Οι Έλληνες ψηφίζουν SUV δαγκωτό και οι πωλήσεις το επιβεβαιώνουν. Παρουσιάζουμε τα 3 μοντέλα που έχουν ανέβει στο βάθρο των πωλήσεων και πουλάνε αθροιστικά, όσο ο υπόλοιπος ανταγωνισμός μαζί. Δείτε τα ένα ένα.
Οι ελληνικοί δρόμοι πλέον είναι μία συνεχής διαφήμιση των SUV. Μέσα σε 5 χρόνια οι πωλήσεις τους έχουν εκτοξευθεί. Πιο συγκεκριμένα, 1 στα 4 νέα μοντέλα που ταξινομούνται στη χώρα μας είναι crossover/SUV, μη αποτελώντας έκπληξη πως οι εταιρίες ποντάρουν πολλά πάνω τους και προσπαθούν να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν ελκυστικότερα «πακέτα» για να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό. Και λειτουργεί.