Μια γερή δόση τεχνολογικής εξέλιξης έλαβε το Peugeot 308, στην προσπάθεια του να ανταγωνιστεί όλους τους «αντιπάλους» της μικρομεσαίας κατηγορίας. Τι καινούργιο βρίσκουμε στην ανανεωμένη έκδοση?
Είναι κοινό μυστικό πως η Peugeot ετοιμάζει την ολοκαίνουργια έκδοση του 308, αλλά παράλληλα αποφάσισε να ανανεώσει την υπάρχουσα έκδοση της, με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές.
Στην εξωτερική του σχεδίαση, δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές, εκτός από τη νέα επιλογή στα χρώματα αμαξώματος (vertigo blue), αλλά και δύο νέα σετ από ζάντες που μπορούν να συνδυαστούν με το Γαλλικό μικρομεσαίο. Οι μεγάλες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στο εσωτερικό του Peugeot 308, με την αντικατάσταση του αναλογικού πίνακα οργάνων από την i-Cockpit ψηφιακή οθόνη των 10 ιντσών που έχουμε συναντήσει στα νέα 208 και 2008. Δίπλα της βρίσκεται μια ακόμα μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment.
Οι επιλογές κινητήρων περιλαμβάνουν, έναν 3κύλινδρο 1.200άρη κινητήρα βενζίνης σε εκδόσεις 110 ή 130 ίππων σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο ενώ στο diesel, ο 1.500άρης αποδίδει 100 ή 130 ίππους και συνδυάζεται με τις ίδιες επιλογές μετάδοσης. Φυσικά, υπάρχει ακόμη το 308 GTi με τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 272 άλογα και 340 Nm ροπής που πετυχαίνει το 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα.
Το ανανεωμένο Peugeot 308 προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, αυτόματη ρύθμιση φώτων, πίσω σένσορες παρκαρίσματος, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, cruise control, κάμερα 180 μοιρών και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.