Ίδρυσε τον όρο corssover με τον ερχομό του και στιγμάτισε μια ολόκληρη κατηγορία. Διαβάστε ποια ήταν η συνταγή που έκανε το Qashqai success story.
Είναι από τις σπάνιες εκείνες περιπτώσεις αυτοκινήτου που ξεπερνάει σε δημοτικότητα ακόμα και εκείνη της ίδιας της εταιρείας. Το Nissan Qashqai συνεχίζει την ανοδική εδώ και πολλούς μήνες εμπορική του πορεία και παρά την δύσκολη για τα οικονομικά της χώρας περίοδο, συνεχίζει και χτίζει το δικό του μύθο.
Η Nissan «έπιασε» το ρυθμό της εποχής και το 2006 παρουσίασε ένα αυτοκίνητο που συνδύαζε ιδανικά τις χάρες των SUV με την ευρυχωρία και την ευελιξία -αναφορικά με τους χώρους- καλού πεντάθυρου. Και όλα αυτά, με διαστάσεις «τυπικού» μικρομεσαίου. Η πορεία από εκεί και πέρα ήταν ανοδική για το μοντέλο που άλλαξε τις ισορροπίες και έφερε ανακατατάξεις στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, τονώνοντας ιδιαίτερα την κατηγορία των SUV. Το Qashqai που γρήγορα απέδειξε τι αξίζει σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής, έχοντας και την καλή εικόνα στον τομέα της αξιοπιστίας που ακολουθεί όλα τα μοντέλα της Nissan, κέρδισε με συνοπτικές διαδικασίες την προσοχή του κοινού.
Έβαλε τον όρο Crossover για τα καλά στην αυτοκινητιστική πραγματικότητα και με μεγάλη επιτυχία «τράβηξε» πελάτες στις εκθέσεις της Nissan. Δεν ήταν όμως μόνο η εμφάνιση, που στην πρώτη γενιά του μοντέλου δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Το Qashqai ήταν πολύ ενδιαφέρον «πακέτο» και αυτό ήταν το μυστικό της επιτυχίας του. Της επιτυχίας που η νέα γενιά του από το 2013 που παρουσιάστηκε, συνεχίζει και γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Σταχυολογούμε λοιπόν τα πλεονεκτήματα του μοντέλου που έχει κάνει τεράστια εντύπωση στην αγορά αλλά και διαφορά για την ίδια την εταιρεία σε επίπεδο εσόδων και εικόνας.
Είναι πλέον και η εμφάνιση ένα από τα πολύ δυνατά χαρτιά του μοντέλου, εκτός από την εξαιρετική γκάμα των κινητήρων που ξεκινά από τα 1,2 λίτρα (βενζίνης με 115 ίππους) και φτάνει στα 1,6 (diesel με τετρακίνηση και 130 ίππους) καλύπτοντας έτσι ένα μεγάλο φάσμα αναγκών και απαιτήσεων. Με τιμή εκκίνησης τα 18.990 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης στη βασική έκδοση εξοπλισμού Energy, με 6 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικούς καθρέπτες και παράθυρα (εμπρός και πίσω), ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ηλεκτρικό χειρόφρενο, το Qashqai είναι μια εξαιρετική περίπτωση αγοράς.
Ομοίως, πολύ καλή είναι και η τιμή της ίδιας έκδοσης εξοπλισμού, με τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων και τους 110 ίππους (με μέγιστη ροπή, 240 Nm) 21.320 ευρώ- που παίρνει από εμάς το χρίσμα της καλύτερης έκδοσης στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Οι λόγοι γιΆ αυτό είναι πως με κόστος ελάχιστα πάνω από τα 21χιλιάρικα, αγοράζει κανείς ένα πλήρες αυτοκίνητο με πλούσιους χώρους και δύναμη να κάνει ταξίδια αλλά και αστικές μετακινήσεις, με οικονομία και χωρίς να του λείπει τίποτα. Ούτε σε εξοπλισμό, ούτε σε δυνατότητα κίνησης. Αν σκεφτεί κανείς πως οι εναλλακτικές σε αυτά τα χρήματα από την κατηγορία των μικρομεσαίων είναι κάποια «τυπικά» επιβατικά μοντέλα, ενώ το Qashqai είναι crossover, δεν θέλει και πολύ για να καταλήξει στην έκθεση της Nissan.
Από εκεί και πέρα, η δικήνητη έκδοση με το μοτέρ των 1,6 λίτρων και τους 130 ίππους, είναι για όσους θέλουν το μάξιμουμ την απόδοσης και κοστίζει 24.890 ευρώ, ενώ με δύο χιλιάδες ευρώ παραπάνω, είμαστε στο τετρακίνητο Qashqai με το ίδιο μοτέρ και πάλι στην έκδοση εξοπλισμού Energy.