autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα κόκκινα σημεία του Dacia Duster στο Leasing

Τα κόκκινα σημεία του Dacia Duster στο Leasing

Διαβάστηκε από 21031 αναγνώστες - 29/5/2024

Είναι ακριβό στο Leasing, πληρώνεις όσο μία Mustang
Επειδή δεν είναι Plug-in, χάνεις 7.500 ευρώ
Έχει το μικρότερο πορτ-μπαγκάζ και το στενότερο πίσω κάθισμα
Το χειρότερο εσωτερικό της κατηγορίας, με αίσθηση πολυτέλειας μόλις 65%

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

Είναι ακριβό στο Leasing, πληρώνεις όσο μία Mustang

  ΜΙΣΘΩΜΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 4ΕΤΙΑΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΤΠΦ
DACIA DUSTER (ΛΤΠΦ 18.203) 335 4.900 20.645 113%

Το Dacia Duster είναι ένα μικρομεσαίο SUV που τα πηγαίνει αρκετά καλά στις εταιρικές πωλήσεις. Φέτος, για την ακρίβεια, έως και τα μέσα Μαΐου, είναι 2ο σε πωλήσεις στην κατηγορία του, βλέποντας την πλάτη μόνο του BMW X1. Ωστόσο, φαίνεται πως ούτε η τιμή του, ούτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δικαιολογούν τις υψηλές πωλήσεις του στον τομέα του leasing. Όπως είχαμε τονίσει και σε προηγούμενο άρθρο, όπου συγκρίναμε τα μισθώματα του Dacia Duster και της Ford Mustang Mach-E, το συνολικό κόστος των δύο αυτοκινήτων στο leasing είναι σχεδόν ίδιο, παρά τη χαώδη διαφορά τους σε value for money. Ωστόσο εδώ βάζουμε στο «μικροσκόπιο» την έκδοση Dacia Duster 1.5 dCi Blue Expression 4x2, με τον diesel κινητήρα.

Για να εξετάσουμε αν η επιλογή του diesel Duster είναι συμφέρουσα, συγκρίνουμε το συνολικό κόστος leasing στην 4ετία (χωρίς ΦΠΑ), με τη Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ). Το μίσθωμα χωρίς ΦΠΑ είναι 335 ευρώ, η προκαταβολή 4.900, και το συνολικό κόστος 4ετίας 20.645 ευρώ. Η ΛΤΠΦ είναι 18.203 ευρώ, επομένως το κόστος leasing στην 4ετία αντιστοιχεί στο 113% της ΛΤΠΦ, ποσοστό που απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί συμφέρον.

Επειδή δεν είναι Plug-in, χάνεις 7.500 ευρώ

Αρχικά, πρέπει να πούμε ότι οι εταιρείες που θα επιλέξουν να μισθώσουν για τις ανάγκες τους Plug-in υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επιβραβεύονται από το κράτος με έκπτωση φόρου, λόγω των πολύ χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων των εν λόγω αυτοκινήτων. Αυτή η έκπτωση υπολογίζεται ως ποσοστό επί του μισθώματος (συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ). Πιο συγκεκριμένα, για τα Plug-in υβριδικά, το ποσοστό είναι 30%.

Το diesel Dacia Duster που εξετάζουμε εδώ, το βρήκαμε με μίσθωμα 415 ευρώ και προκαταβολή 6.076 ευρώ. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Επομένως το συνολικό κόστος 4ετίας είναι 25.581 ευρώ. Το 30% είναι 7.674 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί στην έκπτωση φόρου από την οποία επωφελείται η εταιρεία που θα επιλέξει Plug-in υβριδικό. Από την άλλη μεριά, η εταιρεία που θα μισθώσει το diesel Dacia Duster χάνει αυτό το όφελος.

Έχει το μικρότερο πορτ-μπαγκάζ και το στενότερο πίσω κάθισμα

Ας δούμε πώς τα πάει και στα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Dacia Duster έχει το μικρότερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας του. Για την ακρίβεια, το εμπροσθοκίνητο Dacia Duster με τους 116 ίππους έχει χώρο αποσκευών χωρητικότητας 445 λίτρων, ενώ για παράδειγμα το diesel Citroen C5 Aircross έχει αποθηκευτικό χώρο 580 λίτρων. Όσον αφορά στην ευρυχωρία των πίσω καθισμάτων, το Duster έχει το στενότερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας του, με 1,338 μέτρα, ενώ το Peugeot 3008 είναι το καλύτερο στη συγκεκριμένη μέτρηση, με 1,428 μέτρα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι στο Duster δεν χωράνε άνετα 3 ενήλικες στα πίσω καθίσματα, αφού το όριο είναι 1,350 μέτρα. Οι πίσω επιβάτες θα στριμωχθούν πολύ και στον χώρο για το κεφάλι τους, αφού το Duster είναι το χειρότερο και σε αυτόν τον τομέα. Το DS DS 7 είναι το καλύτερο με 5,8 εκατοστά «αέρα», ενώ το Duster έχει 2,8 εκατοστά. Kαμία έκπληξη και στον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, όπου με 12,6 εκ. το Duster είναι το 2ο χειρότερο, ενώ το καλύτερο DS 7 δίνει «αέρα» 18,8 εκ.

 

  Καλύτερο Χειρότερο
Μοντέλο Peugeot 3008 Duster
Πλάτος καθίσματος (χιλ.) 1428 1338
Μοντέλο Citroen C5 Aircross Duster
Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) 580 445
Μοντέλο DS DS 7 Duster
Κεφάλι πίσω (χιλ.) 58 28
Μοντέλο Grandland Duster
Αίσθηση πολυτέλειας 79 65

Το χειρότερο εσωτερικό της κατηγορίας, με αίσθηση πολυτέλειας μόλις 65%

Στο εσωτερικό, τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα. Ο διάκοσμός του διακρίνεται για τις λιτές γραμμές του, ενώ και τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι σκληρά, σε αντίθεση με τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας όπου πλέον γίνεται εκτεταμένη χρήση μαλακών στην αφή υλικών. Η οθόνη infotainment δεν είναι στάνταρ στην έκδοση με τον diesel κινητήρα, ενώ ακόμη και αν την προσθέσουμε στον εξοπλισμό, μπορεί σίγουρα να δεχθεί βελτιώσεις ως προς την ευκρίνεια και την ταχύτητα απόκρισης. Σε σύγκριση για παράδειγμα με το Opel Grandland, που έχει σχετικά κοντινή τιμή στο leasing, η αίσθηση πολυτέλειας είναι αισθητά χαμηλότερη στο Duster. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Duster έχει 65% στην αίσθηση πολυτέλειας και το Opel Grandland έχει 79%, επομένως η διαφορά τους είναι 14 μονάδες.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε