autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Στα ίδια λεφτά πολύ καλύτερο το C5 Aircross
Τιμές μοντέλων: 18/10/2024
11 ΒΗΜΑΤΑ C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 136 PS e-DCS6: 32 500€ SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7: 32 900€

Στα ίδια λεφτά πολύ καλύτερο το C5 Aircross

Διαβάστηκε από 18380 αναγνώστες - 17/6/2024

Καίει πολύ στην πόλη το Karoq, Σχεδόν τα μισά το C5 Aircross
Καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας πλέον το C5 Aircross
Περισσότερο χώρο και απόσταση από το έδαφος το C5 Aircross
Καλύτερα φρένα και καλύτερο εξοπλισμό το Karoq

To Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6 απέναντι στο Skoda Karoq 1,5 TSI ACT 150 PS DSG7

Στην κατηγορία των οικογενειακών SUV ένα από τα μοντέλα που ξεχωρίζουν είναι χωρίς αμφιβολία το ανανεωμένο Citroen C5 Aircross όχι μόνο λόγω μεγέθους (4,5 μ.) και εκλεπτυσμένης αισθητικής, αλλά και γιατί είναι διαθέσιμο σε μια ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων. Έτσι, στα πλαίσια της ανανέωσης, η ήπια υβριδική έκδοση που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ήρθε για να συμπληρώσει τη γκάμα των επιλογών που αποτελείται ακόμα από απλή βενζίνη, diesel, αλλά και Plug-in υβριδικό. Το οικογενειακό SUV της Citroen ξεχωρίζει για την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την άνεση που προσφέρει χάρη και στην πατέντα με τα Progressive Hydraylic Cushions (υδραυλικά στοπ της ανάρτησης). Είναι επίσης το μοντέλο με τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στην κατηγορία (230 χλστ.), ενώ σε κάποιες εκδόσεις προσφέρει και εξελιγμένο σύστημα Grip Control με Hill Assist Descent για βελτιστοποίηση της πρόσφυσης στο χώμα, το χιόνι κτλ. .

Από την άλλη, το Skoda Karoq (4,39 μ.) ήταν κάποτε μια από τις πιο Value for Money επιλογές της κατηγορίας. Αυτό δεν ισχύει πλέον με το Karoq, που οδεύει στο τέλος της εμπορικής του καριέρας, να είναι διαθέσιμο μόνο με 1,5 TSI κινητήρα 150 ίππων σε συνδυασμό μόνο αυτόματο διπλού συμπλέκτη και το επίπεδο εξοπλισμού Style. Το Skoda Karoq είναι διαθέσιμο με 32.900 ευρώ. Με δεδομένη την αποκλειστικά αυτόματη φύση του βενζινοκίνητου Karoq βάλαμε απέναντί του το αυτόματο Citroen C5 Aircross, που συνδυάζεται με τον ήπια υβριδικό 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 136 ίππων.

Όπως πάντα ορίσαμε 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρίσιμα ζητήματα, όπως την τιμή, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήματα, φρένα, προσπέραση) αλλά και την άνεση (εξοπλισμός, ευρυχωρία, πορτ-μπαγκάζ, θόρυβος). Ποια θα είναι η έκβαση σε αυτή τη μάχη των δύο αυτόματων οικογενειακών SUV;

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6 απέναντι στο Skoda Karoq 1,5 TSI ACT 150 PS DSG7

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Εγγύηση: Citroen:5 χρόνια ή 100.000 χλμ.
Skoda: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ.

Το C5 Aircross έχει 1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση και ανοίγει λογαριασμό.
2 Κατανάλωση: Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6: 7,1λτ./ 100 χλμ.
Skoda Karoq 1,5 TSI ACT 150 PS DSG7: 9,0 λτ./ 100 χλμ.

Xάρη στην ήπια υβριδική του τεχνολογία, το αυτόματο Citroen C5 Aircross είναι αισθητά πιο οικονομικό από το αντίστοιχο Skoda Karoq.
3 Φρένα (από τα 100 χλμ/ ώρα): Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6: 37,4μ.
Skoda Karoq 1,5 TSI ACT 150 PS DSG7: 35,1μ.

To Skoda Karoq στο φρενάρισμα πανικού είναι 2,3 μ. καλύτερο.
4 Χώρος αποσκευών: Citroen C5 Aircross: 580-720λτ.
Skoda Karoq: 521 λτ.

Μεγαλύτερος ο χώρος αποσκευών του γαλλικού μοντέλου, που σε συνδυασμό με το συρόμενο πίσω κάθισμα του χαρίζει τον πόντο.
5 Απόσταση από το έδαφος: CitroenC5 Aircross: 23,0 εκατοστά.
Skoda Karoq: 16,4 εκατοστά.

Το C5 Aircross έχει το ρεκόρ στην κατηγορία και κερδίζει ακόμα έναν πόντο.
6 Αίσθηση πολυτέλειας: Citroen C5 Aircross: 79%
Skoda Karoq: 73%

Το εσωτερικό Citroen C5 Aircross είναι πιο ποιοτικό και με υψηλότερη αίσθηση πολυτέλειας.
7 Εξοπλισμός άνεσης: Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ζάντες αλουμινίου (18 ιντσών το C5 Aircross και 17 ιντσών το Karoq), οθόνη αφής για το infotainment (8ιντσών), ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών στο C5 και 8 ιντσών στο Karoq), όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control, αισθητήρες φώτων και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, φώτα LED, καθώς και αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό.

Το Skoda Karoq όμως προσφέρει παραπάνω στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν, σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες και keyless entry με αποτέλεσμα να κερδίζει τον πόντο.
8 Γόνατα πίσω επιβατών: Citroen C5 Aircross: 16,2 εκατ.
SkodaKaroq: 16,0 εκατ.

Αν και το πίσω κάθισμα του Citroen C5 Aircross είναι συρόμενο εξυπηρετώντας την πρακτικότητα, στη βέλτιστη θέση για τα γόνατα των πίσω προσφέρει τον ίδιο «αέρα» με το κάθισμα του Skoda Karoq.
9 Εξοπλισμός ασφάλειας: Kαι τα δύο μοντέλα έχουν απαραίτητα συστήματα, όπως αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίησης πρόσκρουσης, σύστημα ελέγχου κόπωσης οδηγού, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Το C5 Aircross έχει ενεργό Lane Assist που σε κρατάει στην λωρίδα σου και σε κάποιες εκδόσεις Grip Control για βελτιστοποίηση της πρόσφυσης σε ολισθηρές συνθήκες, το Karoq έχει αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (XDS+) και σύστημα σταθεροποίησης τρέιλερ (ΤSA).
10 Προσπέραση (60-100 χλμ/ ώρα): Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6: 5,2 δλ.
Skoda Karoq 1,5 TSI ACT 150 PS DSG7: 4,8 δλ.

H βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα κάνει το C5 Aircross πιο «γεμάτο» στο πάτημα του γκαζιού ειδικά στις χαμηλές στροφές και έτσι στην πράξη δεν φαίνεται το μεγαλύτερο βάρος και η μικρότερη ιπποδύναμή του συγκριτικά με το Karoq.
11 Τιμή: Το αυτόματο και στάνταρ ήπια υβριδικό Citroen C5 Aircross των 136 ίππων είναι διαθέσιμο από τη βασική έκδοση YOU! με 32.500 ευρώ. Το Skoda Karoq 1,5 ΤSI είναι διαθέσιμο μόνο με αυτόματο κιβώτιο και μόνο στην έκδοση Style σε τιμή 32.900 ευρώ. Η διαφορά είναι ασήμαντη σε αυτά τα λεφτά.

C5 Aircross – Karoq: 5 - 2



Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:

5 χρόνια εγγύηση για το C5 Aircross (1-0)
Όπως όλα τα μοντέλα Citroen, έτσι και το C5 Aircross συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη (με όριο 100.000 χλμ. για μετά τα 2 πρώτα χρόνια). Το Skoda Κaroq προσφέρεται με 4 χρόνια εγγύηση (ή 80.000 χλμ. μετά τα 2 πρώτα). Χάρη στην μεγαλύτερη εγγύηση, το C5 Aircross ανοίγει το σκορ από νωρίς.
 
Πολύ πιο οικονομικό στη χρήση το C5 Aircross (2-0)
To ήπια υβριδικό C5 Aircross με τον 3κύλινδρο 1,2 turbo κινητήρα μπορεί έστω και ελάχιστα να κινείται μόνο με ρεύμα. Η πραγματικότητα είναι πως σε παρκαρίσματα και στις εκκινήσεις μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά, αρκεί κυριολεκτικά να «χαϊδεύεις» το γκάζι με το πόδι σου. Πέρα από την μεστή λειτουργία του συνόλου, αυτό επιδρά θετικά στην χαμηλή κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή γύρω από τα 7 λτ./ 100 χλμ., ενώ στο Karoq είναι στα 9 λτ./ 100 χλμ. Παρότι ελαφρύτερο ως αυτοκίνητο και με σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους, το Skoda Karoq υστερεί σε κατανάλωση ειδικά μέσα στην πόλη με μέση κατανάλωση 10+ λτ./ 100 χλμ., όταν το C5 Aircross είναι κάτω από τα 6 λτ./ 100 χλμ. Μόνο στο ταξίδι με 100 χλμ./ ώρα και την τάση του κινητήρα να δουλεύει με 2 κυλίνδρους το ελαφρύτερο και μικρότερο σε διαστάσεις Karoq είναι λίγο πιο οικονομικό σε κατανάλωση (5,7 αντί 6,2 λτ./100 χλμ.)
 
Δυνατά τα φρένα του Karoq (2-1)
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν σε αυτές τις εκδόσεις αεριζόμενους δίσκους μπροστά και δίσκους πίσω. Το Karoq όμως είναι ελαφρύτερο κατά 200 σχεδόν κιλά και επίδοση στο φρενάρισμα που θα ζήλευε και σπορ αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, με το Karoq το «κοκάλωμα» από τα 100 χλμ./ ώρα γίνεται σε 35,1 μέτρα (!), ενώ με το C5 Aircross σε 37,4 μέτρα. Ένας σημαντικός πόντος για το Skoda Karoq.
 
 
Μεγαλύτερος και ρυθμιζόμενος χώρος αποσκευών στο C5 Aircross (3-1)
Ο χώρος αποσκευών του Skoda Karoq είναι στα 521 λτ. , ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία των οικογενειακών μικρομεσαίων SUV. Στην περίπτωση του Citroen C5 Aircross όμως είναι ακόμα μεγαλύτερος από 59-259 λτ. , ανάλογα με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος. Το τελευταίο από μόνο του είναι ένα στοιχείο που απογειώνει την πρακτικότητα του C5 Aircross και του εξασφαλίζει ακόμα έναν πόντο. Πάντως Karoq προσφέρεται το σύστημα Vario Flex με ανάλογο συρόμενο πίσω κάθισμα. Σε αυτή την περίπτωση ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 479 λτ. έως 588 λτ. .
 
 
Περνά με περισσότερη άνεση πάνω από τις κακοτοπιές το C5 Aircross (4-1) 
Παρότι το Skoda Karoq «κάθεται» σχετικά ψηλά (164 χλστ. η απόσταση από το έδαφος) και δεν έχει πρόβλημα με τις κακοτοπιές, το C5 Aircross έχει και εδώ το πάνω χέρι. Το οικογενειακό SUV της Citroen έχει το ρεκόρ της κατηγορίας με 230 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Επιπλέον προσφέρει το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control (με ειδικά προγράμματα για χιόνι, χώμα, άμμο κτλ).
 
 
Ανώτερο σε αίσθηση ποιότητας το C5 Aircross (5-1)
H υφή των σκουρόχρωμων πλαστικά (ειδικά αυτών στο κάτω μέρος του ταμπλό και των πορτών), αλλά και κάποιες ελλείψεις στο φινίρισμα κάνουν το Karoq να μην δίνει την αίσθηση πολυτέλειας του Citroen C5 Aircross. To μικρομεσαίο οικογενειακό SUV της Citroen έχει πιο κομψή σχεδίαση και κυρίως είναι πιο προσεγμένο και καλοφινιρισμένο, ενώ η συνολική αίσθηση ποιότητας, καθώς και τα υλικά είναι καλύτερα.
 
 
Οριακά κερδίζει την μάχη του εξοπλισμού το Karoq (5-2)
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ζάντες αλουμινίου (18 ιντσών το C5 Aircross και 17 ιντσών το Karoq), οθόνη αφής για το infotainment (8 ιντσών), ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών στο C5 και 8 ιντσών στο Karoq), όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control, αισθητήρες φώτων και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός - πίσω, φώτα LED, καθώς και αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό. Το Skoda Karoq όμως προσφέρει παραπάνω στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν, σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες και keyless entry, με αποτέλεσμα να κερδίζει τον πόντο και να μειώνει τη διαφορά στο τελευταίο λεπτό.

Συμπέρασμα:Ανετη επικράτηση του C5 Aircross

Κάθε άλλο παρά αμφίρροπη αποδείχθηκε αυτή η αναμέτρηση, την οποία κερδίζει με διαφορά το Citroen C5 Aircross. Βασισμένο στην χαμηλή κατανάλωση, στην άνεση, στην πρακτικότητα, στην πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, στην καλύτερη εγγύηση και στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα γενικότερα, το C5 Aircross δε βλέπει καν τον αντίπαλό του. Μερικά στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και τα καλά φρένα του Skoda Karoq δεν αρκούν για να πιέσουν τον αντίπαλο, χωρίς μάλιστα και κάποια δελεαστική διαφορά στην τιμή.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε