Η αναμενόμενη εμφάνιση του σκελετού στο νέο Peugeot 308 είναι γεγονός χάρη στις φωτογραφικό υλικό που κυκλοφορεί, με την βιομηχανία να εξετάζει το ενδεχόμενο επιλογής ρετρό λογότυπου που θα θυμίζει το πρώτο της μοντέλο το μακρινό 1960!
Το πλάνο κατασκευής του Peugeot 308 είναι βασική προτεραιόητα για τον όμιλο Stellantis και συνδυάζεται με την πρόθεση επιστροφής στην αμερικανική αγορά από την οποία απέχει η Peugeot από το 1991! Το project δεν επηρεάστηκε από τις δύσκολες και πρωτοφανείς συνθήκες της πανδημίας του κορωνοϊού. Δύο κορυφαία γκρουπ αυτοκινητοβιομηχανιών, οι FCA (Peugeot, Citroën, DS, Opel και Vauxhall brands) και PSA (Fiat και Chrysler), ένωσαν τις δυνάμεις τους και το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον, με την έκδοση του νέου 308 να βρίσκεται στο επίκεντρο.
Η νεοσύστατη πολυεθνική που προέκυψε από την συγχώνευση ενδεχομένως να ανέθετε την δημιουργία του Peugeot 308 στον κατασκευαστικό όμιλο Dodge που εδρεύει στις ΗΠΑ.
Σε μία αγορά στην οποία το crossover κερδίζει διαρκώς υποστηρικτές, μοντέλα της Peugeot όπως τα 2008, 3008 και 5008 ενδεχομένως να φάνταζε ασφαλής επιλογή διοχέτευσης αυτοκινήτων στην αγορά. Ειδικά, όταν οι Γάλλοι δεν διατηρούν άμεση επαφή με την αμερικανική αγορά. Μία αγορά στην οποία ένα supermini σαν το 208 πιθανώς να μην ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού για αυτοκίνητα με... αυτοκρατορικό εκτόπισμα. Προς την κατεύθυνση αυτή, συνεπώς, έξυπνη επιχειρηματική κίνηση θεωρείται ένα μεγαλύτερο 308 compact hatchback. Το μοντέλο που θα τεθεί στην κυκλοφορία το 2021 θα είναι προφανώς ανασχεδιασμένο σε επίπεδο εμφάνισης και κινητήρα, μιας και βρίσκεται ήδη στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2013.
Από τις φωτογραφίες που έχουμε στην διάθεσή μας είναι σαφές πως το νέο μοντέλο πρόκειται για πεντάθυρο hatchback. Το αμάξωμα θα έχει πιο πρακτικό χαρακτήρα με στόχο να ανταγωνιστεί παρεμφερείς εκδόσεις γερμανικών αυτοκινήτων επιρροής της Volkswagen όπως τα Golf, Octavia, A3 και Leon. Η μετάβαση στην πλατφόρμα ΕΜΡ2 θέτει νέα θεμέλια για το Peugeot 308 και εστιάζει στον αυξημένο χώρο υποδοχής επιβατών και φορτίων.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μία παραλλαγή του Peugeot Sport Engineered σε σύστημα τετρακίνησης θα δημιουργήσει ένα hot hatch ιπποδύναμης περίπου 300 άλογα. Ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης στην κίνηση, παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιεί το 508, θα λειτουργήσει κατά κάποιο τρόπο ως άμεσος διάδοχος των 308 GTi.
Ιδιαίτερη αγωνία αναμένεται όσον αφορά την τελική επιλογή στην αρχιτεκτονική και το design, λαμβάνοντας υπόψιν και το γεγονός πως τα πρόσφατα αυτοκίνητα της Pegeuot εντυπωσίασαν. Το νέο 308 είναι πλήρως καμουφλαρισμένο, ωστόσο αντλούμε αρκετά δεδομένα σχετικά με τον σκελετό και τον φωτισμό. Ειδικά για τον δεύτερο, φώτα ημέρας LED έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα από τον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ εικόνα έχουμε και για τους κεντρικούς προβολείς. Η ενσωματωμένη στο κέντρο της γρίλιας κάμερα υποδηλώνει την εγκατάσταση ενός ημιαυτόνομου συστήματος οδήγησης. Ενδέχεται, το λογότυπο της Peugeot να βρεθεί στο κάτω μέρος του καπό, έχοντας σαφή ρετρό στοιχεία.
Δεν περιορίζεται πάντως εκεί η αναδρομή στο παρελθόν, καθώς δεν αποκλείεται το ίδιο το λογότυπο να θυμίζει την δεκαετία του 1960 με το αρχικό σήμα της Peugeot στο μοντέλο 404, προτού «κομψοτεχνηθεί» οκτώ χρόνια αργότερα για το αντίστοιχο 504. Η σκέψη αυτή είχε εφαρμοστεί για την version e-Legend το 2018, αλλά πλέον ίσως πάρει σάρκα και οστά σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
Η πιο πρόσφατη επίσημη ενημέρωση της Peugeot πάνω στο 308 έγινε τον περασμένο Ιούνιο, με τους πιο ανυπόμονους να μετρούν... ώρες μέχρι το 2021 και την κυκλοφορία του next-gen μοντέλου.