autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το νέο Lexus ES έκανε το ντεμπούτο του ως υβριδικό και ηλεκτρικό
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Lexus ES έκανε το ντεμπούτο του ως υβριδικό και ηλεκτρικό

23/4/2025

Αυτή είναι η 8η γενιά του μοντέλου
Νέα σχεδίαση εξωτερικά και ανασχεδιασμένη καμπίνα με έως και τρεις οθόνες
Υβριδικό αυτοφορτιζόμενο και ηλεκτρικό έως 343 άλογα

Αυτή είναι η 8η γενιά του μοντέλου

Το νέο Lexus ES έκανε επίσημη πρεμιέρα, συστήνοντας στο παγκόσμιο κοινό την 8η γενιά του. Το πολυτελές σεντάν, αναβαθμίζεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, ενώ εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά και με αμιγώς ηλεκτρικό, για όσους επιθυμούν μηδενικούς ρύπους.

Αλλαγμένη σχεδίαση σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές του

Σχεδιαστικά, το νέο ES ξεχωρίζει από την κλειστή μάσκα, που συνδυάζεται με τα λεπτά LED φώτα ημέρας. Στο πλάι νέα εμφάνιση έχουν αποκτήσει και οι ζάντες, τα μεγέθη των οποίων ποικίλλουν από 18 έως 21 ίντσες.  Στο πίσω μέρος, τα φώτα έχουν επανασχεδιαστεί, με τα σώματα σε σχήμα «L» που βρίσκονται χαμηλότερα, να στεγάζουν πλέον τα φλας, ενώ τα φώτα που ενεργοποιούνται με την όπισθεν βρίσκονται από κάτω. Επίσης, το κλασικό σήμα έχει αντικατασταθεί με μεγάλα γράμματα Lexus στην επάνω LED φωτιζόμενη μπάρα.  

Αναφορικά με τις διαστάσεις, πρέπει να σημειωθεί πως το μοντέλο είναι σημαντικά μεγαλύτερο απ' αυτού που αντικαθιστά. Το μήκος του νέου ES ανέρχεται στα 5.140 χιλιοστά (+165 από το προηγούμενο), το πλάτος στα 1.920 χιλιοστά (+55 από το προηγούμενο) και το ύψος στα 1.555 χιλιοστά (+110 από το προηγούμενο), ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.950 (+80 από το προηγούμενο) χιλιοστά. Να σημειωθεί πως στο ηλεκτρικό μοντέλο το ύψος είναι ελαφρώς μεγαλύτερο και συγκεκριμένα 1.560 χιλιοστά (+115 από το προηγούμενο).

Νέα οπτική στην αναβαθμισμένη καμπίνα

Στην καμπίνα ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη αφής 14 ιντσών για το infotainment, κυριαρχούν στο ταμπλό. Επιλεγμένες εκδόσεις προσφέρουν ακόμη και μια έξτρα οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού, η οποία είναι πιθανώς προαιρετική.

Το τιμόνι διαθέτει πλέον ανάγλυφη την ονομασία της Lexus αντί για το συνηθισμένο σήμα, και ο παλιός μοχλός ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από έναν επιλογέα. Κάποια μπουτόν συντόμευσης ευαίσθητα στο άγγιγμα παραμένουν κάτω από την οθόνη αφής, ενώ χάρη σε ένα μπουτόν η πανοραμική γυάλινη οροφή μπορεί να σκοτεινιάσει. Για τους επιβάτες των πίσω θέσεων υπάρχουν καθίσματα με δυνατότητα μασάζ και ένας ειδικός πίνακας ελέγχου κλιματισμού ενσωματωμένος στο κεντρικό υποβραχιόνιο.

Υβριδικό αυτοφορτιζόμενο και ηλεκτρικό έως 343 άλογα

Όπως προαναφέραμε, η Lexus θα προσφέρει το ολοκαίνουργιο ES ως υβριδικό αυτοφορτιζόμενο και ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Το υβριδικό ES 300h διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο υβριδικό σύστημα συνδυαστικά με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,5 λίτρων, απόδοσης 201 ίππων. Θα είναι διαθέσιμο τόσο μες κίνηση στους μπροστά τροχούς, όσο και ως τετρακίνητο. Αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της δυτικής Ευρώπης ενώ στα ανατολικά η υβριδική έκδοση θα είναι το ES 350h. Χρησιμοποιεί επίσης έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, αλλά με μέγιστη ισχύ 247 άλογα.

Από κει και πέρα, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο διατίθεται στην έκδοση ES 350e με κίνηση στους εμπρός τροχούς και στην έκδοση ES 500e με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Στην πρώτη περίπτωση ένα ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει 224 άλογα, ενώ στη δεύτερη, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ η ισχύς ανεβαίνει στα 343 άλογα. Πληροφορίες αναφορικά με τη φόρτιση δε δόθηκαν, ενώ για την αυτονομία η Lexus είπε πως το ES 350e όταν εξοπλίζεται με 19άρες ζάντες μπορεί να διανύσει περίπου 482 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.  

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

KGM
AUDI