Χρηματοδοτικό VW χωρίς balloon: Η τελική τιμή του T-Roc είναι κατά 9.700 ευρώ μεγαλύτερη από την αρχική
Πέραν τούτου, η VW προσφέρει άλλο ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα χωρίς τη μεγάλη δόση balloon στο τέλος, το οποίο έχει ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 7,90% (8,5 μαζί με το 0,6% του Ν. 128/1975). Βάζοντας την ίδια προκαταβολή των 5.000 ευρώ και επιλέγοντας τον μέγιστο αριθμό δόσεων που είναι 96 (μπορείς να βάλεις και αρκετά λιγότερες, όπως 48 ή 60 αλλά εκεί αυξάνεται το μηνιαίο ποσό) μας βγαίνει ένα κόστος 329,10 ευρώ ανά μήνα.
Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα το T-Roc στο τέλος θα κοστίσει 36.593 ευρώ, δηλαδή 9.393 ευρώ περισσότερα από το αν το πλήρωνες μονομιάς. Το θετικό του συγκεκριμένου προγράμματος είναι πως δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις 13.646 ευρώ μαζεμένα, και για αυτό το λόγο το τίμημα των 1.100 ευρώ που βγαίνει ακριβότερο το T-Roc σε σύγκριση με το πλάνο Auto Credit θεωρείται μικρό. Το αρνητικό είναι κυρίως πως θα αποπληρώνεις το αυτοκίνητο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Με βάση τα παραπάνω, το Ford Puma φτάνει να κοστίζει 25.798 ευρώ, ενώ το VW T-Roc 35.481 ευρώ, δηλαδή 9.700 ευρώ παραπάνω, όταν η αρχική διαφορά στην τιμή είναι 3.200 ευρώ. Αξίζουν πιστεύεις τα 6.500 ευρώ επιπλέον «καπέλο» στο κόστος;
Ας περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις του Ford Puma με τα 125 άλογα και του VW T-Roc των 110 ίππων, και τη σύγκρισή τους στους τομείς πραγματικής κατανάλωσης, ευρυχωρίας, επιδόσεων, εξοπλισμού, εγγυήσεων και τιμής.