autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    4ο RENAULT MEGANE TCe 160

    Διαβάστηκε από 53896 αναγνώστες - 6/6/2019

    + Κινητήρας γεμάτος ταμπεραμέντο, άνετα καθίσματα, άνετη ανάρτηση, πλήρης εξοπλισμός
    - Στενότητα στη 2η σειρά θέσεων και στο χώρο αποσκευών, όχι πρακτικό κατά τη χρήση, στην έκδοση Bose πιο ακριβό από τους ανταγωνιστές του (στο εξωτερικό)


    Το Renault Megane ξεχωρίζει με το τραγούδι και το χορό του. Ας μιλήσουμε για την σχεδίαση, γιατί αυτή επηρεάζει τις ικανότητες του Renault. Οι φαρδιοί ώμοι και το... κεφάλι, που δείχνει σκυμμένο προς τα εμπρός, ώστε αυτός ο αθλητής να κάνει το άλμα, είναι μόνο δύο στοιχεία, που μας βοηθούν να καταλάβουμε ότι το γαλλικό μοντέλο έχει όμορφη εμφάνιση.



    Ωστόσο, υπάρχει ένα ζήτημα με τους προσφερόμενους χώρους, ειδικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Στη δεύτερη σειρά θέσεων υπάρχει μία στενότητα χώρων, ενώ το κατώφλι φόρτωσης του χώρου αποσκευών βρίσκεται πολύ ψηλά. Από την άλλη, το Renault Megane δεν είναι τόσο πρακτικό.. Το σύστημα R2-Link με την ψηλά τοποθετημένη κεντρική οθόνη απαιτεί την προσοχή του οδηγού, που γενικά αποσπάται συχνά με τέτοια ζητήματα. Γιατί ξεχωρίζει το Megane? Μπορεί να... τραγουδά και να... χορεύει! Το πρώτο με τη βοήθεια του turbo κινητήρα των 1,33 λίτρων (που γνωρίζουμε και από τη νέα Mercedes A-Class) με το ρωμαλέο ήχο, που κάνει όλους τους άλλους να τον χαζεύουν.



    Όσο για τα... λικνίσματα, ο λόγος γίνεται για τη μαλακή ανάρτηση, που «σιδερώνει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στο εσωτερικό του, το Renault Megane μας... κακομαθαίνει με τα απαλά και φαρδιά καθίσματα και τον ήχο του συστήματος της Bose. Επομένως, βρείτε τη θέση σας και απολαύστε την άνεση του Megane. Πάντως, «σπορτίφ» μοντέλο δεν το λες, εξαιτίας του ασαφούς τιμονιού και του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που αργεί να ανταποκριθεί.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ