autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

ΔΟΚΙΜΗ: Renault Captur 1.5 dCi EDC

24/4/2019

Προσπερνά «αυτόματα» τα πρατήρια! Είναι το πιο δημοφιλές B-SUV στην Ευρώπη. Τυχαίο? Καθόλου, αφού έχει στιλ, έχει χώρους και πλέον έχει έναν σούπερ οικονομικό πετρελαιοκινητήρα που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο. Καφέ φτιάχνει?

Αποτελεί ένα από τα πιο κομψά crossover, το oποίο παρά τις μικρές του διαστάσεις, έχει πετύχει να ξεχωρίζει και να εκτοπίζει αμάξια μεγαλύτερης κατηγορίας. Τι νέο έχει να μας πει το ανανεωμένο Captur με τον diesel κινητήρα απόδοσης 90 ίππων και το 6άρι EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη;



Εμφάνιση-σχεδίαση: Επειδή οι καμπύλες είναι πάντα στη μόδα
Το Captur συνεχίζει μετά την ανανέωσή του να θεωρείται σαν ένα από τα πιο μοντέρνα μοντέλα της κατηγορίας του. Οι έντονες καμπύλες και οι γυάλινες επιφάνειες, δημιουργούν  ένα μυώδες αμάξωμα που καταφέρνει να ξεχωρίζει. Οι σχεδιαστικές αλλαγές έχουν επιρροές  από το μεγαλύτερο Kadjar, από το οποίο υιοθετήθηκαν, η μάσκα, το καπό και τα νέα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C, με τις ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω να τονίζουν ακόμα περισσότερο τον νέο προσανατολισμό του. Αξίζει να αναφέρουμε πως είναι διαθέσιμο σε πάνω από 30 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς και έξι πακέτα διαμόρφωσης καμπίνας για να προσδώσετε το δικό σας στιλ. 



Εσωτερικό-χώροι: Σημαντική ποιοτική αναβάθμιση
Η ποιοτική αναβάθμιση που έχει υποστεί το Captur είναι εμφανής, καθώς τα υλικά παρουσιάζουν καλύτερο φινίρισμα με την συναρμογή να είναι αρκετά αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η σχεδίαση του είναι σίγουρα μία από τις πιο μοντέρνες της κατηγορίας, ενώ το εξελιγμένο πλέον σύστημα infotainment παρέχει τις απαραίτητες για την εποχή high-tech ανέσεις. Σίγουρα οι ομοιότητες με το Clio είναι εμφανείς ενώ τα αλουμινένια πεντάλ, όπως και η κορυφή του λεβιέ, είναι μία σπορ επένδυση στην αρκετά νεανική ατμόσφαιρα. Εξετάζοντας τον τομέα των χώρων, το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα, ο μεγάλος χώρος αποσκευών (377 μέχρι και 455 λτ.) συνθέτουν ένα πολύ άνετο σκηνικό για τους 4 επιβάτες. 



Κινητήρας: Πολύ οικονομικός, αρκεί να πας με τα νερά του
Κάτω από το στιλάτο καπό του Captur συναντάμε τον 1.500άρη dCi ο οποίος αποδίδει 90 ίππους στις 4.000σ.α.λ. και 220 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Ένας δοκιμασμένος και αξιόπιστος κινητήρας, ο οποίος περνά από τον πλέον αυστηρό έλεγχο καυσαερίων WLTP, και προκαλεί τρόμο στους ανταγωνιστές του. Αυτό καθώς πετυχαίνει μόλις 113 γρ./χλμ. C02, ρίχνοντας τη μέση κατανάλωση στα 4.8 λτ./100χλμ. Ένα SUV με τέτοιες τιμές δεν είναι συνηθισμένο γεγονός, ενώ το μοτέρ της έκδοσης συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη το οποίο κάνει ακόμα πιο οικονομική και εύκολη την καθημερινότητα. 
Οδική συμπεριφορά: Σπιρτόζικο και ευχάριστο
Οδηγώντας το πετρελαιοκίνητο Captur ο οδηγός θα αντιληφθεί αμέσως την καλή λειτουργία της ανάρτησης και το σημαντικά βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Θα περάσει αλώβητο από έντονες κακοτεχνίες, ενώ η ανάρτηση είναι καλορυθμισμένη με τις κλίσεις στις στροφές, να υπάρχουν, μα να είναι μικρές. Μεγάλο θετικό είναι και η πολύ καλή στήριξη σώματος που προσφέρουν τα καθίσματα σε οδηγό και συνοδηγό, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια. Χάρη στα 170χλστ. απόστασης από το έδαφος θα μπορέσει να κινηθεί χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς σε πατημένο χωματόδρομο και να προσφέρει έστω και light, μερικές off road διαδρομές, ενώ εντός της καμπίνας το κροτάλισμα του κινητήρα δεν πρόκειται να σας ενοχλήσει.

Συμπέρασμα
Δεν είναι τυχαία ένα από τα best seller crossover στην Ευρώπη. Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί και θα σου σώσει το πορτοφόλι, καθώς βάζει σε δεύτερη μοίρα τις επιδόσεις και σε πρώτη την κατανάλωση. Τι καλύτερο από ένα αυτοκίνητο που σε καταλαβαίνει;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις