autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Hyundai Coupe: Ο «αμφιλεγόμενος» Κορεάτης
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Coupe: Ο «αμφιλεγόμενος» Κορεάτης

Διαβάστηκε από 9251 αναγνώστες - 5/11/2023

Στα μέσα της δεκαετίας του 90, οι Κορεάτες επιδίωξαν να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο και τα κατάφεραν. Ο λόγος για το Hyundai Coupe, ένα αυτοκίνητο που εντυπωσίαζε με την εμφάνισή του και όχι μόνο. Ώρα να το ξανά θυμηθούμε!

Στις μέρες μας η Hyundai είναι μία από τις πιο «τίμιες» αυτοκινητοβιομηχανίες, προσφέροντας αυτοκίνητα που φημίζονται για την κορυφαία σχέση αξίας/τιμής, αλλά και αξιοπιστίας. Παράλληλα, υπάρχουν ισχυρές εκδόσεις που προσφέρουν οδηγικές συγκινήσεις, όπως για παράδειγμα το Hyundai i30Ν, το οποίο κέρδισε με το καλημέρα τις εντυπώσεις. Η πρώτη προσπάθεια των Κορεατών για τη δημιουργία ενός «sportive» μοντέλου ξεκίνησαν πριν από αρκετά χρόνια με το Hyundai Coupe, ένα αυτοκίνητο που ξεχώρισε σχεδιαστικά.
Η ιστορία του κορεάτικου coupe ξεκίνησε πίσω στο 1996 και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα απέσπασε σημαντικές πωλήσεις κυρίως λόγω της εντυπωσιακής σχεδίασης. Το χαμηλό κέντρο βάρους του, οι 2+2 θέσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός ήταν στοιχεία που κέρδισαν το ενδιαφέρον του νεανικού κοινού. Σε επίπεδο κινητήρων, στη βάση της γκάμας βρέθηκε έναν τετρακύλινδρος κινητήρας 1,6 λτ., ο οποίος απέδιδε 114 ίππους και κινούσε αξιοπρεπέστατα το ελαφρύ αμάξωμα των 1.150 κιλών.



Ακολούθησε και ένας ισχυρότερος κινητήρας, επίσης ατμοσφαιρικός, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και χωρητικότητα 2,0 λτ. Έτσι, η απόδοση έφτασε στους 140 ίππους και τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση μόλις 8,3 δλ. Τρία χρόνια αργότερα, το 1996, οι Κορεάτες προχώρησαν σε μία αισθητική αναβάθμιση του μοντέλου, με τις αλλαγές να περιορίζονται κυρίως στον ανασχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων.

Η επιτυχημένη εμπορική πορεία του Hyundai Coupe έφερε σε μικρό χρονικό διάστημα την έλευση της δεύτερης γενιάς, η οποία εντυπωσίασε ακόμη περισσότερο το κοινό με την εμφάνισή της. Η παραγωγή ξεκίνησε το 2001, ολοκληρώθηκε το 2008 και μέσα σε αυτό το διάστημα υπήρξε ένα facelift. Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά του μοντέλου, στη δεύτερη υπήρξε και μία αρκετά ισχυρή έκδοση. Πιο συγκεκριμένα, στη βάση της γκάμας υπήρχε και πάλι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λτ., ο οποίος απέδιδε 110 ίππους, ένα 2λιτρο μοτέρ, αλλά και ο ισχυρός κινητήρας 2,7 λτ. V6 απόδοσης 180 ίππων, ο οποίος ήρθε κατευθείαν από τα μεγαλύτερα Sonata και Santa Fe. Ενδεικτικά, στην κορυφαία έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση μόλις 8 δλ.

Σελ.
2
Το «ελληνικό» Hyundai Coupe S145
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις