Honda Integra Type-R: Ο Ιάπωνας που λάτρευε να στρίβει
Χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα μοντέλα της ιστορίας. Ο κινητήρας του έγινε γνωστός για το εξωφρενικό στροφάρισμά του, που δημιουργούσε στερητικό σύνδρομο στους οδηγούς, όταν αυτοί δεν το κυκλοφορούσαν. Είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία, και ονομάζεται Honda Integra Type R DC2.
Τα μοντέλα της Honda έχουν αγαπηθεί από πολλούς φίλους της αυτοκίνησης ανά την υφήλιο, και έχουν κερδίσει το σεβασμό ακόμα και όσων δεν είναι ταγμένοι υπέρ αυτών. Οι εκδόσεις που ξεχωρίζουν από το θρυλικό κόκκινο σηματάκι, δηλαδή οι Type-R, αποτελούν τις πολεμικές μηχανές της εταιρείας, και, κατασκευές με ονόματα όπως NSX-R βρίσκονται στο πάνθεον της Ιαπωνικής αυτοκίνησης.Δίπλα από το «supercar της Honda», όπως χαρακτηριστικά περιγράφεται το συγκεκριμένο μοντέλο, βρίσκεται και άλλο όχημα, με μακρύ και χαμηλό σουλούπι, μοτέρ που ήθελε να στροφάρει ψηλά, και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ένα όχημα, το οποίο χαρακτηρίστηκε ως το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο της εποχής, και αποτελεί τον διακαή πόθο αρκετών Ιαπωνόφιλων: Το Honda Integra Type R DC2.
Η ιστορία του Integra, ή «Teggy», όπως ονομάζεται χαϊδευτικά, ξεκίνησε κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μοντέλο βασισμένο στο Civic, το οποίο θα ήταν πιο sport και παράλληλα πιο πολυτελές. Το αποτέλεσμα εμφανίστηκε στην Ιαπωνική αγορά τον Φεβρουάριο του 1985, και ονομαζόταν Honda Quint Integra.
Την επόμενη χρονιά, το αυτοκίνητο διέσχισε τον Ειρηνικό και ήταν διαθέσιμο στην Αμερική ως μοντέλο της Acura, ενώ στην Ευρώπη το γνωρίσαμε ως σκέτο Integra. Ο σχεδιασμός του ήταν μοντέρνος για τα δεδομένα της εποχής, με έντονες ακμές και pop-up φανάρια, ενώ η οδική του συμπεριφορά έλαβε θετικές κριτικές. Με κωδικό μοντέλου DA1/2/3/4, ανάλογα την έκδοση, η πρώτη γενιά ήταν η μοναδική που ήταν διαθέσιμη σε 3θυρο, 4θυρο και 5θυρο αμάξωμα.
Τον Απρίλιο του 1989 η Honda παρουσίασε την δεύτερη γενιά, με κωδικούς DA5-9 και DB1-2. Εδώ, είδαμε κινητήρες που είχαν μία νέα τεχνολογία της Honda, το άκουσμα της οποίας κάνει τους φανατικούς λάτρεις των ατμοσφαιρικών μοτέρ να ανατριχιάζουν: VTEC. Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκε ο θρυλικός B-Series κινητήρας. Παρόλο που υπήρξαν εκδόσεις με 1700 και 1800 κυβικά, το ισχυρότερο Integra, με ονομασία XSi (DA6 και DA8), απέδιδε 170 ίππους από 1,6 λίτρα.
Σελ. 2 | B18C: Το διαμάντι κάτω από το καπό |
Σχολιάστε |