Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Lexus: Οι διψήφιες πωλήσεις φέρνουν SUV

23/10/2020

Στα… τάρταρα με διψήφια νούμερα κινούνται οι ρυθμοί πωλήσεων μοντέλων της Lexus η οποία στο άμεσο μέλλον εστιάζει στην παραγωγή και εξαγωγή SUV στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σε μη συνηθισμένους για την ίδια δρόμους αυτοκίνησης βαδίζει η Lexus. Οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του αγοραστικού κοινού για SUV σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις κάποιων εκδόσεων, αναγκάζουν το brand πολυτελών αυτοκινήτων να στραφεί περισσότερο στα SUV. Συνεπακόλουθο της εξέλιξης αυτής και η λήξη παραγωγής συγκεκριμένων μοντέλων που… βάζουν μέσα την αυτοκινητοβιομηχανία.
 
Η πανίσχυρη παγκοσμίως αγορά των ΗΠΑ, άλλωστε, έχει κάνει σαφή την προτίμηση των κατοίκων της στα SUV και για τον λόγο αυτό η Ford το 2019 παρείχε στους Αμερικανούς σχεδόν αποκλειστικά SUV. Από την πλευρά της, η Lexus θα εστιάσει στην ευρωπαϊκή ήπειρο.

Όπως επισημάνθηκε, σημαντικό παραμένει το πλήγμα στην αποδοχή των plug αυτοκινήτων της, των οποίων οι πωλήσεις σημειώνουν χαμηλές... πτήσεις. Ενδεικτικές περιπτώσεις είναι τα hybrid compact CT της Lexus, το τρίτης γενιάς IS και το Coupé RC που από εδώ και στο εξής παύουν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη. Όσοι ενδιαφέρονται, θα μπορούν να τα προμηθευτούν έως και τα μέσα του 2021. Αντιθέτως, το πολυτελές sedan LS παραμένει στην αγορά ανεξάρτητα από τα καταστροφικά στοιχεία πωλήσεων και θα είναι μαζί με το πολυτελές ES τα μόνα sedan στο ευρωπαϊκό project της Lexus.
 
Χαρακτηριστικό απογοητευτικού ρυθμού πωλήσεων το γεγονός πως το 2020 η Lexus πώλησε σε ολόκληρη την Ευρώπη μόνο 58 μοντέλα LS! Ο αντίστοιχος αριθμός το 2019 ήταν 248. Πετυχημένο είναι το λανσάρισμα για το 2019 στις σειρές CT 200h (5.295 αγοραστές) και IS  (3.282), με το RC να πωλείται συνολικά 1.082 φορές στην Γηραιά ήπειρο.
 
Προφανώς, η Lexus δεν μπορεί να εγκαταλείψει ολοκληρωτικά την πολιτική και την φιλοσοφία (ναυαρχίδα της είναι το μοντέλο LS) της διότι λειτουργεί ως premium κατασκευαστικό brand υπό την σκέπη της μητρικής Toyota. Δυνατό χαρτί θεωρείται το M4 RC F που λειτουργεί ως ανταγωνιστής της BMW M4.
 
Ταυτόχρονα, η Lexus επιμένει στην προσπάθεια διείσδυσης στην ευρωπαϊκή αγορά. Χάρη στο compact SUV UX εξακολουθεί να λογίζεται ως ένας ισχυρός παίκτης, με την συγκεκριμένη σειρά να αυξάνει τις συνολικές πωλήσεις κατά 20% σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Εξίσου αποδοτικό οικονομικά και το «γηραιότερης ηλικίας» SUV ΝX το οποίο βέβαια πρέπει να αναβαθμιστεί εφόσον η Lexus σκοπεύει να πιάσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγοραστική πίτα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις