Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, οι «παραδοσιακές εκθέσεις είναι νεκρές». Ήρθε ο καιρός για μία αλλαγή;
Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο ισχυρός άντρας της VW, μιλώντας στα διεθνή μέσα ενημέρωσης κατά τη διάρκεια του Goodwood Festival of Speed που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες του Ιουλίου. Μάλιστα τα ξένα μέσα αναφέρουν πως ο Diess, έκανε λόγο ότι οι εκθέσεις είναι προϊόν της δεκαετίας τους 1960 και δεν είναι πλέον τόσο σημαντικές, καθώς δεν προσφέρουν αυτό που θέλουν οι εταιρείες αλλά ούτε και αυτό που ζητούν οι αγοραστές αυτοκινήτων.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως τα λόγια του Diess φαίνεται να συμμερίζονται και άλλες εταιρείες, οι οποίες ολοένα και περισσότερο επιλέγουν άλλους τρόπους να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, ιδιαίτερα από τη στιγμή που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταλάβει ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων.
Ακόμα, άλλες εταιρείες να δημιουργήσουν τις δικές τους εκθέσεις, όπως για παράδειγμα η Jaguar που παρουσίασε τη νέα E-Pace σε ανεξάρτητη εκδήλωση, ενώ παράλληλα πληθαίνουν οι μάρκες που επιλέγουν να μην πάρουν μέρος σε κάποιες από τις παγκόσμιες εκθέσεις που διοργανώνονται, όπως για παράδειγμα η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz, που θα παρακάμψουν το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής το 2019.