Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne Hybrid

30/10/2020

Με αύξηση στη χωρητικότητα των μπαταριών αλλά και αλλαγή στον κύκλο φόρτισης, η Porsche ανανεώνει τις υβριδικές Cayenne, κάνοντάς τις πιο αποδοτικές, ενώ διατηρείται η ιπποδύναμη στα 455 και 670 άλογα.

Η Porsche κάνει μεγάλα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση, με την περισσότερη έμφαση να δίνεται στο Porsche Taycan.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία αναβαθμίζει και τα υπάρχοντα υβριδικά μοντέλα που διαθέτει. Έτσι, οι υβριδικές Cayenne θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία από το 2021 και μετά.

Τόσο η Cayenne Ε-Hybrid όσο και η Turbo-S E-Hybrid θα διαθέτουν μια μπαταρία χωρητικότητας 17,9 kWh, ενώ οι τωρινές έχουν χωρητικότητα 14,1 kWh. Αυτή η αλλαγή πιθανότατα θα αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία των SUV.

Η ίδια αναβάθμιση έγινε και στις υβριδικές Panamera, με τη διαφορά πως εκεί παρουσιάστηκε και μια νέα έκδοση 689 ίππων, η Panamera Turbo-S E-Hybrid.

Το δίδυμο των υβριδικών Cayenne δεν θα έχει κάποια αλλαγή στα μηχανικά σύνολα, με την απλή E-Hybrid να συνεχίζει να έχει τον τρίλιτρο turbo V6 κινητήρα απόδοσης 455 ίππων και την Turbo-S E-Hybrid να διαθέτει τον twin-turbo κινητήρα 4000 κυβικών με 670 ίππους.



Η Porsche έχει κάνει επίσης αλλαγή και στο πακέτο Sport Chrono, με διαφοροποίηση στον στόχο φόρτισης, μειώνοντάς τον από το 100% που ήταν μέχρι τώρα στο 80%.
Αιτία αυτής της αλλαγής είναι το γεγονός πως η μπαταρία από το 80% και πάνω φορτίζει πιο αργά και λιγότερο αποδοτικά, ενώ με αυτή τη βελτίωση η δύναμη ανάκτησης θα είναι πλέον διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή.

Η Porsche έκανε σημαντική αναβάθμιση στις Cayenne το 2017, έτσι οι αλλαγές στις μπαταρίες δεν συμπίπτει με κάποια αισθητική αλλαγή, ενώ αναμένεται να μην αλλάξει δραματικά ούτε η τιμή διάθεσης των μοντέλων.
 
Το Macan θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Porsche, και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για κάποια αποκλειστικά ηλεκτρική Cayenne.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις