autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Leasing Peugeot 2008: Diesel ή βενζίνη συμφέρει περισσότερο;

Leasing Peugeot 2008: Diesel ή βενζίνη συμφέρει περισσότερο;

Διαβάστηκε από 8963 αναγνώστες - 18/10/2024

4.500 ακριβότερο το diesel από το βενζινοκίνητο στην 4ετία.
Για να μην χάσεις λεφτά στο diesel πρέπει στην πόλη να κάνεις πάνω από 87.000 χλμ.
Και όμως, αν τα χλμ. είναι στην εθνική τότε το βενζινοκίνητο συμφέρει περισσότερο!
76% της αξίας λιανικής θα πληρώσετε στο βενζινοκίνητο, 80% στο diesel.

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

4.500 ακριβότερο το diesel από το βενζινοκίνητο στην 4ετία

Το Peugeot 2008 είναι ένα μικρό SUV που είναι διαθέσιμο για leasing τόσο στη βενζινοκίνητη, όσο και στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του. Ποιο αποτελεί καλύτερη επιλογή;

Στο Autoagora έχουμε καταγράψει τις προσφορές leasing από όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς και από όλες τις εταιρείες μίσθωσης, για να κρίνετε μόνοι σας ποιο όχημα σας συμφέρει και ποιο όχι.

Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση Λιανική Εταιρεία Leasing Κόστος Leasing (ευρώ) % Προκαταβολή (ευρώ) Δόση (ευρώ)
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps Βενζίνη 24.800 EXECUTIVE LEASE 18.947 76% 4.960 297
PEUGEOT 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 130ps Diesel 27.200 SARACAKIS LEASING 23.436 86% 5.952 372
PEUGEOT 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 130ps Diesel 32.500 EXECUTIVE LEASE 26.173 80% 4.960 451
Η  προσφορά με το χαμηλότερο κόστος σε βάθος τετραετίας αφορά στο βενζινοκίνητο Peugeot 2008 των 100 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και έρχεται από την εταιρεία Executive Lease. Η προκαταβολή είναι 4.960 ευρώ, ενώ η δόση για τους υπόλοιπους 47 μήνες (η προκαταβολή θεωρείται η δόση του πρώτου μήνα) είναι 297 ευρώ. Συνολικά, στο τέλος της τετραετίας θα έχουμε πληρώσει 18.947 ευρώ για το leasing του βενζινοκίνητου Peugeot 2008 με τα 100 άλογα.

Από την άλλη πλευρά, το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 με την χαμηλότερη προσφορά μίσθωσης είναι το μοντέλο των 130 ίππων με αυτόματο σασμάν 8 σχέσεων, από την Saracakis Leasing. Εδώ η προκαταβολή είναι 5.952 ευρώ και η μηνιαία δόση 372 ευρώ. Μετά το πέρας των 48 μηνών, για το Peugeot 2008 diesel θα έχουμε πληρώσει 23.436 ευρώ, δηλαδή 4.489 ευρώ παραπάνω.

Σημειώνουμε πως στις τιμές έχουμε συμπεριλάβει το ΦΠΑ, μιας και αυτό δεν εκπίπτει από τις εταιρείες.

Για να μην χάσεις λεφτά στο diesel πρέπει στην πόλη να κάνεις πάνω από 87.000 χλμ

Ας δούμε πώς τα πηγαίνουν τα δύο μοντέλα στον τομέα της κατανάλωσης.

Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση Μέση Κατανάλωση Κατανάλωση στην πόλη Κατανάλωση στο ταξίδι
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps Βενζίνη 7,1 λτ/100 χλμ 8,7 λτ/100 χλμ 5,1 λτ/100 χλμ
PEUGEOT 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 130ps Diesel 6,5 λτ/100 χλμ 7 λτ/100 χλμ 4,1 λτ/100 χλμ
Όταν δοκιμάσαμε τις συγκεκριμένες εκδόσεις του Peugeot 2008, μετρήσαμε μέση κατανάλωση 7,1 λτ/100 χλμ στο βενζινοκίνητο μοντέλο και 6,5 λτ/100 χλμ στο diesel. Στην πόλη το βενζινοκίνητο έκαψε 8,7 λτ/100 χλμ και σε ταξίδι 5,1 λτ/100 χλμ, όταν το πετρελαιοκίνητο είχε κατανάλωση 7 και 4,1 λτ/100 χλμ αντίστοιχα.

Αν λάβουμε υπόψη μας τις τρέχουσες μέσες τιμές καυσίμου ως 1,8 ευρώ/λτ για την αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων και ως 1,5 ευρώ/λτ για το πετρέλαιο κίνησης, και αν θεωρήσουμε πως το όχημα κινείται αποκλειστικά εντός πόλης (κάτι που ισχύει για το 80% των ετήσιων διαδρομών ενός αυτοκινήτου στην Ελλάδα κατά μέσο όρο), προκύπτει πως το diesel 2008 θα κοστίσει 10,5 ευρώ/100 χλμ και το βενζινοκίνητο 15,66 ευρώ/100 χλμ. Η διαφορά των 5,16 ευρώ θα γίνει 4.500 ευρώ, δηλαδή όσο και η διαφορά στα κόστη μίσθωσης μεταξύ βενζίνης και diesel, στα 87.830 χιλιόμετρα. Με άλλα λόγια, το diesel Peugeot 2008 θα ξεκινήσει να κάνει απόσβεση μετά τα 87.000 χιλιόμετρα.

Αν λοιπόν  έχετε σκοπό να κάνετε παραπάνω από τη συγκεκριμένη απόσταση μέσα στην τετραετία (δηλαδή περισσότερα από 21.000 χλμ. το χρόνο), τότε η μίσθωση του diesel Peugeot 2008 θα φανεί πιο συμφέρουσα. Ειδάλλως, είναι προτιμότερο το βενζινοκίνητο μοντέλο.

Και όμως, αν τα χλμ. είναι στην εθνική τότε το βενζινοκίνητο συμφέρει περισσότερο!

Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα είναι ιδανικά για «χιλιομετροφάγους». Στην περίπτωση του diesel Peugeot 2008 των 130 ίππων, το όχημα καίει 4,1 λτ/100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.

Η κατανάλωση του βενζινοκίνητου μοντέλου στο ταξίδι είναι 5,1 λτ/100 χλμ, μια επίδοση που θεωρείται ιδιαίτερα καλή. Αν κάνουμε αναγωγή σε ευρώ, το diesel κοστίζει 6,15 ευρώ/100 χλμ και το βενζινοκίνητο 9,18 ευρώ/100 χλμ. Η διαφορά των 3 ευρώ υπέρ του πετρελαιοκίνητου μοντέλου θα υπερκαλυφθεί στα 150.000 χιλιόμετρα, όταν δηλαδή θα έχει λήξει το συμβόλαιο μίσθωσης.

76% της αξίας λιανικής θα πληρώσετε στο βενζινοκίνητο, 80% στο diesel

Για να δούμε αν μια προσφορά μίσθωσης είναι συμφέρουσα ή όχι, πρέπει να εξετάσουμε το ποσοστό κόστους leasing επί της τιμής λιανικής. Όσο μεγαλύτερο είναι το συγκεκριμένο ποσοστό, τόσο περισσότερο πλησιάζει το ποσό που θα δώσουμε για 4ετή μίσθωση στα χρήματα που θα πληρώναμε για να αγοράσουμε το αυτοκίνητο και να μας μείνει και μετά τα 4 χρόνια.

Η προσφορά της Executive Lease για το βενζινοκίνητο Peugeot 2008 των 100 ίππων όπως αναφέραμε φτάνει τα 18.947 ευρώ σε βάθος τετραετίας, ένα ποσό που αποτελεί το 76% της λιανικής τιμής του μοντέλου (24.800 ευρώ) και είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο των ποσοστών των οχημάτων στο leasing.

Στον αντίποδα, τα 22.517 ευρώ που θα δώσει κάποιος για το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 είναι αποτελεί το 86% της τιμής λιανικής, που είναι 27.200 ευρώ.
Αξίζει να σημειώσουμε πως υπάρχει και προσφορά για leasing  του Peugeot 2008 diesel 130 PS με χαμηλότερο ποσοστό, το οποίο είναι 80%, επίσης από την Executive Lease. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη προσφορά είναι ακριβότερη (26.173 ευρώ σε βάθος τετραετίας) και αφορά πιο ακριβή έκδοση, με τιμή λιανικής 32.500 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε