Τι λένε από κιλά?
Δεδομένου ότι η Ford τοποθέτησε μια μηχανή ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης πάνω σε ζάντες 18 ιντσών, το Fiesta ST με τον 1.5-λίτρων turbo, βραβεύτηκε έχοντας το motto, περισσότερη δύναμη (ο προκάτοχος είχε 182 ίππους), λιγότερο βάρος (ελαφρύτερος κινητήρας).
Δυστυχώς αν επιλέξετε την πλήρως δερμάτινη΄Exclusive έκδοση, η δίαιτα πάει στράφι. Μην ξεχνάμε ότι με βάρος 1200 κιλά, το Fiesta ST κερδίζει στη μάχη της ζυγαριάς με διαφορά 100 κιλών από το Polo. Καθίστε στα Recaro καθίσματα και επιλέξτε το κατάλληλο πρόγραμμα απόδοσης.
Υπόθεση τιμόνι
Το «Racetrack» κάνει πιο άμεσο το τιμόνι και το γκάζι και από το κλαπέτο της εξάτμισης ακούγονται βροντές. Με τέτοιο ήχο κανείς δεν παραπονιέται για τον μικρότερο κυβισμό. Στην άλλη πλευρά, το Polo ακούγεται ακόμα και με φιμωμένη την εξάτμιση.
Στο Fiesta, το χοντρό τιμόνι απαιτεί σταθερή λαβή. Έχει αυξημένη ευαισθησία και στην παραμικρή μετατόπιση, σας δείχνει πότε ενεργοποιείται το μηχανικό διαφορικό, μια πραγματική ευλογία από την πρώτη κιόλας στροφή.
Copyright © 2024 - autoagora.gr