autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρας: Ικανοποιεί και τους ανήσυχους οικογενειάρχες

19/8/2021

Στο πίσω μέρος της BMW Σειρά 3 συναντάμε το λογότυπο «320d» που ασφαλώς παραπέμπει σε κινητήρα πετρελαίου και, πιο συγκεκριμένα,  σε μία 2λιτρη, υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με τέσσερις κυλίνδρους. Η ισχύς αγγίζει τους 190 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 400 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ., με την κίνηση στην προκειμένη περίπτωση να περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και 8 σχέσεων (Steptronic). Οι επιδόσεις θα ικανοποιήσουν και τους πλέον απαιτητικούς, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 6,8 δλ. για το ογκώδες αμάξωμα που ξεπερνά οριακά τα 1.600 κιλά και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Εξαιρετικές είναι όμως και οι ανάγκες του κινητήρα σε καύσιμο, με την BMW να αναφέρει ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται στα 4,6 με 5,3 λτ./100 χλμ. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή να διαμορφώνεται με λίγο προσπάθεια κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ.

Kοινοποίησε το »


Στο δρόμο: Στιβαρό και με δύναμη παντού
Η στιβαρότητα ήταν ανέκαθεν ένα στοιχείο της BMW Σειρά 3 και το ίδιο ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. Το ογκώδες αμάξωμα καταφέρνει να εμπνέει ασφάλεια, ενώ η σφικτή ανάρτηση το καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρον σε οδηγικό επίπεδο. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, ενθουσιάζει το σύστημα διεύθυνσης με την ακρίβεια που προσφέρει, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποιεί ομαλές και γρήγορες αλλαγές. Όσον αφορά τον κινητήρα, η πλούσια ροπή από χαμηλά ενθουσιάζει και επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί άνετα σε ταχύτερους ρυθμούς, χωρίς να επηρεάζεται η κατανάλωση, η οποία παραμένει πάντα σε λογικά επίπεδα.



Η τιμή της BMW Σειρά 3 με τον diesel κινητήρα των 190 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τα 45.350 ευρώ, ενώ τα 122 γρ./χλμ. των εκπομπών ρύπων απαλλάσσουν το γερμανικό μοντέλο από το πρόσθετο κόστος των τελών κυκλοφορίας.

Συμπέρασμα
Ισχυρή, πολυτελής και ολοκληρωμένη σε κάθε επίπεδο! Η BMW Σειρά 3 συνεχίζει τη μακρά παράδοση στην κατηγορία των «premium» μεσαίων, ενώ στην περίπτωση της diesel έκδοσης των 190 ίππων μετατρέπεται σε ένα αυτοκίνητο που «καταπίνει» χιλιόμετρα, με τους επιβάτες να παραμένουν… ατσαλάκωτοι!

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »