3 φωτογραφίες »

Το πρώτο Opel Corsa OPC που δεν είδαμε ποτέ

25/2/2021

Έφτασε πολύ κοντά στην παραγωγή, αλλά δεν το είδαμε ποτέ στους δρόμους και παραμένει μέχρι σήμερα άγνωστο. Αυτό ήταν το πρώτο Opel Corsa OPC, το «τερατάκι» των 175 ίππων. Άραγε θα γνώριζε την επιτυχία του απόγονού του;

 
 

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Όταν αναφερόμαστε στο Opel Corsa OPC, το μυαλό όλων πάει στο supermini τέταρτης γενιάς, το οποίο παρουσιάστηκε το 2007 και κέρδισε φανατικό κοινό στη χώρα μας, κυρίως λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης των 192 ίππων. Υπάρχει, όμως, και ένα Corsa OPC που παρουσιάστηκε αρκετά νωρίτερα, αλλά δεν το είδαμε ποτέ. Ώρα για ένα «flashback», λοιπόν, πίσω στο 2002, όταν αποκαλύφθηκε το πρώτο Opel Corsa OPC.

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι το τμήμα OPC (Opel Performance Center) ανήκει στη γερμανική εταιρεία και αναλαμβάνει τις αισθητικές και μηχανικές αναβαθμίσεις των ισχυρών εκδόσεων της γκάμας. Η λειτουργία του ξεκίνησε το 1997, σήμα κατατεθέν του έγινε το χαρακτηριστικό «μπλε» χρώμα του αμαξώματος και το πρώτο αυτοκίνητο που δέχθηκε τις «επεμβάσεις» του ήταν το Opel Astra G με τρίπορτο αμάξωμα εν έτει 1999. Επιστρέφουμε στο «κεφάλαιο» Corsa, όπου το πρώτο επίσημο ντεμπούτο έγινε το 2007 με το supermini να διανύει την τέταρτη γενιά του. Μερικά χρόνια πριν, όμως, το τμήμα OPC παρουσίασε το Opel Corsa OPC τρίτης γενιάς, το οποίο ωστόσο δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή.  



Η επίσημη παρουσίαση του εικονιζόμενου πρωτοτύπου έλαβε χώρα στην έκθεση του Essen το 2002. Εξωτερικά, ήταν βαμμένο στο χαρακτηριστικό χρώμα του Opel Performance Center, ενώ η συνολική εμφάνιση ξεχώριζε από αυτή του απλού Corsa τρίτης γενιάς λόγω του bodykit. Πιο συγκεκριμένα, υπήρχε ανασχεδιασμένος εμπρός και πίσω προφυλακτήρας, αλλά και πλαϊνές ποδιές. Η πιο επιθετική εμφάνιση ολοκληρωνόταν με καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με διπλή βάση στήριξης, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αλλά και μία ανοξείδωτη απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος.

«Sportive» πινελιές είχαν προστεθεί και στο εσωτερικό του πρωτότυπου μοντέλου και, όπως φαίνεται, η έμφαση στα εντυπωσιακά καθίσματα είχε ξεκινήσει πριν από το Corsa OPC παραγωγής των 192 ίππων με τα Recaro. Το concept car εξοπλιζόταν με επιβλητικά καθίσματα στις εμπρός θέσεις, τα οποία μάλιστα έφεραν δερμάτινες επενδύσεις τύπου alcantara. H «αγωνιστική» εικόνα ολοκληρωνόταν με τον μεταλλικό επιλογέα για το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, το τριάκτινο τιμόνι με επίσης επενδύσεις alcantara, αλλά και τα αλουμινένια πεντάλ. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει