Το νέο Polo συζητήθηκε αρκετά και ο ερχομός του πριν μερικούς μήνες τάραξε τα νερά της αγοράς. Τεράστια γκάμα κινητήρων και γεμάτο τεχνολογίες διεκδικεί ένα τεράστιο κομμάτι από τη πίττα των πωλήσεων στα μικρά μοντέλα. Φρέσκο εσωτερικό και προσεγμένες αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση, του δίνουν το κύρος που χρειάζεται όντας ένα Polo.
Στον τομέα των χώρων, χαρακτηρίζεται σίγουρα άνετο και φοβερά ευρύχωρο. Φανερά πιο φαρδύ από τη προηγούμενη γενιά, πατάει πάνω στη πλατφόρμα MQB A0 κάτι που του χαρίζει μεγαλύτερες διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα το μήκος του αγγίζει τα 4.053χλστ. ενός το πλάτος τα 1.751 χλστ. Μπροστά οδηγός και συνοδηγός κάθονται άνετα, ενώ πίσω και ψηλός να είσαι -ακόμη και κοντά στα 1,90 μ.- δεν θα παραπονεθείς. Έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι, το έδρανο είναι μεγάλο, ενώ καλή είναι και η κλίση της πλάτης του καθίσματος. Όσο αφορά το πορτ-μπαγκάζ; Τα 350 λίτρα αποτελούν τιμή κορυφαία για την κατηγορία, ενώ και ο διπλός πάτος θα βολέψει. Μάλιστα, αν σηκώσεις και αυτόν, τότε θα ανακαλύψεις και έξτρα χώρο στη ρεζέρβα.
Μοντέλο | POLO |
---|---|
Version | 1.0 MPI 75 PS |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 999 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Crash Test Euroncap | ***** |
Τιμή | 13.400 |
Τιμή με έκπτωση | 13.400 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4053 |
Πλάτος | 1751 |
Υψος | 1446 |
Μεταξόνιο | 2564 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 355 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1125 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 40 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1125 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 999 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 75 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 6200 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 95 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 3000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr