Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής συναντήσαμε ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοτέρ της εταιρείας. Πρόκειται για τον T-GDi, έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 998 κ.εκ., ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος και συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Έτσι, η ισχύς του αγγίζει τους 120 ίππους και η ροπή φτάνει τα 172 Nm. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω του χειροκίνητου iMT έξι σχέσεων, το οποίο δίνει στον κινητήρα τη δυνατότητα να απενεργοποιείται πλήρως εν κινήσει όταν το φορτίο είναι μηδενικό. Πρόκειται για το λεγόμενο «coasting mode» που δημιουργεί συνθήκες ρολαρίσματος. Η συγκεκριμένη τεχνολογία λειτουργεί ευεργετικά για την κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στα 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης (5,8 λτ./100 χλμ. η εργοστασιακή κατανάλωση κατά WLTP). Τέλος, ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις που προσφέρει ο συγκεκριμένος κινητήρας, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 11,9 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr