autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Παραγωγή σε μόλις 4.501 αντίτυπα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παραγωγή σε μόλις 4.501 αντίτυπα

3/11/2023

Ιδιαίτερη έμφαση, βέβαια, δόθηκε και στα μηχανικά μέρη, αυτά ήταν που το καθιστούν μέχρι σήμερα ποθητό. Κάτω από το καπό βρισκόταν ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ο οποίος απέδιδε 215 ίππους και 310 Nm ροπής. Το τετρακύλινδρο μοτέρ εξοπλιζόταν με σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες, ενώ σύστημα υπερπλήρωσης ερχόταν από την δημοφιλή στο χώρο της βελτίωσης Garrett. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονταν σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 232 χλμ./ώρα.

Η κίνηση περνούσε ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού σασμάν πέντε σχέσεων, ενώ τοποθετήθηκε και ενισχυμένος συμπλέκτης της AP Racing. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς, με χρήση μπλοκέ διαφορικού της Quaife στον εμπρός άξονα, παχύτερης αντιστρεπτικής δοκού για μέγιστη ακαμψία, ενώ στον πίσω άξονα υπήρχε ανεξάρτητη υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων με αμορτισέρ της Sachs.



Η παραγωγή του Ford Focus RS πρώτης γενιάς ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2002 και ολοκληρώθηκε έναν χρόνο μετά. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που απέκτησε τα σήμερα RS μετά, κάτι που τελευταία φορά είχε γίνει στο μυθικό Ford Escort RS Cosworth. Η παραγωγή περιορίστηκε σε μόλις 4.501 αντίτυπα, γεγονός που το καθιστά σπάνιο στις μέρες μας. Μάλιστα τα 2.147 προσφέρθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνεπώς η παραγωγή αριστεροτίμονων είναι ακόμα πιο περιορισμένη. 

Σελ.
1
Ford Focus RS Mk1: Ο ορισμός του hot-hatch
Σελ.
2
Παραγωγή σε μόλις 4.501 αντίτυπα