Hyundai Bayon 100 PS Auto: Καίει λίγο στο ταξίδι, χωράει 5 ενήλικες
Δοκιμή Hyundai Bayon 100 PS 48V 7DCT
Hyundai Bayon 1.0T 7DCT 48V Hybrid, Τιμή 26/11/2024: 22 190€
Καίει τα λιγότερα στο ταξίδι, 5,1 λτ/100 χλμ.
Έχει και το φαρδύτερο κάθισμα της κατηγορίας, χωράνε άνετα 3 ενήλικες.
Τα 100 άλογα δεν παίρνουν βραβείο επιδόσεων, πίσω θα κάτσουν άτομα μέχρι 1,83 μ.
Έχει από τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία, ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο Hyundai Bayon
Το Hyundai Bayon έκανε το ντεμπούτο του το 2021 ως το μικρό SUV της εταιρείας, το οποίο βασίστηκε στο i20 και τοποθετήθηκε χαμηλότερα από το Kona. 3 χρόνια μετά, οι Κορεάτες ανανέωσαν το Bayon, τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά, προκειμένου να το κάνουν πιο ανταγωνιστικό.
Πρόσφατα δοκιμάσαμε τη βασική έκδοση του Hyundai Bayon, που εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 79 ίππους. Σειρά έχει η ήπια υβριδική εκδοχή του μοντέλου, που διαθέτει χιλιάρι turbo μοτέρ με σύστημα 48V, με την ισχύ να είναι 100 άλογα. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, με το μοντέλο της δοκιμής μας να έχει το δεύτερο.
Για να δούμε πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Hyundai Bayon των 100 ίππων με αυτόματο κιβώτιο, θα συγκρίνουμε τις μετρήσεις μας με αυτές του ανταγωνισμού, παραθέτοντας τις τιμές του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου στην κατηγορία. Θα αξιολογήσουμε το όχημα λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η πραγματική κατανάλωση σε όλες τις συνθήκες (πόλη, ταξίδι και μικτός κύκλος), η ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, οι επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, καθώς και η εγγύηση αλλά και ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου.
Τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Bayon στη συγκεκριμένη έκδοση είναι η κατανάλωση στο ταξίδι, το πλάτος του πίσω καθίσματος (αμφότερα τα καλύτερα στην κατηγορία), τα φρένα και ο βασικός εξοπλισμός.
Η κατανάλωση στην πόλη και σε μικτό κύκλο βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και την απόσταση από το έδαφος, ενώ χειρότερα του μέσου όρου είναι οι επιδόσεις 0-100 και 80-120 χλμ/ώρα, το πορτ-μπαγκάζ και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Το Hyundai Bayon αξιολογείται με 82 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT | ||||
Βαθμολογία | 82% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
998 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
100 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,6 | 5,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
784 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
8 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 334 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11,4 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | ||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
21.230 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS CVT 91ps | 35.980 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Το Hyundai Bayon στην ήπια υβριδική έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αξιολογείται σύμφωνα με τις μετρήσεις μας με βαθμό 82 στα 100.
Τα σημεία που κάνουν το μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι το πλάτος του πίσω καθίσματος, που είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία και είναι υπεραρκετό για την άνετη φιλοξενία 3 ενηλίκων επιβατών, καθώς και τα φρένα, που είναι καλύτερα από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού.
Οι μετρήσεις κατανάλωσης έδειξαν 7,6 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, ένα νούμερο που βρίσκεται στον μέσο όρο, ενώ τα 11,4 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα δεν δρέπουν δάφνες εντυπωσιασμού, μιας και είναι περισσότερα από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Παρόλα αυτά είναι άκρως ικανοποιητικά για την καθημερινότητα –και όχι μόνο.
Τα εξαρτήματα του ήπια υβριδικού συστήματος 48V στερούν χώρο από το πορτ-μπαγκάζ του Hyundai Bayon. Έτσι, ενώ το αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο έχει χώρο αποσκευών 411 λίτρα, το mild hybrid όχημα που δοκιμάζουμε έχει πορτ-μπαγκάζ με όγκο 334 λίτρα, το μικρότερο της κατηγορίας.
Η εγγύηση των 5 ετών βρίσκεται στον μέσο όρο και προσφέρει μακροχρόνια ξεγνοιασιά στους κατόχους του μοντέλου. Για να έχουμε μια εικόνα, ακόμα και τα πρώτα Hyundai Bayon, του 2021, βρίσκονται ακόμα εντός αυτής.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν πώς τα πηγαίνει αναλυτικά το Hyundai Bayon 100 PS 48V 7DCT στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιδόσεων, πάντα σε σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Σελ. 2 | Hyundai Bayon 100 PS 48V 7DCT. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Hyundai Bayon σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |