Την πιθανότητα να μπουν διαφημίσεις μέσα στο σύστημα infotainment εξετάζουν εταιρείες διαφήμισης και Marketing. Θα ήθελες να γίνει κάτι τέτοιο ή θα ήταν ενοχλητικό; Διάβασε τι ετοιμάζουν.
Η βιομηχανία της διαφήμισης δεν σταματά την προσπάθεια της να βρίσκει νέους τρόπους για να φτάσουν τα μηνύματα της στον καταναλωτή και φαίνεται πως τα αυτοκίνητα αποτελούν το νέο της στόχο.
Μια εταιρεία για παράδειγμα ονόματι Telenav που ήδη συνεργάζεται με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η General Motors, η Lexus και η Toyota φαίνεται πως βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης μια τεχνολογικής πλατφόρμας που θα συνδέεται με το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου. Το πρόγραμμα αυτό θα αναπαράγει διαφημίσεις και αν ο οδηγός θέλει να τις απενεργοποιήσει θα χρειάζεται να πληρώνει περισσότερα στον πάροχο του. Μάλιστα, για να αποφύγει την κριτική ότι οι διαφημίσεις θα αποσπούν την προσοχή του οδηγού, έχει ήδη προνοήσει ώστε τα διαφημιστικά μηνύματα να παρουσιάζονται όταν ο οδηγός αλληλεπιδρά με την οθόνη αφής ή όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, πχ σε κάποιο φανάρι.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι «αυτός είναι ένας τρόπος για τις εταιρείες αυτοκινήτων να μειώσουν το κόστος εξοπλισμού συστημάτων τεχνολογίας ενώ οι οδηγοί δεν θα επιβαρύνονται με κάποιο ποσό. Η έρευνα της Telenav δείχνει ότι οι χρήστες είναι πιο δεκτικοί στις διαφημίσεις όταν επωφελούνται και αυτοί από αυτές».
Ποιο είναι το πλάνο της Telenav για την λειτουργία των διαφημίσεων αυτών; O Κy Tang, επικεφαλής Στρατηγικής της εταιρείας δήλωσε: « Oι οδηγοί θα ενθαρρύνονται να αγοράσουν μια πίτσα στο δρόμο για το σπίτι ή θα ενημερώνονται για εκπτώσεις σε καταστήματα κοντά στην περιοχή τους. Όταν επίσης το ντεπόζιτο θα χρειάζεται ανεφοδιασμό, θα παρουσιάζονται τα πιο κοντινά πρατήρια.»
Εσείς συμφωνείτε με ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Θα θέλατε να λαμβάνετε διαφημίσεις στην oθόνη infotainment του αυτοκινήτου σας;