Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne Hybrid
30/10/2020
Με αύξηση στη χωρητικότητα των μπαταριών αλλά και αλλαγή στον κύκλο φόρτισης, η Porsche ανανεώνει τις υβριδικές Cayenne, κάνοντάς τις πιο αποδοτικές, ενώ διατηρείται η ιπποδύναμη στα 455 και 670 άλογα.
Η Porsche κάνει μεγάλα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση, με την περισσότερη έμφαση να δίνεται στο Porsche Taycan.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία αναβαθμίζει και τα υπάρχοντα υβριδικά μοντέλα που διαθέτει. Έτσι, οι υβριδικές Cayenne θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία από το 2021 και μετά.
Τόσο η Cayenne Ε-Hybrid όσο και η Turbo-S E-Hybrid θα διαθέτουν μια μπαταρία χωρητικότητας 17,9 kWh, ενώ οι τωρινές έχουν χωρητικότητα 14,1 kWh. Αυτή η αλλαγή πιθανότατα θα αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία των SUV.
Η ίδια αναβάθμιση έγινε και στις υβριδικές Panamera, με τη διαφορά πως εκεί παρουσιάστηκε και μια νέα έκδοση 689 ίππων, η Panamera Turbo-S E-Hybrid.
Το δίδυμο των υβριδικών Cayenne δεν θα έχει κάποια αλλαγή στα μηχανικά σύνολα, με την απλή E-Hybrid να συνεχίζει να έχει τον τρίλιτρο turbo V6 κινητήρα απόδοσης 455 ίππων και την Turbo-S E-Hybrid να διαθέτει τον twin-turbo κινητήρα 4000 κυβικών με 670 ίππους.
Η Porsche έχει κάνει επίσης αλλαγή και στο πακέτο Sport Chrono, με διαφοροποίηση στον στόχο φόρτισης, μειώνοντάς τον από το 100% που ήταν μέχρι τώρα στο 80%.
Αιτία αυτής της αλλαγής είναι το γεγονός πως η μπαταρία από το 80% και πάνω φορτίζει πιο αργά και λιγότερο αποδοτικά, ενώ με αυτή τη βελτίωση η δύναμη ανάκτησης θα είναι πλέον διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή.
Η Porsche έκανε σημαντική αναβάθμιση στις Cayenne το 2017, έτσι οι αλλαγές στις μπαταρίες δεν συμπίπτει με κάποια αισθητική αλλαγή, ενώ αναμένεται να μην αλλάξει δραματικά ούτε η τιμή διάθεσης των μοντέλων.
Το Macan θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Porsche, και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για κάποια αποκλειστικά ηλεκτρική Cayenne.