6 φωτογραφίες »

Ford Focus RS Mk1: Ο ορισμός του hot-hatch

10/2/2021

Το 70% του συνόλου του δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τις απλές εκδόσεις. Ώρα να θυμηθούμε το σκληροπυρηνικό Ford Focus RS πρώτης γενιάς, με τα φρένα της Brembo, το μπλοκέ διαφορικό και τους 215 ίππους.

 
 

FORD : Ford MACH-E Advertisement

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που γνωστοποιήθηκε πως η κορυφαία έκδοση Ford Focus RS δεν θα έρθει λόγω αυξημένων ρύπων. Πριν από κάποια χρόνια, αυτός ο «πονοκέφαλος» δεν υπήρχε για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και το αποτέλεσμα ήταν αυτοκίνητα όπως το Ford Focus RS πρώτης γενιάς. Για πολλούς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτέλεσε τον ορισμό του σκληροπυρηνικού hot-hatch, μιας και ήταν ένα αρκετά «ειδικό» αυτοκίνητο. Ώρα να «ταξιδέψουμε» πίσω στο 2002, όταν το λογότυπο RS επέστρεψε στη γκάμα της Ford προκειμένου να κατασκευαστεί το πρώτο σκληροπυρηνικό Focus.

Εξωτερικά δεν υπήρξαν ακραίες επιλογές από πλευράς Ford. Τοποθετήθηκε ένα πιο ακραίο «bodykit» που περιλάμβανε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, αλλά και πιο «φουσκωμένα» φτερά που διεύρυναν αρκετά το πλάτος του αμαξώματος. Βέβαια, ένα από τα στοιχεία που αγαπήθηκαν περισσότερο ήταν οι λευκές ζάντες μεγέθους 18 ιντσών της OZ με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά διαστάσεων 225/40 της Michelin και δαγκάνες της Brembo.



Στο εσωτερικό, το κλίμα παρέμενε στο ίδιο μοτίβο, με αρκετές μπλε επενδύσεις, αλουμινένια πεντάλ, αλλά και «σημαδεμένη» κορυφή του τιμονιού που έδινε έναν πιο «αγωνιστικό» χαρακτήρα. Εννοείται πως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του Ford Focus RS πρώτης γενιάς δεν ήταν άλλο από τα απίστευτα καθίσματα της Sparco, με την κορυφαία πλευρική στήριξη.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement