TOP 3: Γρήγορα μικρομεσαία που καίνε λίγο
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

TOP 3: Γρήγορα μικρομεσαία που καίνε λίγο

Διαβάστηκε από 8885 αναγνώστες - 14/1/2022

Συγκρίνουμε την Toyota Corolla hybrid των 178 ίππων με τη Skoda Scala TSI και το ήπια υβριδικό VW Golf eTSI, αμφότερα με 150 άλογα, και βλέπουμε ποιο είναι το μικρομεσαίο που συνδυάζει τις καλές επιδόσεις με τη χαμηλότερη κατανάλωση.

Τα μικρομεσαία μοντέλα συνδυάζουν τις αρετές που έχουν οι «μαζεμένες» διαστάσεις με την μεγάλη ευρυχωρία και τα αυξημένα επίπεδα ασφαλείας. Παράλληλα, οι τιμές αγοράς παραμένουν σε «γήινα» επίπεδα, ενώ οι κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας με τη χαμηλή κατανάλωση κάνουν την μετακίνηση οικονομική.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Χάρη σε αυτά, τα μικρομεσαία μοντέλα απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα αγοραστών και είναι ιδανικά για οικογενειάρχες. Τι γίνεται για όσους δεν θέλουν να εγκαταλείψουν τις οδηγικές συγκινήσεις και τις επιδόσεις, χωρίς να πρέπει να επισκέπτονται το βενζινάδικο κάθε μέρα;

Συγκεντρώσαμε 3 γρήγορα μοντέλα που είναι... φειδωλά στην κατανάλωση και τα συγκρίνουμε. Η υβριδική Toyota Corolla των 178 ίππων έρχεται αντιμέτωπη με το ήπια υβριδικό VW Golf eTSI και την Skoda Scala, αμφότερα με 150 άλογα. Ποιο είναι το γρηγορότερο, και ποιο καίει πιο λίγο;

Πιο φτηνή η Skoda Scala με 23.500 ευρώ

Η Skoda Scala των 150 ίππων έχει τη χαμηλότερη τιμή από τα 3 μοντέλα, η οποία είναι 23.500 ευρώ. Η συγκεκριμένη έκδοση, που είναι η ισχυρότερη του μοντέλου, είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο πιο πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο Style, το οποίο περιλαμβάνει μπροστινό σύστημα προειδοποίησης κινδύνου, σύστημα διατήρησης κυκλοφορίας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, LED φώτα, αισθητήρες φωτός και βροχής, cruise control, προβολείς ομίχλης, επιλογή διαφορετικών προφίλ οδήγησης με λειτουργία ECO για περισσότερη οικονομία, σκούρα πίσω τζάμια και οθόνη 8 ιντσών για το infotainent με εικόνα από camera οπισθοπορείας.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 23.500 ευρώ
Toyota Corolla 2,0 Hybrid 178 PS 26.190 ευρώ
VW Golf eTSI 150 PS MHEV DSG7 27.200 ευρώ
Η Toyota Corolla στην υβριδική έκδοση με τον δίλιτρο κινητήρα αποδίδει 178 ίππους και είναι διαθέσιμη από το πακέτο εξοπλισμού Active Plus, με τιμή 26.190 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός διαθέτει σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προσαρμοστικό cruise control, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, LED φωτα, αισθητήρες φωτός και βροχής, προβολείς ομίχλης, σκούρα πίσω κρύσταλλα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, camera οπισθοπορείας, καθώς και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

Το ήπια υβριδικό VW Golf eTSI των 150 ίππων έχει την ακριβότερη τιμή απόκτησης, και κοστίζει 27.200 στην βασική έκδοση Life. Το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, υποβοήθηση ελιγμού αποφυγής εμποδίου, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, προσαρμοστικό cruise control, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρα φωτός, φώτα LED με δυναμική ρύθμιση δέσμης, οθόνη 8,25 ιντσών για το σύστημα infotainment, επαγωγική φόρτιση κινητού και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών.
 

Εμφάνιση: Δυναμική η Toyota Corolla, πιο «κλασσικό» το VW Golf, ξεχωριστή η Skoda Scala

Εμφάνιση: Δυναμική η Toyota Corolla, πιο «κλασσικό» το VW Golf, ξεχωριστή η Skoda Scala

Εξωτερικά, τα 3 οχήματα διαθέτουν άκρως διαφορετικό χαρακτήρα, κάτι που τα κάνει να ξεχωρίζουν οπτικά, με την κάθε εταιρεία να ακολουθεί τη δική της σχεδιαστική πορεία.
Η Toyota Corolla hatchback έχει τη νέα φιλοσοφία που διακατέχει τα νέα μοντέλα της εταιρείας, στην οποία κυριαρχούν οι ακμές. Ο μεγάλος τραπεζοειδής αεραγωγός δεσπόζει στον εντυπωσιακό εμπρόσθιο πρόβολο, ενώ τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα χαρίζουν δυναμισμό με το σχήμα τους και κομψότητα με τον τρόπου που καταλήγουν οπτικά στη λεπτή μάσκα.

Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό της νέας Toyota Corolla. Η συναρμογή του ταμπλό είναι άψογη, όπως και το φινίρισμα, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό ως επένδυση. Στο κέντρο κυριαρχεί η οθόνη αφής του infotainment, που έχει διάσταση 8 ίντσες.
Όσον αφορά την ευρυχωρία, η Toyota Corolla μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 137 εκατοστά, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών 11 εκατοστά και για τα κεφάλια τους 3,2 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 313 λίτρα, εξαιτίας των μπαταριών που βρίσκονται στο πάτωμα του αυτοκινήτου.



Η Skoda Scala διαθέτει εμφάνιση που ακροβατεί στα όρια μεταξύ «παραδοσιακού» hatchback και station wagon. Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη μάσκα και τα τριγωνικά φανάρια κάνουν το μοντέλο δυναμικό, ενώ στο πλάι του αυτοκινήτου υπάρχουν έντονες ακμές και νευρώσεις. Η πλευρική γραμμή των παραθύρων που ακολουθεί ανοδική πορεία, σε συνάρτηση με την ελαφρώς κεκλιμένη οροφή, δίνει επιπλέον sport στοιχεία στην εμφάνιση.

Η καμπίνα διακατέχεται από όμορφο σχεδιασμό με ποιοτική «αύρα», μιας και έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά με ωραίο φινίρισμα. Στο κέντρο του ταμπλό συναντούμε την οθόνη 8 ιντσών του infotainment.
Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην εργονομία αλλά και την ευρυχωρία του εσωτερικού. Κατά την εξέλιξη του μοντέλου, η Skoda επέλεξε το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου που ήταν διαθέσιμο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, και λόγω αυτού, οι επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους, με τους πίσω να μπορούν να κάτσουν... αυτοκρατορικά, χάρη στα 20,5 εκατοστά «αέρα» για τα γόνατα τους. Μεγάλος είναι και ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια των πίσω, 5,8 εκατοστά, ενώ το πλάτος του καθίσματος είναι 135 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο εκ των 3 μοντέλων και έχει όγκο 467 εκατοστά.



Το VW Golf της όγδοης γενιάς παραμένει πιστό στο σχεδιαστικό ύφος των προκατόχων του, με τις γραμμές να είναι κλασσικές και την τρίτη κολώνα να αποτελεί αισθητικό «κέντρο». Παρόλα αυτά, το εμπρός μέρος που είναι πιο χαμηλό, μαζί με τα στενά LED φανάρια κάνει το αυτοκίνητο αρκετά πιο δυναμικό σε σχέση με πριν, ενώ στο κέντρο δεσπόζει το λογότυπο της VW, που είναι επανασχεδιασμένο.
Στο πίσω μέρος τα φώτα είναι επίσης στενά, ενώ στο τελείωμα του προφυλακτήρα υπάρχει ένας καλαίσθητος διαχύτης, με εμφάνιση που παραπέμπει σε διπλές απολήξεις εξάτμισης.

Το εσωτερικό του VW Golf διακρίνεται για την ποιότητα του. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit μεγέθους 10 ιντσών, ενώ δίπλα δεσπόζει η οθόνη αφής που έχει μέγεθος 8,25 ίντσες.
Εκτός από ποιότητα, η καμπίνα του Golf διαθέτει και ευρυχωρία. Μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση και ασφάλεια 5 ενήλικες, με το πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι 136 εκατοστά. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 15,5 εκατοστά χώρο για τα πόδια τους και 5,5 εκατοστά για τα κεφάλια τους. Το πορτ-μπαγκαζ έχει χωρητικότητα 381 λίτρα.
 

Πιο γρήγορο το Golf eTSI με 8,3 δλ για 0-100 χλμ/ώρα

Πιο γρήγορο το Golf eTSI με 8,3 δλ για 0-100 χλμ/ώρα

Τα 3 μοντέλα είναι αρκετά σβέλτα και θα ικανοποιήσουν τον «ανήσυχο» οδηγό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι τους. Στον τομέα των επιδόσεων βρίσκονται αρκετά κοντά.
Πιο γρήγορο είναι το VW Golf eTSI, κάτω από το καπό του οποίου βρίσκεται ο turbo τετρακύλινδρος TSI κινητήρας 1,5 λίτρων, που διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η ισχύς είναι 150 ίπποι και η ροπή 250 Nm, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται γρήγορα, σε 8,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 224 χλμ/ώρα.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος 0-100 χλμ/ώρα Αλογα
VW Golf eTSI 150 PS MHEV DSG7 8,3 150
Toyota Corolla 2,0 Hybrid 178 PS 8,5 178
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 8,5 150
Η γρήγορη έκδοση της Toyota Corolla διαθέτει ένα υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από ένα δίλιτρο βενζινοκίνητο μοτέρ και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς είναι 178 άλογα και η ροπή 202 Nm, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι e-CVT με 1 ταχύτητα και διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 8,5 δευτερόλεπτα, ενώ η χρήση του e-CVT περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 180 χλμ/ώρα.

Η κορυφαία έκδοση της Scala χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα 1,5 λίτρου, με ισχύ 150 ίππους και ροπή 250 Nm. Όπως και στο Golf, έτσι και εδώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι DSG 7 σχέσεων. Το αυτοκίνητο έχει ίδια επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα με την Corolla, δηλαδή 8,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 219 χλμ/ώρα.
 

Χαμηλότερη κατανάλωση η Skoda Scala, καίει 6,8 λίτρα/100 χλμ

Στον τομέα της κατανάλωσης, η Skoda Scala κάνει την έκπληξη, μιας και είναι το μόνο μη-υβριδικό μοντέλο. Σε πραγματικό μικτό κύκλο το αυτοκίνητο καταναλώνει 6,8 λίτρα/100 χλμ.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Μέση Κατανάλωση
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 6,8
Toyota Corolla 2,0 Hybrid 178 PS 7,1
VW Golf eTSI 150 PS MHEV DSG7 7,1
Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε ισοβαθμία μεταξύ της Toyota Corolla και του VW Golf, που έχουν και τα 2 πραγματική μέση κατανάλωση 7,1 λίτρα/100 χλμ. Η δυνατότητα του ιαπωνικού μοντέλου να κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά σε συνθήκες πόλης μειώνει την κατανάλωση του αστικού κύκλου στα 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Πάνε «τάπα», καίνε λίγο!
6,8 λίτρα/100 χλμ καίει η Skoda Scala, το πιο οικονομικό.

Το VW Golf eTSI είναι το γρηγορότερο, με 8,3 δλ για το 0-100.
Με την Corolla πας μόνο με ρεύμα μέσα στην πόλη.
Τιμή: 23.500 η Scala, 26.190 η Corolla, 27.200 το Golf.
Θα προτιμούσες ένα δυνατό και ας πας σιγά για να μην κάψει, ή κάτι πιο αργό αλλά πάντα οικονομικό;


 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »