Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Nissan Micra VS Toyota Yaris: Ιάπωνες με χαμηλή κατανάλωση
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Micra VS Toyota Yaris: Ιάπωνες με χαμηλή κατανάλωση

Διαβάστηκε από 3234 αναγνώστες - 30/3/2022

Δύο από τα πιο δημοφιλή μικρά έχουν Ιαπωνική καταγωγή και δεν είναι άλλα από το Nissan Micra και το Toyota Yaris. Συγκρίνουμε το Micra των 92 ίππων με το Yaris των 125, που έχουν ίδια τιμή και ίδια πραγματική κατανάλωση, 6 λίτρα/100 χλμ.

Εξ-ηλεκτρισμένο SUV χωρίς φόρτιση με τον νέο e-power της Nissan

Βενζινοκίνητα με κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ: Nissan Micra και Toyota Yaris

Σήμερα η χαμηλή κατανάλωση τείνει να γίνει συνώνυμη των υβριδικών συνόλων και των diesel κινητήρων. Όμως υπάρχουν αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα που διακρίνονται για τη χαμηλή τους κατανάλωση. Δύο από αυτά είναι το Nissan Micra και το Toyota Yaris που καίνε 6 λίτρα/100 χλμ σε πραγματικές συνθήκες και έχουν παραπλήσια τιμή, λίγο πάνω από τα 16.000 ευρώ.
Συγκρίνουμε τα δύο ιαπωνικά μικρά και βλέπουμε που ξεχωρίζει το καθένα.

Nissan Micra 92 ίππων με 16.690 ευρώ, Toyota Yaris με 125 άλογα με 16.600 ευρώ

Το Nissan Micra έχει τιμή 16.090 ευρώ για την βασική έκδοση Energy, η οποία διαθέτει air condition, αυτόματο φρενάρισμα, αισθητήρες φωτός, μαξιλάρι γονάτων για τα εμπρός καθίσματα, ηχοσύστημα με σύνδεση bluetooth και θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός. Με 600 ευρώ παραπάνω μπορούμε να αποκτήσουμε το αμέσως επόμενο πακέτο, Acenta, που έχει επιπλέον οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα infotainment, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, cruise control, καθώς και έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Η μικρή χρηματική διαφορά συγκριτικά με τις αρκετές extra πολυτέλειες κάνει την Acenta των 16.690 την έκδοση που θα επιλέξουμε για το συγκεκριμένο συγκριτικό. Ο κινητήρας είναι ο turbo χιλιάρης με ισχύ 92 άλογα.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Nissan Micra 92 PS Acenta 16.690 ευρώ
Toyota Yaris 125 PS Active 16.600 ευρώ
Η εισαγωγική έκδοση του Toyota Yaris έχει τιμή 14.640 ευρώ, για το πακέτο εξοπλισμού Active και τον κινητήρα 1 λίτρου με 72 άλογα. Με 16.600 ευρώ αγοράζει κανείς το Yaris με τον 1500αρη κινητήρα των 125 ίππων. Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Active, εκτός από προσαρμοστικό cruise control, συστήματα ασφαλείας lane assist, αποφυγή σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων και υποβοήθηση ελιγμού, βρίσκουμε αισθητήρα φωτός, οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα infotainment με φωνητικές εντολές και έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων.

Δείτε εδώ την έρευνα του Autoagora για τα καύσιμα και τα αυτοκίνητα που δεν καίνε.

Δυναμική και κομψή εμφάνιση για το Nissan Micra και το Toyota Yaris

Δυναμική και κομψή εμφάνιση για το Nissan Micra και το Toyota Yaris

Το Nissan Micra διακρίνεται για την «αιχμηρή» σχεδίαση. Η δυναμική εμφάνιση εντείνεται από τις ευθείες γραμμές που τέμνονται μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα sport και συνάμα κομψό παρουσιαστικό. Εμπρός κυριαρχεί η μάσκα «V-motion» που αποτελεί το σήμα κατατεθέν των μοντέρνων Nissan, εκατέρωθεν της οποίας βρίσκονται τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα. Ακριβώς από πάνω τους συναντούμε δύο έντονες νευρώσεις που ξεκινούν από τη γρίλια, προεκτείνονται στο καπό και συνεχίζουν στο πλάι του αμαξώματος, συντελώντας σε έναν εντυπωσιακό σχεδιασμό ο οποίος δεν γίνεται υπερβολικός.



Το Toyota Yaris έχει έντονο, φαρδύ και δυναμικό παρουσιαστικό, με ακόμα περισσότερες μυώδεις επιφάνειες. Ο εμπρόσθιος πρόβολος είναι εντυπωσιακός, χάρη στον μεγάλο κεντρικό αεραγωγό και τον σμιλεμένο προφυλακτήρα. Οι κολώνες είναι επικλινείς και παραπέμπουν σε coupe αμαξώματα, ενώ τα φτερά εμπρός και πίσω είναι φουσκωμένα, κάτι που σε συνδυασμό με τις μαύρες λεπτομέρειες στα φανάρια ενισχύει την sport εικόνα.

Πιο ευρύχωρο το Toyota Yaris για τους πίσω επιβάτες

Πιο ευρύχωρο το Toyota Yaris για τους πίσω επιβάτες

Περνώντας στην καμπίνα του Nissan Micra μας υποδέχεται ένα μοντέρνο εσωτερικό, που είναι καλοσχεδιασμένο και διαθέτει επενδύσεις που ικανοποιούν με την ποιότητα τους. Η συναρμογή της καμπίνας είναι στιβαρή, ενώ παράλληλα έχει δοθεί προσοχή στην εργονομία. Από τη δεύτερη εξοπλιστική έκδοση, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη του συστήματος infotainment που έχει διάσταση 7 ίντσες.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Toyota Yaris 125 PS Active 286 λίτρα 133 εκ. 13 εκ. 2,2 εκ.
Nissan Micra 92 PS Acenta 300 λίτρα 130 εκ. 7,1 εκ. 2 εκ.
Το Nissan Micra μπορεί να μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικες. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 130 εκατοστά, ενώ οι επιβάτες έχουν 7,1 εκατοστά διαθέσιμα για τα γόνατα τους και 2 εκατοστά διαθέσιμα για τα κεφάλια τους, κάτι που θα ωθήσει τους ψηλότερους της παρέας να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις για να καθίσουν πίσω . Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι ικανοποιητικός και έχει όγκο 300 λίτρα.



Όταν καθόμαστε στο εσωτερικό του Toyota Yaris, παρατηρούμε αμέσως τον λιτό σχεδιασμό, ο οποίος δεν έχει πολλές υπερβολές και ξεχωρίζει για την εργονομία του. Στο ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής του infotainment 7 ιντσών που μοιάζει πως είναι αιωρούμενη και είναι διαθέσιμη από τη βασική έκδοση. Τα υλικά είναι ποιοτικά και η συναρμολόγηση προσεγμένη.

 Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Toyota Yaris είναι πιο «αεράτο» για τους πίσω επιβάτες, μιας και το πλάτος του καθίσματος είναι 133 εκατοστά, ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω 13 εκατοστά και ο αντίστοιχος για τα κεφάλια τους 2,2 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ είναι ελαφρώς μικρότερο και έχει όγκο 286 λίτρα.

Καίνε 6 λίτρα/100 χλμ, το Toyota Yaris είναι πιο γρήγορο αλλά το Nissan Micra πιο σφικτό στις στροφές

Καίνε 6 λίτρα/100 χλμ, το Toyota Yaris είναι πιο γρήγορο αλλά το Nissan Micra πιο σφικτό στις στροφές

Αμφότερα τα μοντέλα έχουν ιδιαίτερα μικρή κατανάλωση, ειδικά αν αναλογιστούμε πως εδώ έχουμε δύο καθαρόαιμα βενζινοκίνητα μοτέρ, χωρίς ηλεκτρική υποστήριξη. Τόσο το Nissan Micra των 92 ίππων, όσο και το ισχυρότερο Toyota Yaris με τα 125 άλογα, «καίνε» 6 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο υπό πραγματικές συνθήκες.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα Κατανάλωση
Toyota Yaris 125 PS Active 125 9,7 δλ. 6 λτ/100 χλμ
Nissan Micra 92 PS Acenta 92 11,3 δλ. 6 λτ/100 χλμ
Κάτω από το καπό του Micra υπάρχει ο turbo τρικύλινδρος κινητήρας TCe 999 κ.εκ της Renault, με απόδοση 92 ίππους, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων. Η ελαστική λειτουργία του μοτέρ και η μακριά κλιμάκωση του σασμάν συντελούν στην χαμηλή κατανάλωση. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 11,3 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 178 χλμ/ώρα.



Το Toyota Yaris παίρνει ώθηση από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1500 κυβικών, ο οποίος έχει ισχύ 125 ίππους και συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα, κάνοντας το Toyota πιο σβέλτο στην ευθεία.

Στο δρόμο, το Nissan Micra διαθέτει πιο δυναμικό και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα σε σχέση με το Yaris, με το τιμόνι να είναι πιο βαρύ και άμεσο. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και έχει σφικτή ρύθμιση, γεγονός που κάνει το μικρό της Nissan ιδιαίτερα απολαυστικό σε δρόμους με στροφές, με τις λίγες κλίσεις να είναι μικρές, κάνοντας τον οδηγό να φαντάζεται πώς θα ήταν το Micra με ισχυρότερο κινητήρα. Παρόλα αυτά, οι λακκούβες του δρόμου απορροφούνται σωστά, δείχνοντας πως η εταιρεία δεν έχει αμελήσει τον τομέα της άνεσης.

Το Toyota Yaris είναι πιο ανάλαφρο και έχει πιο άνετη ανάρτηση (επίσης με MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω). Το τιμόνι είναι ελαφρύτερο, συνδυασμός που καθιστά το αυτοκίνητο συνολικά πιο μανιτζέβελο στην κίνηση μέσα στην πόλη. Ωστόσο, η τελευταία γενιά του Yaris έχει κατά 35% πιο άκαμπτο πλαίσιο σε σχέση με πριν, το οποίο παράλληλα είναι και ελαφρύτερο. Αυτό κάνει το όχημα πιο δυναμικό σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές και του προσδίδει ένα fun-to-drive χαρακτήρα, ο οποίος θα ικανοποιήσει τον οδηγό που θα αποφασίσει να πιέσει το Yaris σε κάποιο επαρχιακό δρόμο.
 
Καίνε 6 λίτρα/100 χλμ χωρίς μπαταρίες και ρεύματα!
Με 16.690 ευρώ παίρνεις Nissan Micra 92 άλογα που είναι πιο σφικτό στο στροφιλίκι.
Με 16.600 ευρώ αγοράζεις το Toyota Yaris με τα 125 άλογα, που είναι πιο ευρύχωρο πίσω, πιο άνετο και ανάλαφρο.
Ποιο θα έπαιρνες εσύ; Micra για δυναμική αίσθηση, ή Yaris για ευρυχωρία;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

Εξ-ηλεκτρισμένο SUV χωρίς φόρτιση με τον νέο e-power της Nissan