Απόλυτα κατανοητή και προς την σωστή κατεύθυνση κρίνεται η επιλογή της Citroen να μετατρέψει το πολυχρηστικό C3 Picasso σε SUV της μικρής κατηγορίας. Αλλάζει σχεδίαση, όνομα και το καλλιτεχνικό Picasso γίνεται χωμάτινο Aircross. Ο 1,2 λίτρων Puretech κινητήρας του ομίλου PSA τα πάει περίφημα και στην περίπτωση του C3 Aircross τόσο από άποψης επιδόσεων όσο και κατανάλωσης. Με απόδοση 110 ίππων, αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης το οποίο ωστόσο δεν αφαιρεί το «νεύρο» που διακρίνει το μοτέρ αυτό σε όλες του τις αποδόσεις (με 82 ή και 130 ίππoυς). Είναι «ήσυχο» για τρικύλινδρο, ενώ τραβάει θετικά από χαμηλές στροφές και δεν κομπιάζει πουθενά. Στην πράξη οι επιδόσεις του ικανοποιούν και με το παραπάνω για τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού, ενώ τέλος, αντίστοιχα θετικά κρίνεται και η κατανάλωσή του, με 6,6 λτ. να αποτελούν μια ρεαλιστική μέση τιμή.
Copyright © 2024 - autoagora.gr