Ο πετρελαιοκινητήρας V6 TDI 3.0 λίτρων, που τοποθετήθηκε στα S5, S6 και S7, θα χρησιμοποιηθεί και στο Audi S4, τόσο στο Sedan όσο και στο Avant..
Διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά, τόσο το Audi S4 Sedan όσο και στο Avant που θα εξοπλίζονται από το νέο μοτέρ θα έχουν την ισχύ 347 ίππων στις 3.850 σ.α.λ. και ροπή στρέψης 700 Nm μεταξύ 2.500 και 3.100 σ.α.λ. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο μοτέρ λαμβάνει βοήθεια ηλεκτρικό κομπρέσορα που βοηθά στην καλύτερη επιτάχυνση και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που βελτιώνει αποδοτικότητα.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Audi, το τετράθυρο μοντέλο έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 6,2 λτρ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα 163-161 γρμ./χλμ. Το βάγκον καταναλώνει 6,3 λτρ./100 χλμ. και έχει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 165-164 γρμ./χλμ. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις η γερμανική φίρμα αναφέρει πως το Sedan κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ από την πλευρά του το Avant σε 4,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Σε ότι αφορά το εξωτερικό μέρος και οι δύο εκδόσεις φέρουν ένα σπορ κιτ αμαξώματος, έχοντας ενσωματωμένα τα λογότυπα του S4, ενώ το παρών δίνουν οι τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, ο αεροδυναμικός διαχύτης, αλλά και μεγαλύτεροι σπορ τροχοί. Περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της γκάμας εξοπλισμού, της διαθεσιμότητας και της τιμολόγησης των ευρωπαϊκών χωρών, θα πρέπει να κυκλοφορήσουν σύντομα.