότερο στοιχείο που βάζει το μοντέλο της Toyota σε μια πολύ κλειστή ομάδα μοντέλων

Ο κλιματισμός και τα δύο ηλεκτρικά παράθυρα, μαζί με τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, είναι μέρος του πακέτου που αγοράζει κανείς

Για τους fans της βενζίνης

28/7/2017

Τα Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf είναι τα πρώτα στις πωλήσεις της δύσκολης κατηγορίας των μικρομεσαίων και φυσικά, για κάποιους λόγους βρίσκονται στην κορυφή.

Η εποχή που ο βασικός κινητήρας βενζίνης ήταν «αναιμικός» και στην ουσία δεν αγόραζες ούτε καν αξιοπρεπείς επιδόσεις παρά μόνο τον όγκο ενός αυτοκινήτου, έχει περάσει και όπως όλα δείχνουν, χωρίς επιστροφή. Τα σύγχρονα μικρομεσαία, είναι ικανά όπως πάντα για φιλοξενία επιβατών και αποσκευών, ενώ την ίδια στιγμή, με μικρής χωρητικότητας κινητήρες βενζίνης προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, ενεργητικής και παθητικής. Τα τρία πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, είναι τρανές αποδείξεις πως τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο σε ότι αφορά το «πόσο αυτοκίνητο αγοράζεις» με τα χρήματά σου.
 
 
 
 
Opel Astra Selection 1.0 Ecotec                                                                 από 17.300 ευρώ
Με 105 ίππους και 170 Nm ροπής, οδηγώντας το Opel Astra δεν πιστεύεις πως είναι χιλιάρι. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές και ποιοτικά το Ecotec σύνολο της Opel έχει να δείξει πολύ καλά στοιχεία. Ομαλή, χωρίς κραδασμούς, λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών και γραμμική απόδοση από το σύνολο που πρέπει να «ψάξεις» την ηχητική του για να εντοπίσεις ενδείξεις πως είναι τρικύλινδρο. Έκπληξη είναι και η συμπεριφορά του σε ότι έχει να κάνει με την κατανάλωση της βενζίνης, με τα 4,3 λίτρα που αναφέρει ο κατασκευαστής ως μέση απαίτηση σε καύσιμο ανά 100 χιλιόμετρα απόστασης σε μικτές συνθήκες, να είναι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης, το Astra κερδίζει τις εντυπώσεις με τους 6 αερόσακους και τον κλιματισμό, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω αλλά και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες. Στο σύστημα multimedia που περιλαμβάνεται στην τιμή, βρίσκουμε οθόνη αφής 7 ιντσών, με θύρα για USB και υποδοχή AUX, ενώ υποστηρίζει και σύνδεση τηλεφώνου μέσω Bluetooth.
 
Τεχνικά χαρ/κά 1.0 Ecotec
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 105/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,3
CO2 (γρ./χλμ.) 99
Βάρος (κιλά) 1.372
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 370
 
Toyota Auris 1.33 Live                                                                    από 16.300 ευρώ
Η βασική έκδοση του Toyota Auris είναι αυτή που εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 1,33 λίτρων που αποδίδει 99 ίππους. Το ατμοσφαιρικό σύνολο «στέκεται» αξιοπρεπώς απέναντι στα πιο σύγχρονα turbo και μικρότερα σε χωρητικότητα. Παρά το γεγονός πως η απόδοση του κινητήρα υστερεί έναντι των άλλων δύο, οι επιδόσεις του Auris είναι αξιοπρεπείς και κάνουν το Ιαπωνικό μοντέλο να στέκεται μια χαρά απέναντι στις προκλήσεις της κατηγορίας. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η βασική έκδοση εξοπλισμού, με τους 7 αερόσακους να είναι το σημαντικότερο στοιχείο που βάζει το μοντέλο της Toyota σε μια πολύ κλειστή ομάδα μοντέλων που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Από εκεί και πέρα, τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει στην υπηρεσία του οδηγού, έχουν να κάνουν με την πρόληψη, αφού προειδοποιούν για ενδεχόμενη σύγκρουση. Ο κλιματισμός και τα δύο ηλεκτρικά παράθυρα, μαζί με τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, είναι μέρος του πακέτου που αγοράζει κανείς, όπως είναι και το ραδιοCD, με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 και υποδοχές για USB- AUX αλλά και η Bluetooth σύνδεση για το κινητό.

 
Τεχνικά χαρ/κά 1.33
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.329
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 99/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 128/3.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5
CO2 (γρ./χλμ.) 128
Βάρος (κιλά) 1.150
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 360


 
VW Golf 1.0 TSI 85ps                                                                      από 16.450 ευρώ
Για το VW Golf η βασική του έκδοση, είναι αυτή με τον χιλιάρη TSI που αποδίδει 85 ίππους και κινεί αξιοπρεπώς τα 1.158 κιλά του αμαξώματος, αν και με 5άρι κιβώτιο ταχύτων. Γενικά ο τρικύλινδρος TSI είναι από τις καλύτερες περιπτώσεις του είδους και στο μεγάλο best seller της VW, δείχνει να βάζει την καθοριστική πινελιά για να το κάνει προσιτό σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Με τους 7 αερόσακους της βασικής έκδοσης, είναι και το Golf σε αυτή την ολιγομελή υπο- ομάδα των αυτοκινήτων της κατηγορίας που έχουν τόσους. Από εκεί και πέρα, το πακέτο του εξοπλισμού περιλαμβάνει και ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον οδηγό και την αποφυγή ατυχημάτων, ενώ για ότι έχει να κάνει με την άνεση των επιβατών, σημειώνουμε την ύπαρξη του κλιματισμού και των ηλεκτρικών παραθύρων εμπρός και πίσω. Καλό είναι και το σύστημα multimedia με την οθόνη 6,5 ιντσών μέσω της οποίας ελέγχονται οι λειτουργίες αναπαραγωγής MP3, με υποδοχές για USB, SD και AUX.
 
Τεχνικά χαρ/κά 1.0 TSI
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 85/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 175/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11.9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4.8
CO2 (γρ./χλμ.) 108
Βάρος (κιλά) 1.158
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 380
 
Το Opel Astra έχει το «πακέτο»
Η πρόταση της Opel έχει το κάτι παραπάνω από τα άλλα δύο ανταγωνιστικά μοντέλα, για να κερδίσει τον πλέον απαιτητικό, μια και προσφέρει εκτός των άλλων και λίγο καλύτερους χώρους για τους επιβάτες στην ευρύχωρη καμπίνα του. Ποιοτικά, το Astra είναι στην καλύτερή του φόρμα ενώ ακόμα και στη βασική έκδοση εξοπλισμού, είναι πλήρες.  Η τελευταία γενιά του μοντέλου, είναι και η πιο συνεπής αισθητικά, μια και συνδυάζει ιδανικά την sport διάθεση με τις αρμονικές γραμμές. 

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις