autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Με τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων, το Captur ξεκινά από τα 16.830 ευρώ

Πάνω από τα 20 χιλιάρικα, βρίσκουμε την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, τόσο από απόδοση, όσο και από εξοπλισμό

Captur έχει απονεμηθεί η ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων από το Euro NCAP, παρά το γεγονός πως έχει «μόλις» 4 αερόσακους

Περνάει ανά πάσα στιγμή την αίσθηση –επειδή κάθεσαι ψηλά- πως είσαι μέσα σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Ο χώρος των αποσκευών, όπου η πρόσβαση με την πόρτα που ανοίγει στο πλάι,δείχνει μεγαλύτερος

Πολύ καλός είναι ο εξοπλισμός της έκδοσης Titanium+, που περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις

Μικρά «κτήνη» που θα σας πάνε παντού οικονομικά

Διαβάστηκε από 6672 αναγνώστες - 21/7/2017

Θεωρούνται τα μικρά της κατηγορίας μα σε χώρους βάζουν κάτω μεγάλα. Είναι οικονομικά και δεν κολλάνε πουθενά. Ανακαλύψτε τα Ford Ecosport και Renault Captur.

Η κατηγορία γνωρίζει άνθηση και οι προτάσεις συνεχώς αυξάνονται. Ανεξαρτήτως μεγέθους, τα SUV/ Crossover εμφανίζουν μεγάλη κινητικότητα τον τελευταίο καιρό και αυτό φαίνεται και στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, όπου το ¼ της αγοράς αφορά αυτή την κατηγορία. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως 1 στα 4 καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, είναι είτε SUV, είτε Crossover και αξίζει να «κρατήσει» κανείς το ότι αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο αλλά συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη. Όπως λοιπόν συμβαίνει και στις μεγαλύτερες κατηγορίες, έτσι και εδώ, τα δύο μικρά crossover που έχουμε, κρίνονται πρωτίστως για τους χώρους που προσφέρουν στους επιβάτες. Τα Ford Ecosport και Renault Captur, που «συναντιούνται» σχεδόν και τιμολογιακά, είναι δύο εξαιρετικές προτάσεις που κερδίζουν «βλέμματα» από όσους ψάχνουν ακόμα και για μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα. Με το σπαθί τους.

Ford Ecosport 1.5 diesel 95ps                                     Titanium+ από 21.092 ευρώ
Είναι μια από τις πλέον χαριτωμένες περιπτώσεις αυτοκινήτου στην ιδιαίτερη αυτή κατηγορία των μικρών crossover. Το Ecosport έχει τον τρόπο του να κερδίζει τις εντυπώσεις. Λίγο το ότι μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με το εξαιρετικό από κάθε άποψη Fiesta, λίγο το ότι σου περνάει ανά πάσα στιγμή την αίσθηση –επειδή κάθεσαι ψηλά- πως είσαι μέσα σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, το Ecosport είναι εντυπωσιακό. Πρέπει να αρχίσεις να βλέπεις τα πράγματα πιο προσεκτικά για να σου φανεί «κάπως» το ότι η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό δεν είναι τόσο μεγάλη όσο θα «έπρεπε» με βάση τα δεδομένα του ανταγωνισμού. Ή ότι και τα όργανα πίσω από το τιμόνι, είναι μικρότερα από το αναμενόμενο. Χωροταξικά, το Ecosport δείχνει να τα καταφέρνει καλύτερα από το «αδερφό» Fiesta αν και αυτό συμβαίνει μάλλον λόγω του αυξημένου ύψους που δίνει την εντύπωση της μεγαλύτερης ευρυχωρίας. Το ίδιο συμβαίνει και με το χώρο των αποσκευών, όπου η πρόσβαση με την πόρτα που ανοίγει στο πλάι, τον κάνει να φαίνεται μεγαλύτερος. Ο κινητήρας των 1,5 λίτρων είναι οικονομικός και αρκετά πολιτισμένος. Όχι όσο του Renault αλλά αντικειμενικά, μια χαρά τα καταφέρνει. Το αυξημένο βάρος σε συνδυασμό με την μικρότερη απόδοση των 95 ίππων, δεν βοηθούν τις επιδόσεις, που εδώ που τα λέμε, σε αυτή την κατηγορία έχουν μικρότερη σημασία από ότι σε άλλες. Πολύ καλός είναι ο εξοπλισμός της έκδοσης Titanium+, που περιλαμβάνει 7 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα (εν μέρει), ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα multimedia της Sony, με ραδιοCD, σύστημα πλοήγησης, σύνδεση τηλεφώνου μέσω Bluetooth και θύρα USB.
 
Τεχνικά χαρ/κά 1.5 95ps
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 215/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 160
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,4
CO2 (γρ./χλμ.) 115
Βάρος (κιλά) 1.372
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 333/1.238


Renault Captur 1.5 dci 110ps                                        Dynamic από 20.860 ευρώ
Το Renault Captur είναι μια περίπτωση αγοράς με πολύ μεγαλύτερο εύρος σε ότι αφορά την τιμή του. Με τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων, το Captur ξεκινά από τα 16.830 ευρώ (στην έκδοση με τους 90 ίππους) και αυτό από μόνο του δίνει ένα πλεονέκτημα στο μοντέλο, μια και υπάρχει μεγαλύτερη «ευελιξία» στα οικονομικά της εκάστοτε διαμόρφωσης. Στην προκειμένη περίπτωση, πάνω από τα 20 χιλιάρικα, βρίσκουμε την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, τόσο από απόδοση, όσο και από εξοπλισμό. Είναι χαρακτηριστικό το ότι στο θέμα του εξοπλισμού, το Captur στην έκδοση Dynamic με τον 1,5 dci και τους 110 ίππους, είναι εφοδιασμένο με κάμερα οπισθοπορείας, multimedia σύστημα που προσφέρει και σύστημα πλοήγησης με τους χάρτες της Ευρώπης, αλλά και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες διασύνδεσης που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε (Bluetooth, USB, AUX). Επίσης, ενδεικτικό της προσοχής που έχει δοθεί σε θέματα ασφάλειας, είναι το ότι στο Captur έχει απονεμηθεί η ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων από το Euro NCAP, παρά το γεγονός πως έχει «μόλις» 4 αερόσακους (το Ecosport είναι 4στερο και τα αυτοκίνητα έχουν περάσει την ίδια χρονιά από τις εγκαταστάσεις του Ανεξάρτητου Οργανισμού- 2013). Με όλα τα παραπάνω, το Captur φαίνεται να παίρνει κεφάλι στη μεταξύ των δύο αυτοκινήτων σύγκριση, με την καλύτερη ευρυχωρία να είναι το κομμάτι που συμπληρώνει το παζλ. Κι αυτό γιατί οι επιδόσεις, είναι αναμενόμενα καλύτερες μια και το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο, ενώ έχει και 15 ίππους (και 45 Nm) περισσότερους. 
 
Τεχνικά χαρ/κά 1.5 110ps
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 171
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,7
CO2 (γρ./χλμ.) 98
Βάρος (κιλά) 1.190
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 377/1.235
  
To Renault Captur είναι πιο συμφέρουσα επιλογή
Τιμολογιακά, από το Ecosport φτάνουμε τόσο ψηλά, καθώς το μικρό crossover της Ford, διατίθεται στην Ελλάδα μόνο στην πλούσια έκδοση εξοπλισμού Titanium+ (και στην ελάχιστα ακριβότερη Titanium S). Εκεί λοιπόν, όπου και το Renault Captur έχει «παρουσία» με την δυνατή έκδοση του 1.500άρη dci με τους 110 ίππους. Και από αυτό το σημείο και μετά, είναι σαν να οδηγούν όλα στην επιλογή του μεγαλύτερου και προφανώς πιο ικανού, Captur με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά άνεσης που παραπέμπουν σε μεγαλύτερη κατηγορία. 
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις