Test: Renault Clio 1,2 TCe 120 PS
16/3/2017
To Renault Clio ανανεώθηκε εμφανισιακά και εξοπλίζεται με τον 1,2 λίτρων TCe κινητήρα των 120 ίππων, που βελτιώνει τις επιδόσεις του.
Το Renault Clio, μετά από 4 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην αγορά της Ευρώπης, ανανεώνεται αισθητικά και έρχεται βελτιωμένο σε πολλούς τομείς.
Η σχεδιαστική του ανανέωση είναι μικρής έκτασης και έτσι περισσότερο φρεσκάρει παρά αλλάζει την ήδη μοντέρνα εικόνα του. Στο εμπρός μέρος, οι βασικές αλλαγές αφορούν στα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα αυτής της έκδοσης και η γρίλια του νέου προφυλακτήρα, που είναι μεγαλύτερη, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα και εκείνα LED τεχνολογίας. Γενικότερα η σχεδίαση του Clio και πάλι παραμένει δυναμική και ιδιαίτερα σύγχρονη αποτελώντας ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του και σε αυτή την ανανεωμένη έκδοση.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό, που δεν έχει διαφορές σε αισθητικό επίπεδο, ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό η οθόνη του συστήματος infotainment, MediaNav. Οι μικρές αλλαγές περιλαμβάνουν νέους διακόπτες, σπορ «μπίλια» στον επιλογέα και νέας σχεδίασης τιμόνι. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει καλή με μαλακό υλικό να καλύπτει τις περισσότερες επιφάνειες, ωστόσο σημαντικά αναβαθμισμένο είναι στο σύνολό του το ανανεωμένο Clio στους τομείς της συναρμολόγησης και του φινιρίσματος εκσυγχρονίζοντας σημαντικά την εικόνα στο εσωτερικό του γενικότερα. Οι χώροι παραμένουν άνετοι για 4 ενήλικες και ο χώρος των αποσκευών, με 300 λίτρα χωρητικότητα, είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Κινητήρας
Ο 1,2 λίτρων TCe κινητήρας της Renault που εξοπλίζει το Clio «μας», αποδίδει 120 ίππους και συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία, ήσυχη λειτουργία και τραβάει από τις χαμηλές στροφές χωρίς κομπιάσματα. Το κιβώτιο έχει καλή κλιμάκωση και ο ακριβής επιλογέας, προσθέτει μια σπορ νότα στο Clio. Η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την Renault 5,3 λτ./100 χλμ. και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 6,7 λτ./100 χλμ.
Οδηγώντας
Το Renault Clio των 120 ίππων είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στον δρόμο, παρουσιάζοντας και την σπορ πλευρά του, ειδικά σε δρόμους με στροφές. Η ρύθμιση της ανάρτησης, που είναι σχετικά σφιχτή, το ακριβές τιμόνι και τα αποτελεσματικά φρένα, σε συνδυασμό με τον εύχρηστο και ακριβή επιλογέα, τονίζουν την οδηγική ευχαρίστηση. Σε αστικό περιβάλλον, το Clio είναι εύχρηστο, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει ήσυχα και ξεκούραστα.
Συμπέρασμα
Η συγκεκριμένη έκδοση του Clio «γεμίζει» την γκάμα του και αποδεικνύεται αρκετά ενδιαφέρουσα, μιας και είναι μια πολύ καλή επιλογή ικανή να καλύψει αρκετές ανάγκες. Διατίθεται σε μια μόνο εξοπλιστική έκδοση, την Dynamic, με αρκετά πλούσιο, έως πλήρη, εξοπλισμό, και η τιμή του είναι 16.500 ευρώ.