autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα κόκκινα σημεία του VW Polo στο leasing

Τα κόκκινα σημεία του VW Polo στο leasing

Διαβάστηκε από 10414 αναγνώστες - 16/10/2024

Κοστίζει 19.350 στο leasing 4ετίας, με 20.850 το αγοράζεις.
Πληρώνεις το 92% της αξίας αγοράς του, ενώ πχ το 208 είναι μόλις στο 77%.
Χωρίς υβριδικό κινητήρα, πληρώνεις στην 4ετία 4.000 ευρώ παραπάνω σε καύσιμα.
Κοκαλώνει από τα 100 χλμ/ώρα σε 42,1 μ. (από τα χειρότερα φρένα στα μικρά).

ΝΕΟ: Τιμές Leasing για όλα τα μοντέλα >>
Δείτε ποια μοντέλα & ποιες εταιρείες ΔΕΝ συμφέρουν

Κοστίζει 19.350 στο leasing 4ετίας, με 20.850 το αγοράζεις

Στο leasing μικρών αυτοκινήτων, πολλοί παράγοντες καθορίζουν την πιο συμφέρουσα επιλογή. Εκτός από το συνολικό κόστος leasing στην 4ετία, που καθορίζεται από το άθροισμα της προκαταβολής και των μηνιαίων μισθωμάτων, καθοριστικό ρόλο παίζει για παράδειγμα και η κατανάλωση καυσίμου. Όπως θα διαβάσετε παρακάτω, η διαφορά στην κατανάλωση μπορεί να εξοικονομήσει έως και 4.000 ευρώ στην 4ετία, όσο δηλαδή ισχύει το συμβόλαιο της μίσθωσης.

Για να διαπιστώσουμε αν ένα αυτοκίνητο συμφέρει ή όχι στο leasing, συγκρίνουμε το συνολικό κόστος στην 4ετία με την αξία αγοράς του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το χειροκίνητο VW Polo με τα 95 άλογα στοιχίζει 19.348 ευρώ στη Hertz (αυτή είναι η πιο οικονομική προσφορά που βρήκαμε στην αγορά). Στη λιανική στοιχίζει 20.850 ευρώ, που σημαίνει ότι με 1.500 ευρώ παραπάνω, μπορείς να το αγοράσεις, και να μην το επιστρέψεις στην εταιρεία leasing μόλις λήξει το τετραετές συμβόλαιό σου.
 

Πληρώνεις το 92% της αξίας αγοράς του, ενώ πχ το 208 είναι μόλις στο 77%

Στον παρακάτω πίνακα συγκρίνουμε το κόστος του Polo με εκείνο του ήπια υβριδικού Peugeot 208 με το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο μάλιστα μπορείς να μισθώσεις λίγο φθηνότερα. Στην περίπτωση του 208, τα 18.627 ευρώ που θα πληρώσεις συνολικά στην 4ετία αντιστοιχούν στο 77% της αξίας αγοράς του, ενώ τα 19.348 ευρώ του Polo στο 92% της αξίας του. Στην περίπτωση του 208 όμως, παίρνεις συγκριτικά καλύτερο αυτοκίνητο, αφού είναι ήπια υβριδικό και αυτόματο, το οποίο όπως είναι λογικό είναι ακριβότερο στη λιανική.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το ήπια υβριδικό Peugeot 208 με τα 100 άλογα καίει 5,8 λτ./100 χλμ. εντός πόλης, την ώρα που το Polo καταναλώνει 7,5. Επίσης, είναι καλύτερο στο φρενάρισμα, αφού χρειάζεται 36,9 μέτρα για να «κοκαλώσει» από τα 100 χλμ./ώρα, ενώ το Polo 42,1. Επίσης, το 208 προσπερνάει γρηγορότερα, αφού ολοκληρώνει τις ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα στον μισό χρόνο (7,3 δλ. αντί για 14,8 του Polo), αλλά έχει και καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας (80% το 208, 75% το Polo). Επομένως με τα ίδια λεφτά, στην περίπτωση του 208 παίρνεις πιο «πολύ» αυτοκίνητο.

Πρέπει να τονίσουμε ότι όσο πέφτει το ποσοστό του κόστους leasing επί της λιανικής τιμής, τόσο πιο «πολύ» αυτοκίνητο παίρνεις με τα λεφτά που δίνεις, αφού συνήθως η υψηλότερη λιανική τιμή υποδεικνύει και τη μεγαλύτερη πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου. Ωστόσο υπάρχει και το ενδεχόμενο της υπερτιμολόγησης ενός αυτοκινήτου στη λιανική, επομένως θα πρέπει να ελέγξετε για τυχόν υπερτιμολογήσεις μοντέλων (αυτοκίνητα που στο εξωτερικό πωλούνται πολύ φθηνά, ενώ στην Ελλάδα ακριβά με στόχο να πετύχουν καλύτερη τιμή στις μισθώσεις).
 

Μάρκα/ Μοντέλο Εταιρεία leasing Λιανική τιμή Κόστος leasing % επί της λιανικής
Peugeot 208 Executive Lease 24.100 18.627 77%
VW Polo Hertz 20.850 19.348 92%

Χωρίς υβριδικό κινητήρα, πληρώνεις στην 4ετία 4.000 ευρώ παραπάνω σε καύσιμα

Αν μάλιστα επιλέξεις ένα μικρό αυτοκίνητο με full υβριδικό κινητήρα (που διατίθεται στην αγορά leasing φθηνότερα από το Polo), η κατανάλωση εντός πόλης μπορεί να φτάσει ως και τα 3,5 λτ./100 χλμ. Η εταιρεία ή ο ιδιώτης λοιπόν που θα επιλέξει ένα full υβριδικό μικρό, εξοικονομεί ένα σημαντικό ποσό ανά έτος από τα καύσιμα. Ας υπολογίσουμε πόσο κοστίζουν τα καύσιμα σε καθεμία περίπτωση.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το VW Polo καίει 7,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης, ενώ από την άλλη πλευρά, ένα υβριδικό μικρό καίει 3,5 λτ./100 χλμ. Στο ταξίδι, το Polo καίει λίγο λιγότερο (4,6 λτ/100 χλμ., αντί για 5,1 λτ. που καίει το υβριδικό). Με τιμή βενζίνης τα 1,75 ευρώ/ λτ., και αν υποθέσουμε ότι από τα 20.000 χλμ. που είναι συνήθως το χιλιομετρικό όριο ανά έτος σε μία συμφωνία μίσθωσης, ο οδηγός καλύπτει εντός πόλης τα 15.000, και στην Εθνική τα 5.000, τότε το Polo στοιχίζει 9.488 ευρώ σε καύσιμα στην 4ετία. Από την άλλη πλευρά, το full υβριδικό αυτοκίνητο θα κοστίσει 5.464 ευρώ σε καύσιμα, δηλαδή περίπου 4.000 ευρώ λιγότερα!
 

Σελ.
2
Κοκαλώνει από τα 100 χλμ/ώρα σε 42,1 μ. (από τα χειρότερα φρένα στα μικρά)
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε