Το νέο concept της Βαυαρικής εταιρίας με όνομα «Power BEV» αποκάλυψε η BMW θέλοντας να αποδείξει τις δυνατότητες της, στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, υψηλών επιδόσεων. H 5άρα διαθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο 720 ίππων, που κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Η ισχύς της Σειράς 5 σεντάν πηγάζει από τρία ηλεκτρικά μοτέρ πέμπτης γενιάς συνολικής απόδοσης 720 ίππων που κάνουν το μοντέλο ικανό να επιταχύνει έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.
Σύμφωνα με την ομάδα που ήταν υπεύθυνη για την υλοποίηση του project, το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο εντυπωσιακό σε επιτάχυνση στις ευθείες αλλά είναι και αρκετά στριφτερό, χάρη σε μια σειρά από αναβαθμίσεις που έχουν λάβει χώρα. Παράγοντας κλειδί είναι το γεγονός ότι θα δύο ηλεκτρικά μοτέρ του πίσω άξονα είναι μεταξύ τους ανεξάρτητα, ενώ γίνεται λόγος πως το αυτοκίνητο επωφελείται από ένα τελευταίας τεχνολογίας σύστημα e-torque vectoring που λέγεται πως είναι πιο αποδοτικό και ακριβές ακόμα και από ένα απλό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Ο τρόπος εγκατάστασης του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου, λέγεται πως θα υιοθετηθεί και στην επερχόμενη iX3, ωστόσο έχει γίνει γνωστό πως το ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής των Βαυαρών θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και όχι τρία. Ποιος είναι ο λόγος που επιλέχθηκε όμως η 5άρα? Φαίνεται πως η εγκατάσταση του κινητήριου συνόλου στο μοντέλο ήταν σε αυτή την περίπτωση πιο εύκολη υπόθεση ενώ λέγεται πως οι μηχανικοί κατάφεραν να μην μειώσουν ούτε στο ελάχιστο τους διαθέσιμους χώρους των επιβατών.
Τέλος, η ΒΜW είναι πολύ πιθανό να δίνει την επιλογή στους πελάτες της να επιλέξουν τι είδους κινητήριο σύνολο επιθυμούν, αυτό της iX3 με το ένα μοτέρ ή αυτό με τα τρία μοτέρ της Power BEV.