Οι
προκλήσεις της εποχής του κορωνοϊού είναι πολλές και αναμενόμενα ο κόσμος της αυτοκίνησης επλήγη σημαντικά. Παρά τις δυσκολίες,
αρκετές μάρκες διατήρησαν τα κεκτημένα και κράτησαν τις πωλήσεις τους σε υψηλά επίπεδα. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι
η KIA, η οποία
την τελευταία δεκαετία σχεδόν ποτέ δεν κατέγραψε αρνητικό ισολογισμό, με εξαίρεση την τελευταία δύσκολη διετία.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Η κορεατική μάρκα θέλει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το αγοραστικό της μερίδιο, για τον λόγο αυτό
ετοιμάζεται να διευρύνει την γκάμα της με νέα μοντέλα, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής. Όπου τάσεις βάλτε
ηλεκτρικά SUV. Ειδικά στην Ευρώπη το αυστηρότερο πλαίσιο των περιβαλλοντικών προτύπων οδηγεί τις εταιρείες στην σταδιακή απόσυρση των συμβατικών μοντέλων, υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά, όπως το
KIA EV6, είναι «αναγκαίο καλό». Το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάστηκε στα τέλη Μαρτίου και αποτέλεσε την
καλύτερη εισαγωγή για το μεγαλύτερι SUV, το επίσης ηλεκτρικό EV7.
Το EV7 που βλέπουμε στην teaser εικόνα θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με το KIA Sorento και θα λειτουργήσει ως «δίδυμο» του Hyundai Ioniq 7.
Πρόκειται για αυτοκίνητο
μεγαλύτερων διαστάσεων από το Sportage, που θα θυμίζει
Sorento και φυσικά θα λειτουργεί ως
«δίδυμο» του Hyundai Ioniq 7. Η KIA παρουσίασε ένα teaser στις αρχές του έτους, ωστόσο δεν έχουν προκύψει νέες φωτογραφίες του υπό κατασκευή μοντέλου. Όλα αυτά μέχρι σήμερα, καθώς η
ισπανική ιστοσελίδα motor.es μοιράστηκε μαζί μας μία
rendering εικόνα του νέου KIA EV7.
Φουτουριστικός σχεδιασμός, εσωτερική διακόσμηση αλά EV6Το εσωτερικό του EV6 το οποίο έχει ήδη παρουσιαστεί θα αποτελεί πηγή έμπνευσης για την διακόσμηση του μεγάλου SUV της KIA.
Σύμφωνα λοιπόν με την σχετική φωτογραφία στο μεγάλο SUV θα κυριαρχούν οι
μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, συμπεριλαμβανομένων των
νέων παραθύρων στις πίσω κολώνες. Υποτίθεται, εξάλλου, ότι
ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου θα είναι αρκετά
φουτουριστικός με το «πρόσωπο» αν έχει
στενού σχήματος LED φώτα και προβολείς που θα συνδέονται μεταξύ τους με μία μαύρη λωριδα που θα μπει στην θέση της παραδοσιακής για τα συμβατικά γρίλιας. Εκτός των παραπάνω, βλέπουμε
μεγάλων διαστάσεων ζάντες που θα ακολουθούν την σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας και θα τονίζει το απαραίτητο μέγεθος του μεγάλου SUV.
Σε τεχνικό επίπεδο, το νέο EV7 θα βασίζεται στην
πλατφόρμα e-GMP της Hyundai η οποία εξασφαλίζει μεγάλη ευρυχωρία σε οδηγό και επιβάτες. Το εσωτερικό θα μπορεί να φιλοξενήσει
πέντε έως και επτά επιβάτες, έχοντας αντίστοιχη διακόσμηση με την καμπίνα του μικρότερου EV6. Δεν γνωρίζουμε περισσότερο πληροφορίες για τις προδιαγραφές του, παρά μόνο μπορούμε να κάνουμε
εικασίες με βάση τα όσα μάθαμε από το EV6. Σε εκείνο το μοντέλο υπήρχαν
δύο εκδόσεις μπαταρίας (58 και 77,4 kWh) και
κίνηση στους πίσω τροχούς ή τετρακίνηση (ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα). Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς έφτανε
στα 170 και τα 228 άλογα, ενώ στην τετρακίνητη επιλογή στα 235 και 325 άλογα. Φυσικά υπήρχε
και σπορ έκδοση GT με το δικίνητο EV6 να εκτινάσσεται στους
585 ίππους.
Μένει να φανεί αν κάποιο από τα παραπάνω τεχνικά στοιχεία θα «συνοδεύει» και το υπό κατασκευή νέο μεγάλο SUV της KIA, το ηλεκτρικό EV7. Η
παρουσίασή του θα γίνει στα
τέλη του 2023, με την
κυκλοφορία του να γίνεται το
2024.