Συγκρίνουμε την Toyota Corolla hybrid των 178 ίππων με τη Skoda Scala TSI και το ήπια υβριδικό VW Golf eTSI, αμφότερα με 150 άλογα, και βλέπουμε ποιο είναι το μικρομεσαίο που συνδυάζει τις καλές επιδόσεις με τη χαμηλότερη κατανάλωση.
Τα μικρομεσαία μοντέλα συνδυάζουν τις αρετές που έχουν οι «μαζεμένες» διαστάσεις με την μεγάλη ευρυχωρία και τα αυξημένα επίπεδα ασφαλείας. Παράλληλα, οι τιμές αγοράς παραμένουν σε «γήινα» επίπεδα, ενώ οι κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας με τη χαμηλή κατανάλωση κάνουν την μετακίνηση οικονομική.
Χάρη σε αυτά, τα μικρομεσαία μοντέλα απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα αγοραστών και είναι ιδανικά για οικογενειάρχες. Τι γίνεται για όσους δεν θέλουν να εγκαταλείψουν τις οδηγικές συγκινήσεις και τις επιδόσεις, χωρίς να πρέπει να επισκέπτονται το βενζινάδικο κάθε μέρα;Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Τιμή |
---|---|
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 | 23.500 ευρώ |
Toyota Corolla 2,0 Hybrid 178 PS | 26.190 ευρώ |
VW Golf eTSI 150 PS MHEV DSG7 | 27.200 ευρώ |
Εξωτερικά, τα 3 οχήματα διαθέτουν άκρως διαφορετικό χαρακτήρα, κάτι που τα κάνει να ξεχωρίζουν οπτικά, με την κάθε εταιρεία να ακολουθεί τη δική της σχεδιαστική πορεία.
Η Toyota Corolla hatchback έχει τη νέα φιλοσοφία που διακατέχει τα νέα μοντέλα της εταιρείας, στην οποία κυριαρχούν οι ακμές. Ο μεγάλος τραπεζοειδής αεραγωγός δεσπόζει στον εντυπωσιακό εμπρόσθιο πρόβολο, ενώ τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα χαρίζουν δυναμισμό με το σχήμα τους και κομψότητα με τον τρόπου που καταλήγουν οπτικά στη λεπτή μάσκα.
Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό της νέας Toyota Corolla. Η συναρμογή του ταμπλό είναι άψογη, όπως και το φινίρισμα, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό ως επένδυση. Στο κέντρο κυριαρχεί η οθόνη αφής του infotainment, που έχει διάσταση 8 ίντσες.
Όσον αφορά την ευρυχωρία, η Toyota Corolla μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 137 εκατοστά, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών 11 εκατοστά και για τα κεφάλια τους 3,2 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 313 λίτρα, εξαιτίας των μπαταριών που βρίσκονται στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
Η Skoda Scala διαθέτει εμφάνιση που ακροβατεί στα όρια μεταξύ «παραδοσιακού» hatchback και station wagon. Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη μάσκα και τα τριγωνικά φανάρια κάνουν το μοντέλο δυναμικό, ενώ στο πλάι του αυτοκινήτου υπάρχουν έντονες ακμές και νευρώσεις. Η πλευρική γραμμή των παραθύρων που ακολουθεί ανοδική πορεία, σε συνάρτηση με την ελαφρώς κεκλιμένη οροφή, δίνει επιπλέον sport στοιχεία στην εμφάνιση.
Η καμπίνα διακατέχεται από όμορφο σχεδιασμό με ποιοτική «αύρα», μιας και έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά με ωραίο φινίρισμα. Στο κέντρο του ταμπλό συναντούμε την οθόνη 8 ιντσών του infotainment.
Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην εργονομία αλλά και την ευρυχωρία του εσωτερικού. Κατά την εξέλιξη του μοντέλου, η Skoda επέλεξε το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου που ήταν διαθέσιμο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, και λόγω αυτού, οι επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους, με τους πίσω να μπορούν να κάτσουν... αυτοκρατορικά, χάρη στα 20,5 εκατοστά «αέρα» για τα γόνατα τους. Μεγάλος είναι και ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια των πίσω, 5,8 εκατοστά, ενώ το πλάτος του καθίσματος είναι 135 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο εκ των 3 μοντέλων και έχει όγκο 467 εκατοστά.
Το VW Golf της όγδοης γενιάς παραμένει πιστό στο σχεδιαστικό ύφος των προκατόχων του, με τις γραμμές να είναι κλασσικές και την τρίτη κολώνα να αποτελεί αισθητικό «κέντρο». Παρόλα αυτά, το εμπρός μέρος που είναι πιο χαμηλό, μαζί με τα στενά LED φανάρια κάνει το αυτοκίνητο αρκετά πιο δυναμικό σε σχέση με πριν, ενώ στο κέντρο δεσπόζει το λογότυπο της VW, που είναι επανασχεδιασμένο.
Στο πίσω μέρος τα φώτα είναι επίσης στενά, ενώ στο τελείωμα του προφυλακτήρα υπάρχει ένας καλαίσθητος διαχύτης, με εμφάνιση που παραπέμπει σε διπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το εσωτερικό του VW Golf διακρίνεται για την ποιότητα του. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit μεγέθους 10 ιντσών, ενώ δίπλα δεσπόζει η οθόνη αφής που έχει μέγεθος 8,25 ίντσες.
Εκτός από ποιότητα, η καμπίνα του Golf διαθέτει και ευρυχωρία. Μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση και ασφάλεια 5 ενήλικες, με το πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι 136 εκατοστά. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 15,5 εκατοστά χώρο για τα πόδια τους και 5,5 εκατοστά για τα κεφάλια τους. Το πορτ-μπαγκαζ έχει χωρητικότητα 381 λίτρα.
Τα 3 μοντέλα είναι αρκετά σβέλτα και θα ικανοποιήσουν τον «ανήσυχο» οδηγό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι τους. Στον τομέα των επιδόσεων βρίσκονται αρκετά κοντά.
Πιο γρήγορο είναι το VW Golf eTSI, κάτω από το καπό του οποίου βρίσκεται ο turbo τετρακύλινδρος TSI κινητήρας 1,5 λίτρων, που διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η ισχύς είναι 150 ίπποι και η ροπή 250 Nm, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται γρήγορα, σε 8,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 224 χλμ/ώρα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | 0-100 χλμ/ώρα | Αλογα |
---|---|---|
VW Golf eTSI 150 PS MHEV DSG7 | 8,3 | 150 |
Toyota Corolla 2,0 Hybrid 178 PS | 8,5 | 178 |
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 | 8,5 | 150 |
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Μέση Κατανάλωση |
---|---|
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 | 6,8 |
Toyota Corolla 2,0 Hybrid 178 PS | 7,1 |
VW Golf eTSI 150 PS MHEV DSG7 | 7,1 |
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr