Αυτοκριτική από Citroen: «Eίχαμε χάσει τον δρόμο μας»!
4/10/2018
Ειλικρινής για το πρόσφατο παρελθόν της μάρκας αλλά και πολύ αισιόδοξη για το παρόν και το μέλλον της μάρκας εμφανιστηκε σε δηλώσεις της η CEO της Citroen, κα. Linda Jackson.
Ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε η CEO της Citroen Linda Jackson στο περιθώριο της Έκθεσης του Παρισιού για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της γαλλικής μάρκας.
Αρχικά, η Jackson αναφέρθηκε στις ατυχείς επιλογές της μάρκας τα προηγούμενα χρόνια λέγοντας: «Aς είμαστε ειλικρινείς, χάσαμε τον δρόμο μας. Όταν προσπαθήσαμε να μοιάσουμε στους άλλους, ήταν η χειρότερη περίοδος μας. Όταν προσπαθούμε να είμαστε διαφορετικοί, όπως κάνουμε τώρα, θα είμαστε επιτυχημένοι και σύμφωνα με τα στατιστικά, είμαστε ήδη σε πολύ καλό δρόμο».
Η PSA έχει αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει τώρα τις Peugeot, Citroen, DS και Opel αλλά για την Jackson, η Citroen είναι η πιο «θαρραλέα» από όλες.«Από όλες τις άλλες η Citroen είναι η πιο καινοτόμος. Καμιά άλλη μάρκα δεν θα κατασκεύαζε το C5 Aircross με τόσες διαφορετικές επιλογές εξατομίκευσης. Η Citroen για μένα ήταν πάντα συνεπάγεται με την καινοτομία και την δημιουργικότητα. Η μάρκα πρέπει να είναι διαφορετική, να έχει μοναδική σχεδίαση και να ξεχωρίζει, πρέπει να είναι μοντέρνα, φρέσκα και να προκαλεί αναστάτωση».
Όσο για τον διαχωρισμό Citroen με DS, η Jackson δήλωσε: «Ήταν σκέτη σχιζοφρένεια πριν. Πώς γίνεται να είσαι μια mainstream μάρκα και την ίδια στιγμή να θες να είσαι premium. To μήνυμα που δίνεις είναι μπερδεμένο.»